Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb niet mee gedaan aan de loting hoor, ze zijn het gevolg van mijn (over:rolleyes:?)enthousiasme om anderen in een (andere;)) Tesla te krijgen:D En ik was zeker gegaan indien de ticketprijzen niet zo hoog waren geweest. Die prijzen waren voor degenen die aan de loting meededen natuurlijk al wel bekend, dus zij zijn m.i. moreel verplicht om ons te vertegenwoordigen:cool:
 
Volgens mij mag bijna iedereen... ik mag namelijk ook. Maar idd dat is nog een flinke reis en komt me niet heel goed uit. Had eigenlijk gedacht toch geen kans te maken hahaha en vind het wat overdreven voor alleen een bezoekje aan een fabriek. Als ze ons nou op z'n minst een beetje tegemoet waren gekomen qua reiskosten of verblijf dan had ik zeker wel een weekje overwogen.
 
Het is inderdaad niet spotgoedkoop.
Maar zojuist geboekt voor € 1.750,00 p.p. incl. 5 nachten hotel. (Vliegen A'dam via Philly en Phoenix en hetzelfde hotel als waar Tesla haar mensen onderbrengt...)
Als je een minder hotel zou willen, bijv. Circus Circus, kan daar nog € 250,00 van af.
 
  • Like
Reactions: Xfrank
Mijnheer (kloot)Hommel probeert het nog een keer...
No way!
image.jpeg
 
Ook niet meegeloot omdat het niet uitkwam. Hoop rond die tijd met de Tesla onderweg naar Rusland te zijn.

Nu wel in een fabriek in Fremont (niet DE fabriek). Als ik tijd over hou wellicht dit weekend nog langs bij vriensen in Truckee.

Dan is de verleiding groot om ook nog even langs de gigafabriek te rijden. Hoewel er aan de buitenkant niet veel te zien is natuurlijk.
 
Het is inderdaad niet spotgoedkoop.
Maar zojuist geboekt voor € 1.750,00 p.p. incl. 5 nachten hotel. (Vliegen A'dam via Philly en Phoenix en hetzelfde hotel als waar Tesla haar mensen onderbrengt...)
Als je een minder hotel zou willen, bijv. Circus Circus, kan daar nog € 250,00 van af.

Vliegen naar SFO kan een stuk goedkoper zijn. Rit van uur of 4 is best heel aardig. En met iets meer tijd is de senic route via Lake Tahoe prachtig.