Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Barcelona hotel met Tesla vriendelijke private parking?

This site may earn commission on affiliate links.

NicoV

Active Member
Supporting Member
Jan 10, 2016
2,829
35,835
Belgium
Kan er iemand een hotel in Barcelona aanraden met een private parking waar je zonder problemen met een Tesla binnen kan? Ik heb geen zin om mijn auto op straat te parkeren in Barcelona. Liefst iets waarbij het centrum gemakkelijk bereikbaar is met metro of eventueel shuttle of zo. We zijn over enkele weken aan de Costa Brava en zouden er enkele dagen Barcelona willen aan breien.
 
Wel met de parkeergarage maar niet met de Tesla - maar om je gerust te stellen (en ik herken je aarzeling...); dit is geen typisch Spaanse parkeergarage. Kun je makkelijk naar binnen en buiten met je Tesla en ruime parkeerplaatsen. Als je zou willen zou je zelfs je Tesla op straat kunnen laten staan, is geen enkel probleem daar. Laden kun je evt een paar honderd meter verderop in de parkeergarage bij de Olympische haven. Veel plezier!!
 
  • Informative
Reactions: NicoV
Bedankt voor alle feedback! Ik heb uiteindelijk geboekt bij een hotel met destination charger iets buiten de stad, dat was significant goedkoper dan de alternatieven in het stadscentrum. Zodra ik terug ben zal ik hier wel wat feedback geven van hoe het verlopen is.
 
hallo nico, heb je nog info hierover ?
Hotel Sant Cugat, iets buiten Barcelona. De lader in de parkeergarage is maar 3kW, maar er is nu blijkbaar een supercharger in de buurt. Er is ook nog een lader aan hun voordeur maar die heb ik niet geprobeerd. Wij zijn telkens met de Taxi naar het centrum van Barcelona geweest.
Dit hotel ziet er zeer nieuw uit, zeer goed ontbijt, en voor een zeer schappelijke prijs. Het lijkt zich wel meer op de business/conference markt te focuseren, vandaar dat er toen wij er in het groot verlof waren er weinig volk was. In elk geval een aanrader.
 
  • Like
Reactions: Phil_BE