Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
ik ga (moet) deze vrijdag gaan shoppen in Hasselt. Wat is daar een goede parking (laadmogelijkheid is niet nodig)? Wil me namelijk niet graag vast rijden in een ondergrondse of Frank moet plan D boven halen :)

blijf maar thuis, en ga volgende week shoppen!:wink:



oei, zijn we al aan plan C nu dan ? dan mis er ik toch nog één... B was mij bekend.

(of zou die sms een tip zijn ?)
 
ik ga (moet) deze vrijdag gaan shoppen in Hasselt. Wat is daar een goede parking (laadmogelijkheid is niet nodig)? Wil me namelijk niet graag vast rijden in een ondergrondse of Frank moet plan D boven halen :)
In Hasselt zijn er de zes 22 kW laadpalen in de parking van het NMBS-station (parklaan) en er is de gratis 22 kW laadpaal van de Delhaize op de Luikersteenweg. De laadpalen van de dienst 4242 zijn vrij waardeloos want een schuko met 3,7 kW laadvermogen.
 
ik ga (moet) deze vrijdag gaan shoppen in Hasselt. Wat is daar een goede parking (laadmogelijkheid is niet nodig)? Wil me namelijk niet graag vast rijden in een ondergrondse of Frank moet plan D boven halen :)

Kolonel Dusartparking (ondergronds) is de meest centrale, ik parkeer de wagen altijd daar, best dat je de wagen in het achterste deel van de parking neerplant, daar is het wat rustiger. Hier is wel GEEN laadmogelijkheid (verfoeilijk :p). Je bent op een paar minuten in het centrum. Tip: Als je iets lekker wilt drinken en je wilt wat wachten om aan te schuiven, ga dan zeker langs bij chocoladehuis Boon!

Parkeer vooral NIET in de molenpoortparking, deze is nog centraler, maar de parkeerplaatsen zijn erg krap te noemen, tenzij dat je graag een bluts in je deur hebt natuurlijk.

- - - Updated - - -

...
(en dan zwijg ik nog over Maasmechelen Village)

bedoel je die 4 laadplaatsen , waar er 2 type 2 van zijn, die meestal vol staan met Outlanders die niet aan het laden zijn? :p Erg jammer hoor..
 
Gisteren vond een vriendin die ik een tijdje niet had gezien dat ik wel erg links was geworden. Een elektrische auto's, zonnepanelen op het dak. Het werd allemaal wat gezapig vond ze.

Heb haar uitgenodigd om even een rondje mee te rijden. Binnen 100 meter kwam er een glimlach van oor tot oor, en zei ze dat ze volledig begreep waarom ik Tesla rijd... Lol! ;-)
 
Gisteren mijn zoontje overgegeven in mijn auto. We waren met 6 onderweg naar Disneyland Parijs, de kinderen in de koffer, toen het mede door de warmte hem ineens teveel werd.
Maar no worries Frank, morgen krijgt krijgt hij een grondige en professionele poetsbeurt voor Shari's trouw, inclusief zetelreiniging. Iets wat ik toch elk jaar plan te doen. De geurhinder was vanmorgen al weg.

Toch eens kijken voor het tinten van ruiten achteraan.
 
Gisteren mijn zoontje overgegeven in mijn auto. We waren met 6 onderweg naar Disneyland Parijs, de kinderen in de koffer, toen het mede door de warmte hem ineens teveel werd.
Maar no worries Frank, morgen krijgt krijgt hij een grondige en professionele poetsbeurt voor Shari's trouw, inclusief zetelreiniging. Iets wat ik toch elk jaar plan te doen. De geurhinder was vanmorgen al weg.
Toch eens kijken voor het tinten van ruiten achteraan.
Dit ga ik best thuis niet vertellen. Het eerste deel zit ik in de rode, maar daarna vlieg ik waarschijnlijk in een grijze of een zwarte.
Ik ga er dan wel van uit dat eventueel achtergebleven restjes al aan de broek van een ander zullen hangen.:wink:

Vorige week passeerde ik het van dienst zijnde kerkje voor het huwelijk, en de gemeente had een mooie oranje container op de plaats gezet waar de tesla' moeten voorrijden.
de dag nadien gebeld naar de gemeente en ze gingen hem zeker weg halen. 2 dagen later was hij weg(opluchting)
gisteren kreeg ik telefoon van een vriend, dat ze er een nieuwe hadden gezet.
nog maar eens naar de gemeente gebeld.... hij gaat zeker weg zijn tegen zaterdag!


container.jpg
 
Last edited:
Dit ga ik best thuis niet vertellen. Het eerste deel zit ik in de rode, maar daarna vlieg ik waarschijnlijk in een grijze of een zwarte.
Ik ga er dan wel van uit dat eventueel achtergebleven restjes al aan de broek van een ander zullen hangen.:wink:

Het komt wel in orde. Ik heb alles met natte doekjes opgeruimd, ze hebben de terugrit nog op dezelfde plaatsen gezeten. En als ze hem morgen dan eens grondig met de hand kuisen, de tapijten doen en het leder behandelen komt het wel goed. Maar ik moet zeggen, jij was één van de eerste dingen waar ik aan dacht toen het gebeurd was.