Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Liefdesverdriet op vakantie door de duizenden km afstand: kan een relatie met een S'je nog inniger zijn:wink:. Tesla heeft naar het schijnt 96,6% (of zoiets) klanttevredenheid, maar we zijn dan ook gewoon allemaal een beetje zot!
Voor de zekerheid toch maar even een gebedje gaan doen bij Buddha:smile:
20150305_072436.jpg

sorry voor de schuine foto, ik heb mijn fotoshop hier niet bij.
 
Tesla Motors Inc. Warns Investors: Hacking Is A ‘Significant Risk’ That Could Injure Drivers

En toen ik een kritische opmerking over dat hacken maakte op het Amerikaanse deel van ons forum, kreeg ik direct een flink aantal "thumbs down" en was van mijn "distinguished road" af.
(Voor diegenen die dat niet snappen, ga maar even met de aanwijzer over het groene vlakje boven je foto). Volgens mij is het elkaar geven van credits + of - niet in zwang hier op het Nederlandse/Belgische deel :rolleyes:.
Maar even terug op het begin van deze post: de auto is naar mijn mening niet zoiets als een PC, die je moet gaan proberen te hacken of 'overclocken', hoe leuk dat ook lijkt.
 
Tesla Motors Inc. Warns Investors: Hacking Is A ‘Significant Risk’ That Could Injure Drivers

En toen ik een kritische opmerking over dat hacken maakte op het Amerikaanse deel van ons forum, kreeg ik direct een flink aantal "thumbs down" en was van mijn "distinguished road" af.
(Voor diegenen die dat niet snappen, ga maar even met de aanwijzer over het groene vlakje boven je foto). Volgens mij is het elkaar geven van credits + of - niet in zwang hier op het Nederlandse/Belgische deel :rolleyes:.
Maar even terug op het begin van deze post: de auto is naar mijn mening niet zoiets als een PC, die je moet gaan proberen te hacken of 'overclocken', hoe leuk dat ook lijkt.

Hacken heb je in allerlei smaken. Er zit een hoop ruimte tussen het aanpassen van je snelheidsmeter uiterlijk en rommelen met het motor/batterij management. Er is een scheiding tussen UI en motormanagement software componenten (zo gaat je auto gelukkig niet vol op de rem als je je schermen opnieuw opstart tijdens het rijden). En er zijn ook hackers die niet per se iets aan hoeven passen, maar gewoon willen weten hoe het werkt. Denk dat Elon er met zijn nerd-genen persoonlijk (niet als CEO) een elegante hack nog wel zou kunnen apprecieren (om het lek vervolgens nog dezelfde dag te pluggen).
 
Tesla Motors Inc. Warns Investors: Hacking Is A ‘Significant Risk’ That Could Injure Drivers

En toen ik een kritische opmerking over dat hacken maakte op het Amerikaanse deel van ons forum, kreeg ik direct een flink aantal "thumbs down" en was van mijn "distinguished road" af.
(Voor diegenen die dat niet snappen, ga maar even met de aanwijzer over het groene vlakje boven je foto). Volgens mij is het elkaar geven van credits + of - niet in zwang hier op het Nederlandse/Belgische deel :rolleyes:.
Maar even terug op het begin van deze post: de auto is naar mijn mening niet zoiets als een PC, die je moet gaan proberen te hacken of 'overclocken', hoe leuk dat ook lijkt.
Helemaal mee eens, Maarten.

Ik maakte in een ander draadje over hetzelfde onderwerp ( zie: Tesla to Owners. Please Don't Pimp Your Ride. - Page 2 ) een grappig bedoelde opmerking die me juist aardig wat reputation points opleverde. Gelukkig was die opmerking geheel off topic. :biggrin: