Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Automatische ontgrendeling M3

This site may earn commission on affiliate links.
Hoi

Mijn M3 vergrendeld wel bij uitstappen en weglopen.. maar ontgrendeld niet bij aankomen lopen, ZONDER ..dat ik de hele app open en auto "wakker maak" . ( ...dan opent de auto wel, als je de handgreep aantrekt .)

Ik weet zeker dat ie ook moet kunnen openen zonder dat ik de app moet openen op mn gsm ? . ( was int verleden wel t geval )

Ik heb al veel dingen geprobeerd:
  • Tesla App weggooien en opnieuw inloggen & gsm koppeling instaleren.
  • Bestaande koppelingen met gsm handmatig ‘deleten’ via menu , en opnieuw tel. (sleutel) koppelen , ( met sleutelkaart)
  • ja.. Wegloopvergrendeling aan en uit zetten .., blue tooth aan en uit zetten
  • Alle updates zijn gedaan.

Graag advies hoe ik dit oplos ? Zie ik iets over t hoofd?

Hoor graag!

Erwin
 
Zorg ervoor dat je de app op de achtergrond laat draaien - heb je dat geprobeerd?

hoi , dank voor je antwoord,

Als de app 'draait / open staat' op de achtergrond .. werkt de ontgrendeling inderdaad bij aanlopen wel ( als je aan de deur trekt pas ..) ..
en dast blijf ik nu dan ook doen.
Maar de eerste maanden dat ik m had.. ontgrendelde ie zeker weten zonder dat de app open was . Dat weet ik zeker aankomen lopen . Alleen met gsm in buurt komen was dus al voldoende. ( en bij al mn collega's is dat nu nog steeds zo )

ES