Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Kenteken opzoek app. Met als symbool voor 'een auto': de Tesla!
image.png
 
  • Like
Reactions: Ivo-G and Alain13
Ik plaats het maar hier vanwege een gebrek aan een beter alternatief draadje: Jason Hughes (wk057) gaat met onderdelen van een Chevy Volt en Tesla's een elektrische "supercar" maken met zo'n 1000 pk en een piekvermogen van 850 kW! Hij kiest vooral voor de Chevy Volt batterijen omdat deze schijnbaar moeiteloos een afgifte van 20C kunnen halen en hij gebruikt 2 modules (a 5 kWh) van Tesla. Daarnaast gaat hij twee "grote" Tesla motoren gebruiken. Een voor en een achter. Elke motor zou zo'n 500 pk moeten geven. De totale batterij capaciteit zou zo'n 62 kWh moeten zijn, voor zo'n 120-150 mijl bereik.

‘Tesla Hacker’ building a 1,000hp electric car using Tesla drivetrain and Chevy Volt batteries
 
  • Like
Reactions: gelden
Het is inderdaad niet spotgoedkoop.
Maar zojuist geboekt voor € 1.750,00 p.p. incl. 5 nachten hotel. (Vliegen A'dam via Philly en Phoenix en hetzelfde hotel als waar Tesla haar mensen onderbrengt...)
Als je een minder hotel zou willen, bijv. Circus Circus, kan daar nog € 250,00 van af.
En anders is hier nog een kamer in de aanbieding :)
Tesla Gigafactory
 
Het komt op mij over als een meet & Greet voor rijders, en tot nu toe nog niet geweest dus het wordt tijd dat ik ook een keer ga.
En dan is dit net iets dichterbij dan nooitgedacht....

Ik denk dat ik deze keer probeer te komen. Misschien mag ik dan ook een stukje proefrijden?:rolleyes:
 
Ik vroeg toch alleen of ik een stukje mocht rijden;) En ja... ik vond het wel grappig om dan met de X zelf aan te komen:)... maar mijn bedoeling is vooral om zieltjes te winnen voor de roadtriptravel.club... want anders rijden we voortaan alle roadtrips met dezelfde (overigens zeer leuke) groep mensen. Mag ik evt. wel komen als ik met een ander met de S mee rijd? En anders zet ik m wel om de hoek.;)
 
Vliegen naar SFO kan een stuk goedkoper zijn. Rit van uur of 4 is best heel aardig. En met iets meer tijd is de senic route via Lake Tahoe prachtig.
Heb ik eerder gedaan, ja. Die paar dagen skiën in Lake Tahoe (hotel aan NV zijde) als tussenstop waren super.
Maar toch, combinatie van jetlag en geen Autopilot... (zal ook wel een leeftijdsdingetje zijn. :oops:)
Soms lijkt het alsof er geen toeval bestaat. Ik heb mijn toegangsticket voor een gast voor de Gigafactory party beloofd aan een Amerikaan. Blijkt dat die man in de buurt van San Francisco woont en een lift naar Reno aanbiedt.



dancing-banana_25.gif




In een Model S P90DL !
Dat is nog beter dan AutoPilot; een ÜberÜber Erlebnis. Tickets zullen wel niet om te boeken zijn, maar toch...