Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
http://nos.nl/artikel/2072209-auto-s-kunnen-vliegen-in-china.html

Hoort waarschijnlijk in off topic (dus svp geen reppunten hier voor geven:wink:), maar zo bijzonder dat ik dit toch aan zo veel mogelijk forumleden wil laten zien....:cool:

Wellicht best eerst de video kijken en je conclusie trekken, en daarna pas lezen... dan is het leuker:biggrin:
Zelf dacht ik dat er een paar busjes door "pimpmyride" aangepakt waren om in "chicano style" te spelen met de hydraulische vering...
Helaas... de werkelijkheid was iets simpeler...
 
Ik kwam nog een onsmakelijk plaatje tegen. Althans, dat vind ik :). Komt u maar...

petjes tesla.jpg


(ik kwam het in een vage facebook post tegen, daar was het vermoeden dat dit alleen in Photoshop bestaat)

Update: En gelukkig heb ik nu de bron gevonden: Een 'concept artist' die dit maakt voor gebruik in games: ArtStation - Tesla, Got Wings? , Khyzyl Saleem
 
Last edited:
Waarschijnlijk is dit hier wel al eens ter sprake gekomen, maar aangezien ik mijn weg niet vind in de zoekfunctie stel ik even hier mijn vraag.
Hoe komt het dat de MS per land zo verschillend kan zijn in prijs(binnen europa)
De basis MS is bijvoorbeeld in Frankrijk bijna 7k goedkoper.
Waarom kopen wij als belgen dan niet massaal in Frankrijk?
 
Misschien omdat daar de subsidie in de prijs verwerkt is?

(die los staat van de overige voordelen die in de bovenste prijs verwerkt zijn)

Ik heb even op de Franse site gekeken, en kan de opsplitsing daar niet op vinden, maar bij eerdere zoektochten naar voorraadauto's (dus direct leverbaar) werd me altijd verteld dat de Franse prijs gecorrigeerd moest worden voor die subsidie...
 
Last edited:
Waarschijnlijk is dit hier wel al eens ter sprake gekomen, maar aangezien ik mijn weg niet vind in de zoekfunctie stel ik even hier mijn vraag.
Hoe komt het dat de MS per land zo verschillend kan zijn in prijs(binnen europa)
De basis MS is bijvoorbeeld in Frankrijk bijna 7k goedkoper.
Waarom kopen wij als belgen dan niet massaal in Frankrijk?

dat is ooit geprobeerd, maar niet gelukt.
verschil zou in subsidies zitten, maar die gelden enkel als je de wagen ook in F inschrijft.

een ander forumlid (mét AP) kan u alle details geven, maar je zal toch aan Belgische prijzen komen.




Saleem : weeral een mottige transformatie. er is mi. nog geen enkele mooiere versie gekomen dat de fabrieksuitvoering.