Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Dat gaat inderdaad allemaal erg langzaam. Ik kreeg mijn reserveringsnummer direct na betaling. Ruim drie weken later was de finalize knop er, een dag later was het papierwerk gereed en enkele uren later countersigned....


kijk, het kan dus wel. Ook anderen hadden binnen een termijn van enkele uren de papieren terug ontvangen.
En precies dat brengt natuurlijk ook ergernis mee : je kan er geen peil op trekken. Sommigen krijgen meteen antwoord, andere blijven in kou, zonder opgave van reden.

- - - Updated - - -


en nu genoeg geklaagd, tijd voor goed nieuws :

de beurskoers van TSLA. :biggrin:
 
Dat gaat inderdaad allemaal erg langzaam. Ik kreeg mijn reserveringsnummer direct na betaling. Ruim drie weken later was de finalize knop er, een dag later was het papierwerk gereed en enkele uren later countersigned....
Een maand geleden reserveren, en direct met creditcard betalen is wellicht niet zo'n maatstaf/vergelijk (ik had vorig jaar met een overschrijving gereserveerd; duurde 8 dagen tot res.nr.).
Maar de snelheid van het papierwerk/tekenen absoluut wel (ging bij mij zelfs nog iets sneller).

PS
Blijft leuk he, die filmpjes kijken. Heb al minstens 100 ritjes op die manier gemaakt.

Edit:
Ik zie nu dat het papierwerk bij Frank wel snel ging, maar die heeft dan ook persoonlijke aandacht van Elon.
 
Dat staat bij mij ook ineens. (R231 en R232). Lijkt me apart, maar denk niet dat hij nu écht op de band staat hoor.

Zal wel een interne status zijn waarin ze nu alle onderdelen besteld hebben oid.
Lijkt me inderdaad ook niet. Is er eigenlijk ergens een lijstje met de verschillende statusmeldingen van Tesla? Het lijkt me echter ook vreemd als hij nu maanden op deze status zou blijven staan. De vorm "is building" is vrij actief..
 
image.jpg
 
Een beetje zoeken op het forum naar de betekenis van de "Uw Model S Performance is in productie"-melding levert dit soort quotes op: "It says that pretty much once you've locked in your order. Mine still says that and it's on the truck east. I've heard people who say it still says that after they've received their cars...".

Met andere woorden, het zegt niets meer dan dat de bestelling nu definitief is. De eerstvolgende status update zal een "Delivery" button zijn, en die verschijnt pas een maand voor aflevering. De komende maanden hoeven we, of ik in ieder geval, dus geen updates meer te verwachten :)
 
Bij mij ook, zij het zonder de toevoeging "Performance" (zou een leuk cadeautje zijn).
Ik ben uiteindelijk ook voor de Non Performance gegaan. Verstand won het van het duiveltje.

Heb jij er 2 besteld Widow, of is dat jij een business partner?
Die is van mijn business partner (ook goede vriend) van me. We zijn met zijn drieën eigenaar en rijden dan Roadster en 2x Model S :) Rode Roadster, Witte S en Blauwe S. Echt Nederlands gezind!