Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wij hebben een Cybertruck reservatie...

This site may earn commission on affiliate links.
Dat is een stropopredenering, dus daar ga ik niet op in.

Pickup trucks hebben niks te zoeken in onze bebouwde omgeving. En in de Amerikaanse 'burbs net zo min.
In Europa zien die er vaak zo uit.

1701879958903.png


Principe blijft overigens hetzelfde: ladderchassis, geen Euro NCAP testen noch speciale vereisten.

Een Mercedes Actros geeft overigens ook niet veel mee.

1701880047573.png


Kanttekening: de Tesla Cybertruck zal geleverd worden met de Tesla software, dus je kan jammeren over phantom braking, maar kans is klein dat je een voetganger of fietser gaat meehebben.
 
De trouwste verdediger van Musk's queste voor het vrije woord heeft mij geblokkeerd vanwege mijn vrije kritische woord op Musk.
Je kunt het haast niet verzinnen 🥳
Meer in zijn algemeenheid snap ik niet dat fora de mogelijkheid bieden om iemand op de negeer te zetten. Het zal best werk besparen voor de mods, maar holy Sint (het is 6-12...), wat is er toch gebeurt met de maatschappij dat er zovelen niet meer kunnen omgaan met andere opvattingen?
 
De trouwste verdediger van Musk's queste voor het vrije woord heeft mij geblokkeerd vanwege mijn vrije kritische woord op Musk.
Je kunt het haast niet verzinnen 🥳

edit1: zonde eigenlijk, er zijn maar weinigen die naar Fremont zijn gereisd om de Tesla fabriek te zien/bezoeken. Zowel Frank als ik hebben dat gedaan. Frank heeft meerdere Tesla's, wij ook. En toch eindigt het met een block. Als de acties van Musk al zo polariserend kunnen zijn onder Tesla fans, wat zou het dan doen onder potentiële kopers, institutionele beleggers, het grote publiek?
Ben hier even terug om te reageren. Wat jij of andere denken over Musk kan me weinig schelen. Ik heb mijn eigen mening. (ik zou anders wel heel veel werk hebben)
Wat me vooral ergerde, was het gejank en paniekerig gedoe in het aandelen draadje voor het minste Elon een verkeerde scheet laat. Ik wil me rond mijn portefeuille zo weinig mogelijk laten beïnvloeden.
Door de jaren heen heb ik geleerd om me zo weinig mogelijk te ergeren.
Voor elk probleem zijn er twee mogelijkheden.
1/ Ik kan er iets aan doen om het probleem op te lossen- ik los het op- weg ergernis
2/ Ik kan er niets aan veranderen, leg me erbij neer - weg ergernis

BTW, in mijn 13jaar aanwezigheid op dit forum heb ik nog maar 2 keer op de ignore knop gedrukt. lijkt me wel mee te vallen denk ik.
 
Digitaal communiceren is nu eenmaal beperkt, met praten is het waarschijnlijk zelden een probleem. Dan wordt het uitgepraat.

Ik zou er niet te zwaar aan tillen: "De soep wordt niet zo heet gegeten, als ze wordt opgediend" in belgie zullen jullie vast een mooiere variant hebben :)
 
  • Funny
Reactions: cambreVer!
Ben hier even terug om te reageren. Wat jij of andere denken over Musk kan me weinig schelen. Ik heb mijn eigen mening. (ik zou anders wel heel veel werk hebben)
Wat me vooral ergerde, was het gejank en paniekerig gedoe in het aandelen draadje voor het minste Elon een verkeerde scheet laat. Ik wil me rond mijn portefeuille zo weinig mogelijk laten beïnvloeden.
Door de jaren heen heb ik geleerd om me zo weinig mogelijk te ergeren.
Voor elk probleem zijn er twee mogelijkheden.
1/ Ik kan er iets aan doen om het probleem op te lossen- ik los het op- weg ergernis
2/ Ik kan er niets aan veranderen, leg me erbij neer - weg ergernis

BTW, in mijn 13jaar aanwezigheid op dit forum heb ik nog maar 2 keer op de ignore knop gedrukt. lijkt me wel mee te vallen denk ik.
Wat ik nog ergerlijker vind is dat de jankers met iedere scenario van de haters en misinformatie verspreiders gaan lopen mee janken.
 
