Goed plan, Frederik.
Zelfs ook een 'Signature' klepje van Jerome Guillen is beter dan niets!
Die naam ontbreekt inderdaad nog op mijn klepje
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Goed plan, Frederik.
Zelfs ook een 'Signature' klepje van Jerome Guillen is beter dan niets!
Ben ook naar mei doorgeschoven...:crying:
Ik krijg geen contact meer met mijn auto. Ik denk dat hij in de coma ligt. De laatste keer had hij nog 2 km autonomie.
kan er eens iemand naar Aartselaar gaan kijken of alles nog goed is met haar?
Ik ben gisteren mijn MS mogen gaan afhalen in Aartselaar. De DS heeft ruim tijd voorzien voor de nodige uitleg. Jullie zijn al doorwinterde MS drivers en vroeg me af of volgende gedrag als "normaal" wordt aanzien:
het rijden met de wagen voelt een beetje vreemd aan, de vering voelt soms alsof je op een hobbelpaardje zit; ieder oneffenheid in de weg lijkt een schommelbeweging in gang te zetten, net lang genoeg om het te merken. Met 60.000km / jaar op de teller ben ik dit nog nooit tegenkomen in andere (ICE)wagens.
Ik zou het een beetje lullig vinden om het SeC hiermee lastig te vallen als het achteraf als "normaal" wordt bestempeld.
Blijkt dat het stuur ook niet volledig gecentreerd staat als de wielen recht staan. Je voelt het als je het stuur op 9/3 vastneemt. Wat is bij Tesla de beste manier om dit te melden? Met mijn ICE was een telefoontje of een drive-by bij de dealer de manier om je probleem op te lossen.
Op sommige momenten lijkt het ook alsof de ramen niet volledig sluiten, er is dan zeer veel omgevingsgeluid hoorbaar in de wagen (net of er een raampje open staat), lijkt zich vooral voor te doen bij traag rijden (onder de 60 km/h)
Voor de rest niks dan lof!
Ik ben gisteren mijn MS mogen gaan afhalen in Aartselaar. De DS heeft ruim tijd voorzien voor de nodige uitleg. Jullie zijn al doorwinterde MS drivers en vroeg me af of volgende gedrag als "normaal" wordt aanzien:
het rijden met de wagen voelt een beetje vreemd aan, de vering voelt soms alsof je op een hobbelpaardje zit; ieder oneffenheid in de weg lijkt een schommelbeweging in gang te zetten, net lang genoeg om het te merken. Met 60.000km / jaar op de teller ben ik dit nog nooit tegenkomen in andere (ICE)wagens.
Ik zou het een beetje lullig vinden om het SeC hiermee lastig te vallen als het achteraf als "normaal" wordt bestempeld.
Blijkt dat het stuur ook niet volledig gecentreerd staat als de wielen recht staan. Je voelt het als je het stuur op 9/3 vastneemt. Wat is bij Tesla de beste manier om dit te melden? Met mijn ICE was een telefoontje of een drive-by bij de dealer de manier om je probleem op te lossen.
Op sommige momenten lijkt het ook alsof de ramen niet volledig sluiten, er is dan zeer veel omgevingsgeluid hoorbaar in de wagen (net of er een raampje open staat), lijkt zich vooral voor te doen bij traag rijden (onder de 60 km/h)
Voor de rest niks dan lof!
Ik heb na inschrijving gewoon helemaal niets meer van Tesla vernomen!
Kan best zo zijn dat de plaatsen binnen no-time bezet waren, maar laat dan in ieder geval toch iets van je horen.
Valt me zwaar tegen van een premium merk als Tesla!
Ik ben gisteren mijn MS mogen gaan afhalen in Aartselaar. De DS heeft ruim tijd voorzien voor de nodige uitleg. Jullie zijn al doorwinterde MS drivers en vroeg me af of volgende gedrag als "normaal" wordt aanzien:
het rijden met de wagen voelt een beetje vreemd aan, de vering voelt soms alsof je op een hobbelpaardje zit; ieder oneffenheid in de weg lijkt een schommelbeweging in gang te zetten, net lang genoeg om het te merken. Met 60.000km / jaar op de teller ben ik dit nog nooit tegenkomen in andere (ICE)wagens.
Ik zou het een beetje lullig vinden om het SeC hiermee lastig te vallen als het achteraf als "normaal" wordt bestempeld.
Blijkt dat het stuur ook niet volledig gecentreerd staat als de wielen recht staan. Je voelt het als je het stuur op 9/3 vastneemt. Wat is bij Tesla de beste manier om dit te melden? Met mijn ICE was een telefoontje of een drive-by bij de dealer de manier om je probleem op te lossen.
Op sommige momenten lijkt het ook alsof de ramen niet volledig sluiten, er is dan zeer veel omgevingsgeluid hoorbaar in de wagen (net of er een raampje open staat), lijkt zich vooral voor te doen bij traag rijden (onder de 60 km/h)
Voor de rest niks dan lof!
En de Black Diamond tour strijkt ook neer in België, meerbepaald in Maasmechelen Village op 27, 28 en 29 maart. Ik heb me alvast ingeschreven voor zaterdag
inderdaad vorige week voor de tweede keer een software update moeten kopen? Voor een storing die door de software kwam, toch iets ander dan een ota update, hier bmw dealer uiteraard op gewezen, reactie tja een tesla is toch iets heel anders, ideeblijft toch hetzelfde iets op vier wielen dat je van a naar b brengt. Uitvoering kan gelukkig wel anders, net servicevan mijn model s gehad keurige leenauto als service en zonder kosten alle issues opgelostProbeer zoiets maar bij BMW
Hé wat leuk er is ook een Nederlandstalige Tread. Gegroet allemaal! Ik ben redelijk nieuw nog in de Tesla familie en heb onlangs een MS besteld (wordt eind juni geleverd)
Dus nog even wachten voor de lol begint! Ik heb wel een uitnodiging voor een proefrit met de P85D in Lelystad volgende week :biggrin:
Hoe komen jullie eigenlijk aan die mooie signatures onder je posts? Ik zou deze wel willen hebben:
Metalic grey 85kW, Dual motor, Créme New Gen Seats, 19" Cyclone wheels, Sun roof, Air suspence, Dual chargers, Tech package, Obeche wood, Winter & safety Package;
zelf ook weinig tijd de laatste weken, maar morgen ben ik erbij!Ik ben wel de laatste 2 weken wat minder actief op het forum, maar ik zie hier niets van de officiële opening morgen (donderdag 05/03) van de Europese hoofdzetel in A'dam?
Ik wil ook wel Tesla goodies, maar goed, ben misschien iets teveel tevreden klant, want ik heb eigenlijk weinig aan te merken op mijn Tesla Kun je die plaids ook gewoon in een SeC kopen? In de online store zag ik ze niet.Ik vond bij een passage bij de SeC Zaventem de Tesla wollen plaids wel heel comfortabel en kocht er dus een; toen ik hen drie maanden nadien vroeg of ze me die plaid niet eindelijk wilden factureren en laten betalen, antwoordde Tesla dat dit een cadeau was, gelet op de kinderziektes. Probeer zoiets maar bij BMW