Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model Y

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb deze besteld: zonnescherm

Ik zag al weinig door de achterruit, maar zie nu nagenoeg niks meer :p , past wel prima trouwens, ook heel eenvoudig weer te verwijderen.

Ook bijzonder, via de app kan ik alleen maar betalen met CC, terwijl je via de site ook via iDeal kunt betalen.
Ik ben wel benieuwd waarom je voor een zonnescherm bent gegaan! De ramen zijn al donker toch?
 
  • Like
Reactions: Michel_AH
Vandaag deze binnengekregen.

€ 5,51 40% Off | Voor Tesla Model Y 2022 2021 Front Cabine Cover Water Stopt Verstopping Puin Filter Cover Anti-Blocking Bescherming Auto accessoires

Blijkbaar lopen bladeren en vuil zo door op een schotel en dan weg bij je voorbanden.
Met dit onderdeel voorkom je dat. Echter denk ik wel dat je dan eens in de zoveel tijd de kap eraf moet halen om het vuil weg te halen. Dus weet niet zo goed als het beter hiervan word. Wel de plastic kap onder de moterkap weggehaald 😅. Zo halen we de auto steeds verder uit elkaar.
 

Attachments

  • IMG_0088.jpeg
    IMG_0088.jpeg
    662.4 KB · Views: 179
  • IMG_0089.jpeg
    IMG_0089.jpeg
    616.2 KB · Views: 104
  • IMG_0091.jpeg
    IMG_0091.jpeg
    688 KB · Views: 98
  • IMG_0092.jpeg
    IMG_0092.jpeg
    672.2 KB · Views: 101
  • IMG_0093.jpeg
    IMG_0093.jpeg
    689.2 KB · Views: 108
Ik ben vanmiddag ook lekker aan het studderen geweest. :)

Gemonteerd:
- Wieldoppen
- Spatlappen voor & achter
- Ventielatieroosters achter
- Bakje voor en onder de armsteun (geen foto's)
- Afrader: Telefoonhouder (past niet links naast het stuur & blijft niet zitten in het dashboard)

Wieldoppen: Bevallen goed. Passen mooi en geven de auto een heel andere uitstraling. Er komen nog zwarte center-caps met Tesla logo, die zijn apart verstuurd door de verkoper.

Spatlappen: Redelijk eenvoudig qua installatie. Heb de auto gepoetst, ben benieuwd of hij ook minder snel vies wordt. Als je heel goed kijkt sluit voor niet 100% aan, maar zit wel stevig en in het voorbij lopen valt het niet op.

Ventielatieroosters: Plakstrips zijn erg dun, met het verwijderen van het folie trok ik er twee zo los. Hij klemt ook onder de vloermatten, dus ze zitten wel stevig. Met jonge kinderen zeker een aanrader, potloden, gummetjes en andere meuk ligt hier in grote getalen onder de stoel bij lange ritten. Zonder afdekking is het een groot gat, waar veel zo in past.

Bakjes: Zijn vaker gepost, maar zeker een aanrader. De opbergvakken zijn standaard lomp groot. Met het schuifbakje voor heb ik nu een handige plek voor sleutels, laadpassen, snoertjes etc. Zonnebril en koker kunnen in het orginele vak, pas netjes boven elkaar!

20230414_133217.jpg
20230414_133236.jpg
20230414_133230.jpg
20230414_131436.jpg
20230414_133348.jpg
 
Ik ben vanmiddag ook lekker aan het studderen geweest. :)

Gemonteerd:
- Wieldoppen
- Spatlappen voor & achter
- Ventielatieroosters achter
- Bakje voor en onder de armsteun (geen foto's)
- Afrader: Telefoonhouder (past niet links naast het stuur & blijft niet zitten in het dashboard)

Wieldoppen: Bevallen goed. Passen mooi en geven de auto een heel andere uitstraling. Er komen nog zwarte center-caps met Tesla logo, die zijn apart verstuurd door de verkoper.

Spatlappen: Redelijk eenvoudig qua installatie. Heb de auto gepoetst, ben benieuwd of hij ook minder snel vies wordt. Als je heel goed kijkt sluit voor niet 100% aan, maar zit wel stevig en in het voorbij lopen valt het niet op.

Ventielatieroosters: Plakstrips zijn erg dun, met het verwijderen van het folie trok ik er twee zo los. Hij klemt ook onder de vloermatten, dus ze zitten wel stevig. Met jonge kinderen zeker een aanrader, potloden, gummetjes en andere meuk ligt hier in grote getalen onder de stoel bij lange ritten. Zonder afdekking is het een groot gat, waar veel zo in past.

Bakjes: Zijn vaker gepost, maar zeker een aanrader. De opbergvakken zijn standaard lomp groot. Met het schuifbakje voor heb ik nu een handige plek voor sleutels, laadpassen, snoertjes etc. Zonnebril en koker kunnen in het orginele vak, pas netjes boven elkaar!

View attachment 928329View attachment 928331View attachment 928330View attachment 928333View attachment 928334
Ik heb precies dezelfde wieldoppen besteld bij dezelfde verkoper 🤗 en heb inmiddels ook de center-caps met Tesla logo binnen. De wieldoppen kwamen uit Polen en had ik binnen 2 dagen. De caps na ongeveer 1 week.
 
Ik heb precies dezelfde wieldoppen besteld bij dezelfde verkoper 🤗 en heb inmiddels ook de center-caps met Tesla logo binnen. De wieldoppen kwamen uit Polen en had ik binnen 2 dagen. De caps na ongeveer 1 week.
Ik heb 6 weken gewacht op de wieldoppen. Ze kwamen hier zeker uit China en volgens mij via de trein, maar dat was in de track & trace onduidelijk. Tussen alle chinese tekens op de doos stond 2x rail.

De caps waren retour gestuurd bij de douane. Ze zijn nogmaals opgestuurd en heb daar ook een trace code voor. Die zending zit nu in de lucht maar komt ook uit China.

Qua verzending heb je denk ik erg mazzel gehad. (Of ik pech 🫣😂)
 
Caps zien er zeer goed uit! Ik zie een prijs van ~121 voor de wieldoppen en ~76 voor verzending naar Belgie. Heeft de totaalprijs van > 150 een impact op extra douanekosten of hangt dit af van verzending vanuit Polen vs China?
Hier geen extra kosten (NL). Er wordt naar ik weet al btw betaald via Aliexpress en import/douane kosten kijken naar de prijs ex verzending. 👍
 
  • Like
Reactions: gmullebr