  • Like
Reactions: Xfrank
Ik zou overwegen om het schaalmodel van de Cybertruck te kopen, maar het stoort me dat dit gebaseerd is op het prototype en niet op de productie versie.
volgende zaken vallen me op:
de front is scherper en de lichten zitten niet tussen de bumper en de frunk.
Het bed is zilver (RVS) ipv zwart.
Stuur is Yoke ipv rechthoek
de ingewerkte deurhendels hebben ze wel weggewerkt.
voor €200 mag het wel kloppen. of deze versie aan een discountprijs zetten lijkt ook nog ok.
1702220907455.png
 
Ik zou overwegen om het schaalmodel van de Cybertruck te kopen, maar het stoort me dat dit gebaseerd is op het prototype en niet op de productie versie.
volgende zaken vallen me op:
de front is scherper en de lichten zitten niet tussen de bumper en de frunk.
Het bed is zilver (RVS) ipv zwart.
Stuur is Yoke ipv rechthoek
de ingewerkte deurhendels hebben ze wel weggewerkt.
voor €200 mag het wel kloppen. of deze versie aan een discountprijs zetten lijkt ook nog ok.
View attachment 998104
EN daarom het schaalmodel van de Roadster. Dan weten we nog niet of het klopt.
 
"(als je dat nodig vindt)"...... ik niet. Bumper raak je als eerste en frontaal ergens tegenaan betekend toch dat de boel stuk is. Zacht of hard maakt dan niks meer uit.

Maar is niet alleen de CT, elke SUV, truck of bestelbus is gevaarlijk. Eigenlijk elke auto op snelheid. Willen we dat beter krijgen dan moeten er airbags of zo verplicht aan de buitenkant. Heb zelf een G-klasse gehad met z'n wildrek voorop, wil je geen tik van krijgen. Zo-wie-zo, bull bars moeten ze, wat dat betreft, verbieden op de openbare weg.
Of een auto noodrem-systeem om helemaal nergens (hard) op te botsen. Es even denken, wie is daar ook weer goed in?
 
Last edited:
Ik zou overwegen om het schaalmodel van de Cybertruck te kopen, maar het stoort me dat dit gebaseerd is op het prototype en niet op de productie versie.
volgende zaken vallen me op:
de front is scherper en de lichten zitten niet tussen de bumper en de frunk.
Het bed is zilver (RVS) ipv zwart.
Stuur is Yoke ipv rechthoek
de ingewerkte deurhendels hebben ze wel weggewerkt.
voor €200 mag het wel kloppen. of deze versie aan een discountprijs zetten lijkt ook nog ok.
View attachment 998104
Je kan ook gaan voor een RC versie:
 
Wat ik nog ergerlijker vind is dat de jankers met iedere scenario van de haters en misinformatie verspreiders gaan lopen mee janken.
Gelukkig zorgt Musk nu voor gedegen waarheidsvinding met gebalanceerde panels op X.

Zo viel ik net in een Spaces met hem, Alex Jones en Andrew Tate. Je zou het niet geloven als het in de krant stond, maar ze waren wel degelijk vrolijk met elkaar aan het geinen en gingen toen serieus bespreken dat de wereldorde van jounalisten bewust misinformatie verspreidt om zo de access to resources to keep living as a species te manipuleren. Ik verzin het niet, mijn Engels is ruim goed genoeg om de discussie 11 minuten aan te horen.

Toen was de rijst gaar. En ik ook 😇
 
Interessant, zelfs Kimbal begint kritische posts over die Spaces van gisteren te retweeten. Ik heb niet eerder een openbare kritische reactie van Kimbal op Musk gezien.

Edit: dit kan wellicht beter naar het draadje ‘neuroten die janken over fake nieuws van de corrupte MSM’.
 

Attachments

  • IMG_4041.jpeg
    IMG_4041.jpeg
    356.4 KB · Views: 16
  • IMG_4040.jpeg
    IMG_4040.jpeg
    328.6 KB · Views: 15
Interessant, zelfs Kimbal begint kritische posts over die Spaces van gisteren te retweeten. Ik heb niet eerder een openbare kritische reactie van Kimbal op Musk gezien.

Edit: dit kan wellicht beter naar het draadje ‘neuroten die janken over fake nieuws van de corrupte MSM’.

Je kan een post ook deleten en in het juiste draadje plaatsen heh

*Groetjes, je Neurootje 😘