Straks komt de Model 3 naar Europa en ook naar Nederland.
En dan gaan allerlei auto-journalisten de Model 3 natuurlijk testen. En ik zie al de gefijnsde domheid van fossiel gefinancierde bladen en redacties verschijnen.
"De navigatie ziet geen files."
Nee dan moet je het symbool daarvoor aanraken. En de rerouting tijd kun je instellen.
"De auto lane change doet het niet."
Nee die moet je aanzetten in je profiel. En ff stuur licht bewegen.
"De Superchargers zie ik niet op de route."
Nee dan moet je de bliksemschicht selecteren.
"De ruitenwissers moet je via het touch screen bedienen."
Nee die zet je gewoon op auto en indien een keer extra nodig op het knopje op de linker stalk drukken.
"De tacc past de snelheid niet aan aan de max snelheid."
Nee dan moet je de rechter handle twee seconden naar beneden drukken (bij S en X naar je toe).
En de offset kun je instellen by the way.
"De cabin overheat protection doet het niet."
Nee daarvoor moet je het alarm uitzetten (anders denkt ie dat er toch niemand in zit).
"De supercharger levert minder vermogen dan verwacht."
Geen a+b doen.
"De hellingproef is lastig."
Nee even heel licht nog een keer rempedaal intrappen en hij houdt hem keurig vast.
Enzivoorts.
Nog meer waar ze misleidend "onwetend" over kunnen doen?
Wil graag een mailtje sturen naar Carros, AutoVisie, ANWB, AutoWeek, etcetera om gefijnsde domheid te voorkomen.
Nog meer suggesties, ook wat betreft bladen/kranten?
En: Zie ik spoken, of is er sprake van paranoïde naïviteit?
En dan gaan allerlei auto-journalisten de Model 3 natuurlijk testen. En ik zie al de gefijnsde domheid van fossiel gefinancierde bladen en redacties verschijnen.
"De navigatie ziet geen files."
Nee dan moet je het symbool daarvoor aanraken. En de rerouting tijd kun je instellen.
"De auto lane change doet het niet."
Nee die moet je aanzetten in je profiel. En ff stuur licht bewegen.
"De Superchargers zie ik niet op de route."
Nee dan moet je de bliksemschicht selecteren.
"De ruitenwissers moet je via het touch screen bedienen."
Nee die zet je gewoon op auto en indien een keer extra nodig op het knopje op de linker stalk drukken.
"De tacc past de snelheid niet aan aan de max snelheid."
Nee dan moet je de rechter handle twee seconden naar beneden drukken (bij S en X naar je toe).
En de offset kun je instellen by the way.
"De cabin overheat protection doet het niet."
Nee daarvoor moet je het alarm uitzetten (anders denkt ie dat er toch niemand in zit).
"De supercharger levert minder vermogen dan verwacht."
Geen a+b doen.
"De hellingproef is lastig."
Nee even heel licht nog een keer rempedaal intrappen en hij houdt hem keurig vast.
Enzivoorts.
Nog meer waar ze misleidend "onwetend" over kunnen doen?
Wil graag een mailtje sturen naar Carros, AutoVisie, ANWB, AutoWeek, etcetera om gefijnsde domheid te voorkomen.
Nog meer suggesties, ook wat betreft bladen/kranten?
En: Zie ik spoken, of is er sprake van paranoïde naïviteit?