Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Leren ze de meisjes in S niet dat je nooit met onbekende mannen moet meegaan ?

Kennelijk staat het rijden in een Tesla garant voor een betrouwbare bestuurder, in S.

Wellicht is de symboliek dat MB, Porsche en Bosch worden gepersonificeerd in het meisje (hoewel ze dat wel zouden willen, had dan zelf een ander personage laten rennen) en dat ze de weg kwijt zijn maar zo weer On track gaan komen ?
 
  • Like
Reactions: Xfrank
My 2 cents: Vincent Evers is een zelfbenoemde "trend watcher" die allereerst nauwelijks trends ziet en parasiteert op allerhande organisaties die wel degelijk innovaties tonen door in een idioot pak interviews te maken.

Als je iets zegt dat niet in zijn straatje past wordt het interview uiteraard niet getoond. Die ervaring heb ik zelf inmiddels 2 x. So be it. Als er mensen en bedrijven blij van worden moet hij lekker doorgaan.

Wanneer je kijkt naar werkelijke innovatie: het congres waar ik, en als Spreker (met hoofdletter inderdaad) onze eigen MaartenST ook waren, SingularityU begin september, dan was zijn rapportage buitengewoon pover. Terwijl daar daadwerkelijke gamechangers werden getoond.

Het is zijn way of life. En inkomen. Prima, maar ik sla graag over, echte innovatie moet je elders zoeken.
 
Over innovatie gesproken: inmiddels iOS 10 op mijn iPhone 6 geinstalleerd. Dikke *sugar* met de Tesla. Ik heb Bluetooth maar uitgezet op mijn iPhone want mijn Model X geeft geen geluid meer zodra de iPhone connecteert met de MX, de MX geeft aan dat ik MIJZELF aan het bellen ben terwijl dat niet zo is. De telefoon werkt niet meer met de MX. Wachten op een update vrees ik.
 
Last edited:
Over innovatie gesproken: inmiddels iOS 10 op mijn iPhone 6 geinstalleerd. Dikke *sugar* met de Tesla. Ik heb Bluetooth maar uitgezet op mijn iPhone want mijn Model X geeft geen geluid meer zodra de iPhone connecteert met de MX, de MX geeft aan dat ik MIJZELF aan het bellen ben terwijl dat niet zo is. De telefoon werkt niet meer met de MX. Wachten op een update vrees ik.

Ik had ongeveer het zelfde, maar na een reset van het console werkt alles gewoon goed. Inmiddels al bijna een week of twee denk ik.
 
Geen superchargers maar Van der Valk Haarlem heeft nu vier Destination Chargers van max 22 Kw. In ieder geval niet bezet door de eeuwige PHEV's en handig voor de lunch etc.

Het zou mooi zijn als ze ze allemaal zouden krijgen, ook die een SuC hebben, voor als je meer tijd hebt. Staan dan ook mooi in de navigatie.

Edit: Ik zie er nu ook eendje voorbij Wenen. Bij een Outlet Center niet ver van de Hongaarse grens kun je als het nodig is nog wat bijladen. Ik ga daar eens kijken over een paar weken. Overigens zou dat complex best wel eens de op de kaart van Tesla als coming soon SuC kunnen gaan worden. Van twee kanten bereikbaar en niet in het monopolie van Asfinag. Kaart DeC ziet er trouwens al best indrukwekkend uit. Komen er snel meer bij en nu ook op locaties die niet direct de "A" 's hoeven te zijn.
 
Last edited:
Remetz Tesla S Begrafeniswagen
Nederlands bedrijf maakt eerste elektrische lijkwagen van een Tesla Model S
Lijkwagen-540x211.jpg
 
Edit: Ik zie er nu ook eendje voorbij Wenen. Bij een Outlet Center niet ver van de Hongaarse grens kun je als het nodig is nog wat bijladen. Ik ga daar eens kijken over een paar weken. Overigens zou dat complex best wel eens de op de kaart van Tesla als coming soon SuC kunnen gaan worden. Van twee kanten bereikbaar en niet in het monopolie van Asfinag. Kaart DeC ziet er trouwens al best indrukwekkend uit. Komen er snel meer bij en nu ook op locaties die niet direct de "A" 's hoeven te zijn.
U zij gewaarschuwd. Mijn laatste bezoek aan een SuC bij Outlet heeft een slordige CA$ 300 gekost.
 
  • Funny
Reactions: S-19910