Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

350 kw laders, was te vinden?

This site may earn commission on affiliate links.
Nu ionity fors duurder word vraag ik me af of er iemand weet waar je een goede lijst (of app) kan vinden waar je 350 kw laders kan vinden?

Ik weet da o.a. allego, aral, fastned en Shell en nog een aantal andere aanbieders ze aanbieden. Maar een app waar je duidelijk kan filteren heb ik nog niet gevonden.
 
Voor mij zijn de beste twee tools Chargemap en goingelectric.de
Het gebruik van Chargemap spreekt voor zich.
Voor goingelectric.de moet je dan optionen aanklikken, dan Erweiterte Suche aanzetten waarna je dan bij Anschlüsse op het +-teken klikt en dan CCS toevoegt met minimaal vermogen van bv 300 kW of 149kW als je die van 150 kW er ook bij wil.
upload_2020-8-26_16-10-22.png

upload_2020-8-26_16-10-49.png


upload_2020-8-26_16-9-45.png
 
Nu ionity fors duurder word vraag ik me af of er iemand weet waar je een goede lijst (of app) kan vinden waar je 350 kw laders kan vinden?

Ik weet da o.a. allego, aral, fastned en Shell en nog een aantal andere aanbieders ze aanbieden. Maar een app waar je duidelijk kan filteren heb ik nog niet gevonden.

Smoov app van Allego biedt een filter op 175kW en 350kW. Deze app laat ook laders zien van Fastned, Ionity, Shell, etc.