Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

2018 Referral nog niet ontvangen

This site may earn commission on affiliate links.
na 1 jaar en 3 maanden de velgenset (voor de X) ontvangen, komt uiteindelijk dus gewoon goed.
Arachnids van referral september. Twee weken binnen. Komt echt wel goed.
Kleurtje heb ik wel zelf moeten aanpassen.
7C0A8935-CC0F-4F7A-9DB1-BF8C679AB8F3.jpeg
B37C29B7-B868-49A9-A353-94576071DC1A.jpeg
 
  • Love
Reactions: zkpq and BartJ
Wallcharger van referral uit juni 2018 net ontvangen. Geduld is een schone zaak. Waarschijnlijk kon de producent van die dingen de vraag (vanuit het referral-programma) niet aan. Of misschien kreeg Elon een lamme arm van het plaatsen van al die handtekeningen.
Gefeliciteerd. Mooi dat Tesla het weer op de vertrouwde manier doet: first come last serve. Mijn referral is van maart 2018 :-(
 
  • Funny
Reactions: BartJ
TWC alreeds ontvangen?
Nee, wacht nu al 1.5 jaar. Tesla referral gemaild en standaard antwoord gekregen.
While at this time we do not have an exact date for an estimated time of arrival, we are however working diligently to get you a more precise ETA and you will be updated as soon as we have further information.
We will post updates on Referral Program once updates are available.


Op de referral pagina staat (en stond op 4 augustus) dat de verzendtijd 12 - 14 weken is - ik hoop dat ze levertijd bedoelen, of roeien ze de connector vanuit China naar NL? Op 15 mei was de verzendtijd volgens de pagina 6 - 8 weken - alles Elon Time natuurlijk.

@Stofzuiger heb jij inmiddels de TWC wel ontvangen?
 
Last edited:
Ik was vorige week bij SeC Den Haag en vroeg ook naar m'n wielen en TWC van 1,5 jaar geleden.
Men vroeg mij om iets van bewijs, waarop ik zei dat de lootbox verdwenen was, maar ik had nog wel een antwoord mail van het referral email adres. De wielen konden ze wel zelf regelen via een omweg kreeg ik te horen, de TWC moet echt uit de US komen.
Ik wacht maar weer af...
 
Ik heb een paar maanden geleden eens gevraagd hoe het zit met mijn referral uit juni 2018 (HPWC). Nooit reactie op gekregen, maar sinds een week of 8 heb ik hier een HPWC met Elon z'n krabbel erop.

Of het door mijn mail komt of dat het gewoon 'mijn tijd was', geen idee.
 
Referral.png


Spannend, geen idee wat er onderweg is. Enige waar ik nooit meer iets over vernomen heb (en ook niet op zit te wachten) zijn de tegeltjes op naam die de ruimte ingeschoten zouden worden. Lijkt mij niet dat ik dit toegestuurd krijg?!?
 
View attachment 475603

Spannend, geen idee wat er onderweg is. Enige waar ik nooit meer iets over vernomen heb (en ook niet op zit te wachten) zijn de tegeltjes op naam die de ruimte ingeschoten zouden worden. Lijkt mij niet dat ik dit toegestuurd krijg?!?

Nou, bereid je voor op een teleurstelling.

Je bericht ontving ik enige tijd geleden ook. Dus extra even het adres gecontroleerd; alles klopte. Laat maar komen: 1 set velgen en 1 gesigneerde Wall Connector. Ik had 5 punten, dus dat paste precies toen het programma stopte.

Vorige week donderdag ineens vanuit het niets, na maandenlange stilte, een bezorgbericht van DHL Express; een pakket van Tesla. Het ging toch eindelijk gebeuren. Er stond in het bericht geen afmeting, geen gewicht of formaat. Zou het dus de set velgen zijn? Of toch alleen de Wall Charger? Of misschien toch allebei?

Ik was zelf in het buitenland, maar mijn collega nam het pakketje aan. Van haar kreeg ik een kort mailtje: "Pakketje van Tesla binnen, ik heb het in je buro gezet"

Dus toch de Wall Charger: die viel nog enigszins te tillen.

Wat schetst mijn verbazing? Een petje...

Nog te klein ook.

Geen brief, geen uitleg, alleen een petje in een doosje.

Hoe verder, zo langzamerhand heb ik het wel gehad met wachten. Zijn er meer van dit soort ervaringen?
 
  • Funny
Reactions: Bas.