Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik had van die Vogels houders gekocht om tablets aan de achterstoelen te kunnen hangen. Leuk om de kinderen te entertainen, vooral met de vakantie voor de deur. De houder moet met zo'n plakstrip bevestigd worden. Ik de kinderen erbij halen om te kijken wat de goede hoogte is. Krijg ik op mijn donder van mijn kinderen zeg. Hoe ik het in mijn hoofd haal om iets op de stoelen te willen plakken. Stel je eens voor dat het er niet meer af gaat :cursing: Goed, ik heb het maar vlug weer opgeborgen.
 
Ik had van die Vogels houders gekocht om tablets aan de achterstoelen te kunnen hangen. Leuk om de kinderen te entertainen, vooral met de vakantie voor de deur. De houder moet met zo'n plakstrip bevestigd worden. Ik de kinderen erbij halen om te kijken wat de goede hoogte is. Krijg ik op mijn donder van mijn kinderen zeg. Hoe ik het in mijn hoofd haal om iets op de stoelen te willen plakken. Stel je eens voor dat het er niet meer af gaat :cursing: Goed, ik heb het maar vlug weer opgeborgen.

Ik kan alleen maar hopen dat mijn kinderen ook zo zijn :biggrin: Doe ze de groeten en geef ze een schouderklopje van me! :smile:
 
Ik had van die Vogels houders gekocht om tablets aan de achterstoelen te kunnen hangen. Leuk om de kinderen te entertainen, vooral met de vakantie voor de deur. De houder moet met zo'n plakstrip bevestigd worden. Ik de kinderen erbij halen om te kijken wat de goede hoogte is. Krijg ik op mijn donder van mijn kinderen zeg. Hoe ik het in mijn hoofd haal om iets op de stoelen te willen plakken. Stel je eens voor dat het er niet meer af gaat :cursing: Goed, ik heb het maar vlug weer opgeborgen.
Jouw kids zijn duidelijk uit het juiste hout gesneden :)
 
.. ik heb gisteren van Ernst begrepen dat er wellicht nog een paar plaatsen zijn.


Voor een ieder die het andere topic gemist heeft :

https://www.eventbrite.nl/e/tickets-workshop-ev-slim-laden-17371730313

Datum : Zondag 28 juni a.s.
Tijd : 13.00
Plaats : Tesla Amsterdam


12:30 - 13:00 Inloop

Rombout - Welkom
Wido – Elektriciteit 101 – basis begrippen

Gerard – Hoe werkt een lader, meer over type2, laden thuis.
Ronald – Nulwoning : Smart charging & solar op basis van standaard Smart-meter.

Eric – Smart-charging systeem met solar rond de Hager lader
Gerard – Implementatie van lader rond de SmartEVSE module

opzetten demonstratie SmartEVSE

Demonstratie SmartEVSE

Veiligheid / Tips & Tricks

17:00 Afsluiting
 
Weer iets raars ontdekt: auto strak ingeparkeerd met bestuurderskant tegen de bosjes aan, ben toen over passagiersstoel de auto uitgekropen.

(Dus bestuurdersdeur is niet open geweest.)

Wat blijkt: de auto wil niet op slot! (Achterlichten bleven ook branden). Moest eerst bestuurdersdeur openen en sluiten, daarna kon pas de auto gelocked worden.
 
Weer iets raars ontdekt: auto strak ingeparkeerd met bestuurderskant tegen de bosjes aan, ben toen over passagiersstoel de auto uitgekropen.

(Dus bestuurdersdeur is niet open geweest.)

Wat blijkt: de auto wil niet op slot! (Achterlichten bleven ook branden). Moest eerst bestuurdersdeur openen en sluiten, daarna kon pas de auto gelocked worden.

Laten we maar zeggen, men heeft er over nagedacht kennelijk :)
 
Elon blijkt al langer te kampen met het te positief inschatten van planningen, getuige het boek van ashlee vance:
ImageUploadedByTapatalk1435486436.209549.jpg

ImageUploadedByTapatalk1435486448.474596.jpg
 
eerste reis met de ModelS naar italie .. advies gevraagd

Ik zou graag met de auto naar het noorden van Italie gaan met de Model-S. Welke gouden tips kunnen jullie meegeven ivm planning , verbruik , ...etc (via zwitserland of best Frankrijk ?)


Het hotel waar we graag zouden verblijven is jammer genoeg 138km van de dichtste supercharger dus dacht ik om iets anders te zoeken in een straal van 50km van de supercharger of zijn er betere alternatieven ?


Alle tips zijn welkom :)
 
Kijk even in dit draadje: http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/49228-Naar-Verona-hoe

Ik zou graag met de auto naar het noorden van Italie gaan met de Model-S. Welke gouden tips kunnen jullie meegeven ivm planning , verbruik , ...etc (via zwitserland of best Frankrijk ?)


Het hotel waar we graag zouden verblijven is jammer genoeg 138km van de dichtste supercharger dus dacht ik om iets anders te zoeken in een straal van 50km van de supercharger of zijn er betere alternatieven ?


Alle tips zijn welkom :)