Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Verzekering

This site may earn commission on affiliate links.
Ook 895 via PM&P. Een niet te verhalen schade (onbekende dader) van €750,- zelf betaald. Hagelschade van €2500,- geclaimd, maar die gaat niet ten koste van mijn schadevrije jaren.
Maar sowieso hebben de schades van afgelopen jaar geen invloed. Het zijn juist de schades in het jaar vóórdat je naar Delta Lloyd overstapte die van invloed zijn. En de schades die je vanaf nu gaat maken, met de nieuwe regels.
Ik had in 2015 een schuldschade (ruim € 8.000,- doordat ik het wiel beschadigde door over een betonblok te rijden). Heeft geen invloed op de premie in 2015 gehad.
 
Ik heb ook een premie van DL binnen gehad van € 1250. Kan ik deze nog via PM&P (wie is dat) afsluiten? Als ik hoor dat andere leden een premie van 895 of 995 betalen en ik zelf 10 schadevrije jaren heb moet het toch iets goedkoper kunnen lijkt me.
 
Prbeer eens bij de ANWB

ANWB heeft tot nu toe geweigerd de Tesla te verzekeren.

Vanmiddag ANWB gebeld en verzekeren geen Tesla. Ook niet als je de huidige autoverzekering bij ANWB over wil zetten naar de Tesla.

DL met oude prijs / offerte met oude prijs is idd de beste optie, en die kan via verschillende aanbieders.

De afgelopen dagen is de nieuwe prijs van DL bekendgemaakt, dus wordt het wellicht lastig om de oude prijs nog te krijgen.
 
Ik heb ook een premie van DL binnen gehad van € 1250. Kan ik deze nog via PM&P (wie is dat) afsluiten? Als ik hoor dat andere leden een premie van 895 of 995 betalen en ik zelf 10 schadevrije jaren heb moet het toch iets goedkoper kunnen lijkt me.

Wel opletten dat je appelen en peren met elkaar vergelijkt. De premies die hier worden genoemd zijn vaak zonder assurantiebelasting, terwijl op je factuur dat er wel bij is opgeteld. Is een behoorlijk hoog percentage tegenwoordig (21%)!
 
Wel opletten dat je appelen en peren met elkaar vergelijkt. De premies die hier worden genoemd zijn vaak zonder assurantiebelasting, terwijl op je factuur dat er wel bij is opgeteld. Is een behoorlijk hoog percentage tegenwoordig (21%)!
Voor alle duidelijkheid dan, de recent door mij van PM&P ontvangen factuur:
WA/Casco verzekering € 895,-
Assurantiebelasting € 187,95
SVI € 45,-
Assurantiebelasting € 9,45

Totaal € 1137,40
 
Heeft er al iemand de verzekering van Van Dessel genomen die werd aangeboden via de Belgische Tesla motors club? Ik heb prijs gevraagd bij hen, bij ECI en bij mijn eigen verzekeraar. De 3de is al afgevallen, de andere 2 zijn nog in de running.
 
Ik kon ook verzekeren voor rond de €900 ex assurantie belasting doch mijn nieuwe gaat per 1-1 in de verzekering omdat hij dan pas formeel ingeschreven kan worden!

Dus per 1-1 rekent DL echt meer,
€1275 tot 100.000 ex Btw
en boven
€1375,00
(indien onder 120.000 ex btw)

Dan er de assurantiebelasting er nog overheen.
 
Ik had toch een poging ondernomen... was benieuwd hoe de ANWB ermee omging. Het lijkt erop dat je alleen als particulier terecht kan bij ANWB.
Het stukje over Alarm is natuurlijk ********... wie steelt er nu een Tesla. Dat is zinloos.


Afwijzing ANWB Autoverzekering Uw aanvraag is afgewezen. De reden waarom wij uw aanvraag afwijzen is de waarde van uw auto en de combinatie van het gewicht en het vermogen. Het is alleen mogelijk om auto’s met deze specificaties bij ons te verzekeren indien er sprake is van particulier gebruik én particuliere tenaamstelling. Tevens dient het door ons voorgeschreven alarm te zijn ingebouwd.

- - - Updated - - -

Bij de ************ stond stieren poep :biggrin:

Ik had toch een poging ondernomen... was benieuwd hoe de ANWB ermee omging. Het lijkt erop dat je alleen als particulier terecht kan bij ANWB.
Het stukje over Alarm is natuurlijk ********... wie steelt er nu een Tesla. Dat is zinloos.


Afwijzing ANWB Autoverzekering Uw aanvraag is afgewezen. De reden waarom wij uw aanvraag afwijzen is de waarde van uw auto en de combinatie van het gewicht en het vermogen. Het is alleen mogelijk om auto’s met deze specificaties bij ons te verzekeren indien er sprake is van particulier gebruik én particuliere tenaamstelling. Tevens dient het door ons voorgeschreven alarm te zijn ingebouwd.