Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wielmoeren Bovet W velgen te kort?

This site may earn commission on affiliate links.
Hi,

Nu dat het weer beter wordt, heb ik mijn banden zelf gewisseld. Ik heb voor de zomerbanden Borbet W velgen gekocht en die kwamen met hun eigen wielmoeren. Zijn wielmoeren van 19mm. Ik heb de band gewisseld maar naar mijn idee hebben de wielmoeren te weinig draad. Toch is tot 175 Nm met de momentsleutel vast gezet.

Heeft iemand hier ervaring met deze type velgen op een tesla model 3? heb je deze wielmoeren gebruikt? ben benieuwd naar jullie reacties.

Groeten,
Manuel IMG_4319.jpg
 
Hi,

Nu dat het weer beter wordt, heb ik mijn banden zelf gewisseld. Ik heb voor de zomerbanden Borbet W velgen gekocht en die kwamen met hun eigen wielmoeren. Zijn wielmoeren van 19mm. Ik heb de band gewisseld maar naar mijn idee hebben de wielmoeren te weinig draad. Toch is tot 175 Nm met de momentsleutel vast gezet.

Heeft iemand hier ervaring met deze type velgen op een tesla model 3? heb je deze wielmoeren gebruikt? ben benieuwd naar jullie reacties.

Groeten,
ManuelView attachment 523939
From google translate

Now that the weather is getting better, I have changed my tires myself. I bought Borbet W rims for the summer tires and they came with their own wheel nuts. His wheel nuts of 19mm. I changed the tire but I think the wheel nuts have too little thread. However, up to 175 Nm is tightened with the torque wrench.

Does anyone here have experience with these type of rims on a Tesla Model 3? have you used these wheel nuts? am curious about your reactions.

Regards,
Manuel
 
  • Like
Reactions: RedModel3