Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Aangemeld maar zeker niet nieuw

This site may earn commission on affiliate links.
Na heel veel forums te hebben gevolgd, filmpjes te hebben bekeken en internetpagina's te hebben nagestruind heb ik de aankoop gedaan: sinds vorige week ben ik op 83 jarige leeftijd de trotse bezitter geworden van een X P90D.

Gelukkig wordt ik bijgestaan door mijn neefje met bijvoorbeeld een account aanmaken en posten op dit forum. Ik hoop dat jullie daar begrip voor kunnen opbrengen. Weet dat ik al veel langer meeleest om bij te blijven en natuurlijk uit interesse.

Als laatste.....mijn X heeft de mooiste kleur TITANIUM :)

Ik hoop jullie een keer ergens te treffen want mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar , lekker ouderwets, persoonlijk contact.

Met de vriendelijke groet van een trotse eigenaar,
Rob
 
Na heel veel forums te hebben gevolgd, filmpjes te hebben bekeken en internetpagina's te hebben nagestruind heb ik de aankoop gedaan: sinds vorige week ben ik op 83 jarige leeftijd de trotse bezitter geworden van een X P90D.

Gelukkig wordt ik bijgestaan door mijn neefje met bijvoorbeeld een account aanmaken en posten op dit forum. Ik hoop dat jullie daar begrip voor kunnen opbrengen. Weet dat ik al veel langer meeleest om bij te blijven en natuurlijk uit interesse.

Als laatste.....mijn X heeft de mooiste kleur TITANIUM :)

Ik hoop jullie een keer ergens te treffen want mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar , lekker ouderwets, persoonlijk contact.

Met de vriendelijke groet van een trotse eigenaar,
Rob
Dag Rob,
Dit is al een heel eind beter, al hebben we natuurlijk een al bestaande plek waar iedereen zich voorstelt.
Kijk maar eens naar: Even voorstellen...
 
Na heel veel forums te hebben gevolgd, filmpjes te hebben bekeken en internetpagina's te hebben nagestruind heb ik de aankoop gedaan: sinds vorige week ben ik op 83 jarige leeftijd de trotse bezitter geworden van een X P90D.

Gelukkig wordt ik bijgestaan door mijn neefje met bijvoorbeeld een account aanmaken en posten op dit forum. Ik hoop dat jullie daar begrip voor kunnen opbrengen. Weet dat ik al veel langer meeleest om bij te blijven en natuurlijk uit interesse.

Als laatste.....mijn X heeft de mooiste kleur TITANIUM :)

Ik hoop jullie een keer ergens te treffen want mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar , lekker ouderwets, persoonlijk contact.

Met de vriendelijke groet van een trotse eigenaar,
Rob
Dag Rob,

De leukste en beste manier om veel gelijkgestemden persoonlijk te ontmoeten en te spreken is tijdens de jaarlijkse E-Rally.
Je doet er goed aan je direct in te schrijven via onze website www.erally.nl
 
Heerlijk. Er is inderdaad een apart draadje voor, maar 't wordt je van harte vergeven op die leeftijd, grijns.

God weet wat sommigen zoals mezelf, op heden aan de helft van die mooie leeftijd, tegen dat ik, en als ik die leeftijd haal, allemaal nog ga moeten leren... hartelijk welkom en geniet van je X en dit forum!