Ik kwam er vanavond niet in. Op de smartphone wel.
Ik heb geen account en dat werkte altijd goed. Een reset hielp niet.
Storing?
Ik heb geen account en dat werkte altijd goed. Een reset hielp niet.
Storing?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Iemand nog ideeen (behalve een spotify account afsluiten )
@nico180 dank voor je reactie/idee van Tidal, echter ik (en ik neem voorzichtig aan @dutchchili ) proberen de spotify toegang op basis van het oorspronkelijke tesla account te verkrijgen. Ook afsluiten van Premium Connectivity wil niet de oplossing geven.
dat is idd wat ik probeerde. Met de tekst op de site van Tesla is duidelijk dat dat geen zin meer heeft.Een factory reset werkte bij mij destijds.(nadat ook SC er niet uitkwam) Er wordt dan een nieuw Tesla Spotify account gegenereerd.
Een factory reset werkte bij mij destijds.(nadat ook SC er niet uitkwam) Er wordt dan een nieuw Tesla Spotify account gegenereerd.
Wat bedoelen jullie met “Tesla spotify account”? Als je premium connectivity hebt hoef je verder toch niet in te loggen?
Ik heb net hetzelfde probleem sinds een week. Ik had een spotify premium abo waarmee alles perfect werkte. Dan het spotify abo opgezegd, waarna ik in de Model 3 een loginscherm kreeg met daarop de keuze om het Tesla spotify account te gebruiken, echter werkt die optie niet en gooit hij me steeds terug naar het inlogscherm.
Ik heb al een soft en hard reset geprobeerd alsook de taal van de UI een paar keer omgezet, loste het probleem niet op. Morgen eens een factory reset proberen.