Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model Y

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben op zoek naar een simpel, passend en niet al te duur zonnescherm voor een achterraam van mijn Model Y. Om de tere oogjes van de kleine te beschermen. Heeft iemand mogelijk een tip? Ik heb nu een voorkeur voor dit model, maar kan weinig alternatieven kan vinden. Ooit eens zo'n zelfklevend exemplaar gekocht maar die was al te groot voor het -blijkbaar- kleine zij-achterraam van de Model Y. Bij voorbaat dank voor inspiratie!
 
Ik zoek voor de vakantie nog een kleine koelkast voor de Y.
De aangepaste modellen die op maat gemaakt zijn voor de 'undertrunk' of de 'zijtrunk' gaan snel naar 500€, en dat vind ik wat hoog.
Het modelletje dat het begeven heeft was een simpel en klein modelletje dat werkte met een peltier element, en dat heeft zijn beperkingen. Alhoewel het in de auto bij gebruik 24/24 eigenlijk goed werkte.

Iemand tips voor een goed model dat niet enorm groot is?
 
IMG_9302.jpeg
 
Je ziet een boel YouTubers die gratis accessoires ontvangen en deze dan maar positief aanprijzen. Mijn devies is dus eigenlijk Keep it Stupid and Simpel.

Ik heb een matte screenprotector geplaatst die het scherm veel properder houdt.

Een inzetbakje voor laadkaarten en muntjes.

IPadhouder voor de dochter.

Alles op Amazon.

Ik ben nog in de markt voor een mat in de trunk, geen rubber maar tapijt. Heeft iemand deze van Tesla voor 80€ in zijn/haar auto?
 
Je ziet een boel YouTubers die gratis accessoires ontvangen en deze dan maar positief aanprijzen. Mijn devies is dus eigenlijk Keep it Stupid and Simpel.

Ik heb een matte screenprotector geplaatst die het scherm veel properder houdt.

Een inzetbakje voor laadkaarten en muntjes.

IPadhouder voor de dochter.

Alles op Amazon.

Ik ben nog in de markt voor een mat in de trunk, geen rubber maar tapijt. Heeft iemand deze van Tesla voor 80€ in zijn/haar auto?
Ik heb de mat. Die is moeilijk proper te houden door de ribbels, maar als je ze wegneemt, ziet de koffer er als nieuw uit, wat ook het doel is.
Ik zou daarom nooit rubberen vloermatten kopen. Stofzuigen gaat daar vlotter dan matten kuisen. En als het te erg wordt, gewoon de tapijten vernieuwen.
In de koffer kan er wel eens een product gemorst worden, vandaar het nut van de matten daar.
Ik heb ook de bakken voor de zij ruimte in de koffer. Die hebben een deksel waardoor de koffer 1 effen vloer krijgt.
 
Ik heb de mat. Die is moeilijk proper te houden door de ribbels, maar als je ze wegneemt, ziet de koffer er als nieuw uit, wat ook het doel is.
Ik zou daarom nooit rubberen vloermatten kopen. Stofzuigen gaat daar vlotter dan matten kuisen. En als het te erg wordt, gewoon de tapijten vernieuwen.
In de koffer kan er wel eens een product gemorst worden, vandaar het nut van de matten daar.
Ik heb ook de bakken voor de zij ruimte in de koffer. Die hebben een deksel waardoor de koffer 1 effen vloer krijgt.
De ribbels zijn wat vreemd inderdaad, vandaar de vraag. Ziet er wel sterk en dik uit.