Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model Y

This site may earn commission on affiliate links.
IMG_8898.jpeg
IMG_8896.jpeg
IMG_8895.jpeg



Er werden logo-loze center caps meegeleverd. Ik moet nu op zoek naar mat zwarte sticker caps 🙂
 
Heeft er iemand toevallig ervaring met het dit hondenrek en deze kofferbakbeschermer?
Onze Y komt over 2 weken, en we willen de kofferbak toch wel een beetje beschermen tegen 30 kg labrador geweld ;)
Deze hebben beide wij een 5-tal jaren gehad in onze model S. Het rek voldoet op zich goed, maar moet je telkens wel inbouwen. Onze honden gedroegen zich prima en gingen altijd achterin liggen, waardoor we na verloop van tijd het hek vaker weglieten dan gebruikten. Maar op zich een prima hek.

De kofferbakbeschermer voldeed matig. De klittenband laat vrij snel los als de hond een aantal keer draait en dan krijg je toch haren op de bekleding. Wij hebben/hadden ook een Golden Retriever en een Drentse Patrijs, ook beide rond de 30 kilo. Bescherming beter dan niets, maar voor de nieuwe Y hebben we nu een andere besteld die beter lijkt te voldoen. Nog niet kunnen testen, de auto nog maar net een week.

Deze hebben we besteld:


Lijkt goed te voldoen, nadeel is wel dat de onderliggende opbergruimte, zeker de achterste, moeilijker bereikbaar wordt omdat de strips aan de zijkant het openen belemmeren.
 
  • Informative
Reactions: DuurzameHenk
Ziet er goed uit! Zelf erop gezet? Viel het mee?

Die zwarte bevestiging blokjes die erbij zitten zijn ook van aluminium?
Ik heb het bij Tesland erop laten zetten, tegelijkertijd met de nieuwe achterlichten. Die covers hadden ze er in 30 minuten op zitten 👍🏼

Ps. Voor degenen die dit mooi vinden maar geen zin hebben om ze er zelf op te zetten... M'n Y is te koop 😅
 
  • Like
Reactions: Tommiee
Wat
Deze hebben beide wij een 5-tal jaren gehad in onze model S. Het rek voldoet op zich goed, maar moet je telkens wel inbouwen. Onze honden gedroegen zich prima en gingen altijd achterin liggen, waardoor we na verloop van tijd het hek vaker weglieten dan gebruikten. Maar op zich een prima hek.

De kofferbakbeschermer voldeed matig. De klittenband laat vrij snel los als de hond een aantal keer draait en dan krijg je toch haren op de bekleding. Wij hebben/hadden ook een Golden Retriever en een Drentse Patrijs, ook beide rond de 30 kilo. Bescherming beter dan niets, maar voor de nieuwe Y hebben we nu een andere besteld die beter lijkt te voldoen. Nog niet kunnen testen, de auto nog maar net een week.

Deze hebben we besteld:


Lijkt goed te voldoen, nadeel is wel dat de onderliggende opbergruimte, zeker de achterste, moeilijker bereikbaar wordt omdat de strips aan de zijkant het openen belemmeren.

Wat bedoel je precies met telkens inbouwen? Die alternatieve mat ziet er trouwens een stuk beter uit dan die van Tesland
 
We gingen niet dagelijks met de honden in de auto, dus na gebruik haalde ik het rek weg, wat vrij eenvoudig ging. Als je wilt kunt je het natuurlijk ook laten zitten.
Ik heb ook dat hondenrek en ook tevreden over. goed pasvorm en makkelijk te (de)installeren. Hij maakt bij mij alleen beetje "kraak/piep" geluid dus ik haal hem er ook steeds uit. Moet eens goed kijken waar dit geluid vandaan komt zodat ik hem gewoon kan laten zitten.