Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
  • Want to remove ads? Register an account and login to see fewer ads, and become a Supporting Member to remove almost all ads.
  • Tesla's Supercharger Team was recently laid off. We discuss what this means for the company on today's TMC Podcast streaming live at 1PM PDT. You can watch on X or on YouTube where you can participate in the live chat.

Wij hebben een Cybertruck reservatie...

This site may earn commission on affiliate links.
@Xfrank, nog gesproken over typegoedkeuring ? (neem aan dat er Tesla mensen bij waren).
uit goede bron...( niet mijn schoonzoon, want daar weet ik niks van;)) : Deze versie gaat niet naar Europa komen en ik twijfel of er direct een behoefte bestaat vanuit Tesla om een Europese versie te maken.
Maar zoals we allemaal weten, kan er soms snel iets veranderen binnen Tesla
Deze tour lijkt één grote promo stunt om tesla te promoten. Gisteren was het echt een publiek die bijna niks afwisten van Tesla (ergerlijk was het dat deze mensen de primeur kregen) Wij waren met 3 die-hards van het eerste uur aanwezig( samen 36jaar tesla ervaring ;) ) vandaag is TOCB aan de beurt en Lieven Scheire en de pers gaat ook aanwezig zijn.
Zelf zit ik al 4 jaar en 7 maand met een reservatie voor de CT en daar gaan nog wel wat jaartjes bij komen... al laat ik me maar al te graag verrassen.
Zolang ze mijn reservatiebedrag niet terug storten, is er hoop. :cool:
 
  • Like
Reactions: job-lek
Screenshot_20240507_195214_YouTube.jpg
Screenshot_20240507_195221_YouTube.jpg
Screenshot_20240507_194753_YouTube.jpg
Screenshot_20240507_194813_YouTube.jpg
Screenshot_20240507_194748_YouTube.jpg
 
  • Like
Reactions: Maurice1
Iemand al in Düsseldorf geweest? Ik ga morgen even kijken vanuit Hilversum. Moet wel om 19:00 weer thuis zijn. Mocht er iemand mee willen rijden, dan kan dat. Ik ben toch echt de enige Fanboi in mijn vriendenkring...

Anyway, om deze post nog wat waarde te geven, kijk eens wie er ook een Cybertruck heeft gevonden:

Wanneer zou de banana box test komen? 😂
 
uit goede bron...( niet mijn schoonzoon, want daar weet ik niks van;)) : Deze versie gaat niet naar Europa komen en ik twijfel of er direct een behoefte bestaat vanuit Tesla om een Europese versie te maken.
Maar zoals we allemaal weten, kan er soms snel iets veranderen binnen Tesla
Deze tour lijkt één grote promo stunt om tesla te promoten. Gisteren was het echt een publiek die bijna niks afwisten van Tesla (ergerlijk was het dat deze mensen de primeur kregen) Wij waren met 3 die-hards van het eerste uur aanwezig( samen 36jaar tesla ervaring ;) ) vandaag is TOCB aan de beurt en Lieven Scheire en de pers gaat ook aanwezig zijn.
Zelf zit ik al 4 jaar en 7 maand met een reservatie voor de CT en daar gaan nog wel wat jaartjes bij komen... al laat ik me maar al te graag verrassen.
Zolang ze mijn reservatiebedrag niet terug storten, is er hoop. :cool:
Heeft het dan te maken met de type goedkeuring of gewoon het feit dat ze genoeg werk hebben met de Amerikaanse markt? (Productie, foutjes uithalen,…)