Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik moet je verbeteren. Tesla biedt de verlenging wel degelijk aan. Zie www.tesla.com/support/onderhoudscontracten .
Er worden 3 niveau's van onderhoudscontracten voorgesteld, van 3 jaar of 60.000 km, 4 jaar of 80.000 km en 8 jaar of 160.000 km. Verder is te lezen:

U kunt het echter wel upgraden. Dit doet u door een bezoek te brengen aan uw dichtstbijzijnde Service Center of door in uw Tesla-account de knop 'Aanmelden voor services' te gebruiken.

Men kan dus het oorspronkelijke onderhoudscontract upgraden naar een langere periode (uiteraard mits bijbetaling).

Dit is wat Tesla Belgium mij nu weigert.

Ik dacht dat wat in het "uitstalraam" te koop wordt aangeboden, ook door de verkoper gehonoreerd moet worden.

Ik heb het geprobeerd om mijn onderhoudscontract te upgraden bij Tesla Amsterdam. Zelfs met screenprintjes van hun eigen website in de hand hield men vol dat upgraden naar 8 jaar niet kan... De genoemde knop op de website in mijn profiel bestaat ook niet. Als ik zie wat er mij allemaal vervangen is tijdens de garantie periode (overigens net super service) maak ik mij toch zorgen over de kosten na de garantieperiode.
 
Ik heb ontdekt waar de echte Dino's zich ophouden: op het Ferrari forum. Daar is een thread gestart over elektrisch rijden. Fred heeft zijn best gedaan om daar wat zinnige (en positieve) informatie te verspreiden en ik kon me op een gegeven moment ook niet meer inhouden. Maar daar valt nog wat weerstand te overwinnen zeg. En wat een onzin komt daar langs.
Voor de liefhebbers: E-drive, Fast, Fun, Future en Ferrari? - FerrariChat.com
 
Ik heb ontdekt waar de echte Dino's zich ophouden: op het Ferrari forum. Daar is een thread gestart over elektrisch rijden. Fred heeft zijn best gedaan om daar wat zinnige (en positieve) informatie te verspreiden en ik kon me op een gegeven moment ook niet meer inhouden. Maar daar valt nog wat weerstand te overwinnen zeg. En wat een onzin komt daar langs.
Voor de liefhebbers: E-drive, Fast, Fun, Future en Ferrari? - FerrariChat.com

In de eerste post staat volgende zin te lezen. "We zitten hier met intelligente en bedreven chatters..."
Daar heb ik toch niet veel van kunnen merken in de daaropvolgende reacties
Ik ben dan maar gestopt met lezen... en gelukkig kon ik niet reageren zonder account aan te maken;)
 
Ik heb ontdekt waar de echte Dino's zich ophouden: op het Ferrari forum. Daar is een thread gestart over elektrisch rijden. Fred heeft zijn best gedaan om daar wat zinnige (en positieve) informatie te verspreiden en ik kon me op een gegeven moment ook niet meer inhouden. Maar daar valt nog wat weerstand te overwinnen zeg. En wat een onzin komt daar langs.
Voor de liefhebbers: E-drive, Fast, Fun, Future en Ferrari? - FerrariChat.com
Nou het valt me alleszins mee, ik zie 1 typische telegraaflezer inclusief bijbehorend taalgebruik en 2 wat sceptische conservatieven, de rest is over.
Heeft m.i. weinig nut om over die blaaskaak heen te schreeuwen en de rest heeft het wel begrepen.
 
Ik heb het geprobeerd om mijn onderhoudscontract te upgraden bij Tesla Amsterdam. Zelfs met screenprintjes van hun eigen website in de hand hield men vol dat upgraden naar 8 jaar niet kan... De genoemde knop op de website in mijn profiel bestaat ook niet. Als ik zie wat er mij allemaal vervangen is tijdens de garantie periode (overigens net super service) maak ik mij toch zorgen over de kosten na de garantieperiode.

Ik denk dat ik eens de formele weg opga. Laat wel iets weten.

Je moet wel er rekening mee houden dat verlenging onderhoudscontract niet betekent verlenging garantie. De zorgen na de garantieperiode blijven bestaan. Ik heb al in garantie 2 maal een vervanging van de hoofdmotor gekend. Wat kost de derde?
 
Ik denk dat ik eens de formele weg opga. Laat wel iets weten.

Je moet wel er rekening mee houden dat verlenging onderhoudscontract niet betekent verlenging garantie. De zorgen na de garantieperiode blijven bestaan. Ik heb al in garantie 2 maal een vervanging van de hoofdmotor gekend. Wat kost de derde?
De motor(en) vallen onder de 8 jaar garantie met onbeperkt aantal kilometers (accu en aandrijflijn).
 
Inderdaad - gaat om drivetrain (motor+inverter) en de accu. 8 jaar. In het begin had Tesla moeite om die eerst op het gewenste niveau te krijgen. Dat hebben ze nu inmiddels veel beter onder controle. Mijn derde drive-train is ook na 80k km ingezet. Had er niet eens om gevraagd...hoorde wat herrie, willen jullie ook een luisteren? Eind van de dag zet er een nieuwe in. Gegeven de geweldige service zijn dit echt geen issues om je zorgen over te maken. Stelt ook niet veel voor - de motor is net zo groot als aan watermeloen. Heb recentelijk de 6 cilinder van m'n E-type laten reviseren... dat is andere koek -;)
 
Ik heb ontdekt waar de echte Dino's zich ophouden: op het Ferrari forum. Daar is een thread gestart over elektrisch rijden. Fred heeft zijn best gedaan om daar wat zinnige (en positieve) informatie te verspreiden en ik kon me op een gegeven moment ook niet meer inhouden. Maar daar valt nog wat weerstand te overwinnen zeg. En wat een onzin komt daar langs.
Voor de liefhebbers: E-drive, Fast, Fun, Future en Ferrari? - FerrariChat.com
Tenenkrommend.
Na de reactie van Strad maar opgehouden met lezen. Ver onder het Telegraaf niveau. Dat mensen het geduld hebben dergelijke verdwaalde zielen (trachten) te onderwijzen vind ik bewonderenswaardig. Totaal kansloos, maar bewonderenswaardig.