Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Zondagochtend vroeg, klaar voor mijn vaste rondje hardlopen door het bos, ontbijtje met het forum er bij. Een blik op het overzicht van de threads...valt valt u op?
Schermafbeelding 2015-11-29 om 08.14.08.png

We kunnen met recht zeggen dat jij het forum op gang houdt, Analysiz :biggrin:
 
Ik was eerst alleen maar (therapeutisch, maar daar kom ik later nog wel op terug) aan het bijlezen, en op de gebruikelijke manier aan het reageren....
Maar toen viel me op dat er niemand anders reacties plaatste, ik denk hé.... ik heb dan wel geen 3500 posts of zo, maar zal ik eens kijken hoe ver ik kom?
En dan is het best wel lastig om iets zinnigs te zeggen op sommige draadjes... aan de andere kant, dat hoeft toch ook niet altijd?
En zo dus een hele pagina bij elkaar....:biggrin:

Dus, momenteel geen Tesla maar wel recordhouder:cool:
 
Frank, alsnog van harte met je (vlugge) aankoop/omruil actie...

Gelijk een vraagje; kon geen draadje vinden over iPhone S6 gekoppeld aan Tesla.
Ik heb er al een tijdje last van dat de telefoon contacten lijst niet compleet is :mad:

Ik zoek bijvoorbeeld Jos Kramer in de telefoon lijst en kies dan van de keuze letters een J of K (waarom kun je eigenlijk maar 1 letter laten zoeken?).
Vaak werkt dit maar heel vaak (lees: te vaak) ook niet.
Zo heb ik ook iemand die Jan Klooster heet, die zou dan dus ook bij diezelfde selectie horen maar die toont hij dan niet.

Wel laat hij anderen zien die een zelfde letter hebben maar dan niet eens vooraan, Ivonne Hak is er dan zo een. Zit een K in maar niet eens vooraan, middenin. Het is zelfs al zo erg dat ik tegenwoordig de autopilot aanzet, iPhone uit mijn jas haal en daar dan op ga zitten klooien...

Iemand enig idee waarom die zoekfuncie zo onlogisch is? Kan het liggen aan de gegevens opslag in de iPhone?
Tevens voeg ik eraan toe dat de lijst niet eens compleet is, mis vaak namen waarin de J of K voorkomen maar die toont hij dan weer niet...