Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Gisteren met een BMW 520i langs Zwolle gereden, wat doet dat toch pijn!

Auto gaf melding dat er probleem is met luchtvering. Tesla heeft mij halverwege mijn rit Middelburg > Groningen ontmoet en daar hebben we de S gewisselt voor een BMW 520i loaner.

Ben de S even kwijt, maar weer super gedaan door Tesla! Nog steeds alle respect voor hoe ze hun service regelen. Ik heb nooit wat te klagen :)
 
Dat is omdat je de chick magnet optie niet hebt genomen. Best leuke optie als je ze op het juiste moment activeert...

half off topic:
dit bord ter aanduiding van slipgevaar gebruiken we tijdens onze mountainbike tour. je kan er op rekenen dat iedereen het gezien heeft.:wink:
slipgevaar1.jpg


en om een spleet tussen een brug aan te geven, hebben we ook een leuke:
Mind_The_Gap.jpg
 
Last edited:
Vandaag was mijn auto bij het SeC Amsterdam vanwege een piepend pano dak. Probleem van niks, maar het werd erg irritant.
Aan het eind van de dag is het probleem verholpen, een hele rits standaard 'courtesy checks' is uitgevoerd, en de auto is gewassen. Zelfs mijn laadkabel is gecontroleerd (bij LuckyLuke gekocht, dus wat kan er mis zijn :wink:). Totaal van de rekening: 0 euro.
Natuurlijk, dat dak hoort niet te piepen en te kraken, ik heb hem 2 jaar en 3 dagen, 47k kilometer gereden, dus het is allemaal nog binnen de garantie termijn en kilometrage. Maar toch. Ik blijf dit allemaal erg netjes vinden en deze service kan nog wel eens bepalend zijn voor je merkentrouw in de toekomst.
 
Zo rij ik een motorfiets van BMW. Nieuw gekocht begin dit jaar. Bij 10.000 km beurt al achterremblokken vervangen. Hebben veel eigenaren al meegemaakt, dit is dus echt veel te vroeg.

Het is slijtage onderdeel, dus geen garantie.

Dat BMW ondertussen wisselt naar andere type blokken geeft aan dat het gewoon geen goede blokken waren.

Het is geen groot bedrag, maar zo'n houding erger ik me toch stiekem echt aan en begint te knagen in mijn achterhoofd. Het is toch een premium merk met dito prijzen, dan verwacht je dito service. Die 100 euro die ze nu besparen door mij te laten dokken betekent misschien wel dat ze me kwijt zijn als klant voor een volgende motorfiets. (De volgende wordt elektrisch trouwens, zodra er een geschikte toermotor is voor 250 km woonwerk ;) ).

Als ik lees hoe Tesla over service denkt en dat in de praktijk brengt dan verwacht ik dat dit een verademing wordt voor me. Zo hoort 't.
 
Te weinig sec's voor de vele Teslas die intussen in België rondrijden.

Ach, ik heb twee weken geleden een afspraak in Tilburg gemaakt, dat is ook pas begin februari 2016. Maar maakt niet uit. Ik had geen echte punten, maar wil voor de 80k een beurt, dat gaat nu niet meer lukken, maar de stand van 2 weken geleden is opgeschreven, dus eventuele mankementen zullen onder garantie worden vervangen.
 
Beste Willem,

ik krijg al sinds weken dezelfde melding "sleutelbatterij bijna leeg". Ook op de tweede sleutel. Van beide sleutels de batterijen vervangen, reset gedaan met de knoppen op het stuur, volledige power off uitgevoerd, maar het eerste wat verschijnt is de mededeling" batterij etc. Ik kan geen antwoord vinden op de door jouw gestelde vraag. Heb jij inmiddels toch een oplossing gevonden? Van Tesla kreeg ik alleen maar het advies de batterijen te vervangen. Gr. Kick
 
Sinds ongeveer een week zie op de navigatie geen actuele verkeersinformatie meer. Heb prima G3 ontvangst, Internet werkt en heb paar keer gereset. Bekend probleem?

Ik heb sinds update 7.0 met enige regelmaat geen kaarten op het scherm. Soms wel soms niet. Na een herstart van grote scherm heb ik gewoon weer de kaarten. Ik heb wel altijd gewoon goede 3G verbinding. Heb Tesla gevraagd in te loggen en dit na te kijken. Weet nog niet of ze het gedaan hebben, maar sinds een paar dagen geen probleem meer. Meer mensen die niet altijd de kaart krijgen als ze de auto starten?
 
Ik heb sinds update 7.0 met enige regelmaat geen kaarten op het scherm. Soms wel soms niet. Na een herstart van grote scherm heb ik gewoon weer de kaarten. Ik heb wel altijd gewoon goede 3G verbinding. Heb Tesla gevraagd in te loggen en dit na te kijken. Weet nog niet of ze het gedaan hebben, maar sinds een paar dagen geen probleem meer. Meer mensen die niet altijd de kaart krijgen als ze de auto starten?

Vanavond ook voor het eerst een keertje. Zelfde omstandigheden.