Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Model 3 performance Verlaging vering

This site may earn commission on affiliate links.
Zijn er mensen met ervaring verlaging Tesla 3, ik heb mijn Tesla verlaagd gekocht in Nederland ( H&R 30mm verlaging , ik heb deze vandaag keuring gebracht en helaas afgekeurd omdat deze te laag stond 9 cm balkje stoot om bij vooruit rijden en geraakte ook niet handmatig in het midden van de wagen, ik zoek nu andere vering sets die ik hoger kan zetten en na de keuring terug 30 mm lager kan zetten . iemand raad ?
 
Zijn er mensen met ervaring verlaging Tesla 3, ik heb mijn Tesla verlaagd gekocht in Nederland ( H&R 30mm verlaging , ik heb deze vandaag keuring gebracht en helaas afgekeurd omdat deze te laag stond 9 cm balkje stoot om bij vooruit rijden en geraakte ook niet handmatig in het midden van de wagen, ik zoek nu andere vering sets die ik hoger kan zetten en na de keuring terug 30 mm lager kan zetten . iemand raad ?
Grotere wielen (vb MY) tijdens de keuring er onder?
Of geeft dat niet voldoende extra hoogte? (of afkeur vanwege wielen / aanlopen in wielkast vanwege verlaging)
 
Grotere wielen (vb MY) tijdens de keuring er onder?
Of geeft dat niet voldoende extra hoogte? (of afkeur vanwege wielen / aanlopen in wielkast vanwege verlaging)
Alles is origineel 235/35/20 maat , is puur de verlaging , ik ben vandaag nog naar de garage gegaan en daar hebben ze dat nog nagekeken en vonden het raar dat deze type die wel met validatiattest van 30mm verlaging er niet door is geraakt , oplossing zou een schroefset zijn maar twijfel aangezien dat ook begint vanaf 25mm
 
Wagen heeft zo 2 jaar gereden in nederland , waarom zou het hier niet kunnen ? Ja omdat nu de regels hier in Belgie anders zijn .
Mijn dochter van 6 weet ook al dat regeltjes bij klasgenootjes anders kunnen zijn en dat dat niet automatisch betekent dat ze bij ons al die dingen gewoon mag doen…

Regels zijn er om nageleefd te worden, hoe onlogisch ze soms ook kunnen zijn. Hier dan om raad vragen om de regels te omzeilen tijdens enkel en alleen de keuring… :rolleyes:
 
Alles is origineel 235/35/20 maat , is puur de verlaging , ik ben vandaag nog naar de garage gegaan en daar hebben ze dat nog nagekeken en vonden het raar dat deze type die wel met validatiattest van 30mm verlaging er niet door is geraakt , oplossing zou een schroefset zijn maar twijfel aangezien dat ook begint vanaf 25mm
Die van mij is verlaagd met Eibach veren en ik heb geen problemen om door de keuring in België te komen.