Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Gewoon een Powerbank in de USB poort prikken! :biggrin:

1524915.jpg
 

Goed gevonden! Maar om nu constant met een gewicht van 23 kilo te gaan meesleuren voor het geval dat... Lijkt me trouwens ook niet eens zo'n goedkope oplossing. Geef ik toch de voorkeur om de waardes op mijn dashboard serieus te nemen en ervoor te zorgen dat ik op tijd een laadpunt gevonden heb. En als het dan toch niet anders is, dan toch maar een knijpkat voor een paar euro. :rolleyes:

Er is nog maar weinig informatie te vinden over deze start-up dan dat ze zekere ambities hebben en een zeer nette website. Ze willen, naast de jerr.e ook nog een portable generator gaan produceren. Even verder vind ik dat men "de brandstofmotor heeft herontwikkeld". Het betreft "een gepatenteerde, kleine, lichtgewicht 3d rotatiemotor met ongeëvenaarde prestaties". Dan bekruipt me toch de vraag wat dan die brandstof dan wel niet is.
 
Het betreft "een gepatenteerde, kleine, lichtgewicht 3d rotatiemotor met ongeëvenaarde prestaties". Dan bekruipt me toch de vraag wat dan die brandstof dan wel niet is.

En dit is hun doelgroep:

De angst voor iedere eigenaar van een elektrisch voertuig: te weinig energie om je bestemming te bereiken. Deze zogenaamde 'range anxiety' neemt (een deel van) het rijplezier weg. Rijden met een elektrisch voertuig vandaag de dag is niet alleen maar genieten, dus. Als rijder moet je continu de batterijstatus controleren. Plotselinge temperatuurdalingen, het gebruik van de lampen én het gebruik van de verwarming of airco hebben een grote invloed op de actieradius. Daarnaast zijn er nog niet voldoende oplaadmogelijkheden in ons land. En de elektrische tankstations die er zijn, zijn vaak in gebruik door anderen. Met de Jerr.e behoren die 'range anxiety' en het lange wachten tot het verleden. Neem je draagbare lader uit de kofferbak en laad je auto op waar en wanneer je wilt.

Ik herken me er niet in.
 
Met schrijft "Via een ingenieus systeem wordt brandstof in het apparaat omgezet in energie. Die erngie kan gebruikt worden om een elektrisch voertuig op te laden." "De jerrycan 2.0 is niet alleen klein in gewicht en formaat, maar ook in prijs. Jerr.e is een vele malen goedkoper dan de huidige ingebouwde range extenders.". Begin toch wel nieuwsgierig te raken... Het klink als een wonderdoosje voor weinig geld.
 
Ja dat is echt geniaal! Kunnen ze dit niet gewoon vast inbouwen in elke elektrische auto? Dan giet je er telkens even 5 liter brandstof in en de auto zet dat dan zelf om naar elektriciteit om op te rijden.

Het mooist zou zijn als je er dan soms ook nog even wat olie bij moet gieten, wat hij dan of mee verbrandt en zo de lucht in werkt, of na een aantal jaar zelfs licht begint te lekken op de weg en je parkeerplaats. Eigenlijk net zoals bij die ouderwetse auto's uit 2012.