Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
  • We just completed a significant update, but we still have some fixes and adjustments to make. Please see this thread for more details and to find out how to revert to the old design. Cheers!

12v-batterij en dash-cam

Herbie65

eigenaar TESLAND.COM en AlloyGator.nl
Dec 2, 2014
906
884
Netherlands
Heb na 110.000km en 3,5 jaar nog geen problemen met mijn 12v accu, maar als ik een keer de eerste melding ga krijgen ga ik hem vervangen door zo'n Li-ion 12v accu als deze:

https://www.ohmmu.com/tesla

Wat ik mij afvraag, is dat vervangen een klusje wat je zelf kunt doen?
En zoja, zou het dan verstandig zijn om zo'n accu alvast in de frunk te leggen voor het geval dat je onderweg problemen krijgt? Of is dit niet iets wat je even langs de weg doet, zoals bij een ICE 12v accu.
Anders ben je welkom in Almere.

Products we're discussing on TMC...

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC