Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben op dit moment in Canada (ontario), hier zie je al her en der wat tesla's rijden. Vandaag ben ik er 2 tegen gekomen. Allebij in het zwart. Weet iemand trouwens of de elektrische auto hier op de carpoolbaan mag?(meest linkse baan op de foto)
IMG_1662.JPG
 
Ik ben op dit moment in Canada (ontario), hier zie je al her en der wat tesla's rijden. Vandaag ben ik er 2 tegen gekomen. Allebij in het zwart. Weet iemand trouwens of de elektrische auto hier op de carpoolbaan mag?(meest linkse baan op de foto)View attachment 22491

Kennelijk niet; dan had Mister Black op je foto dat vast wel geweten en er dus gereden. Ik heb in twee weken Oostkust van de VS, waar er toch veel verkocht zijn, niet één Model S gezien! In het wild dan;-)
 
Ik ben op dit moment in Canada (ontario), hier zie je al her en der wat tesla's rijden. Vandaag ben ik er 2 tegen gekomen. Allebij in het zwart. Weet iemand trouwens of de elektrische auto hier op de carpoolbaan mag?(meest linkse baan op de foto)
Je rijd zelf een lekkere gas guzzler of niet? Schaam je! ;)

Een waarheid als een "koe":

Why We Need to Fight for Tesla:

Leilani Münter: Why We Need to Fight for Tesla
Zeker weten! Het is een gevecht tegen een hele grote gevestigde orde en denkwijze bij veel mensen. We zijn nog even bezig hier mee!
 
Lijkt me dat er ook een Service Center in Antwerpen komt:
http://tbe.taleo.net/CH07/ats/careers/jobSearch.jsp?org=TESLA&cws=1

Er is een entry voor jobs voor Belgium-Antwerp-Service.
Frank, heb jij dat aan Elon gevraagd?

En voor onze noorderburen:
Netherlands-Amsterdam-Service (reeds op http://www.teslamotors.com/en_BE/findus/service)
Netherlands-Apeldoorn-Service
Netherlands-Rotterdam-Service
Netherlands-Son en Breugel-Service
Netherlands-Tilburg-Service

En als je dan op Tilburg-Service de jobs bekijkt, dan zie je waarom het nog even zal duren met de delivery: ze zoeken nog een hoop volk.
Zo ook de Delivery Territory Manager Benelux and Denmark, Tilburg

  • Responsible for all planning and co-ordination aspects of vehicle delivery process in your area of responsibility.
http://ch.tbe.taleo.net/CH07/ats/careers/requisition.jsp?org=TESLA&cws=1&rid=10056
Dus als je zin hebt om te wisselen van job en je Model S het snelste wil hebben...
Of nu we het hier in Belgie toch hebben over de politieke benoemingen, zo kan je het ook spelen misschien.
 
Last edited:
View attachment 22486
Mooie foto van een Model S tegenover Aston Martin
Bron: Twitter

Tesla Eindhoven zit pal naast Aston Martin - leuke foto!
Dat is de AM Rapide - toch niet bepaald een lelijk gebakje...en mind you veel duurder en toch langzamer.
Model S iets hoger, iets meer 'bulk'. Maar je kunt goed zien dat de lijnen mooi zijn.
En wat een kleine wieltjes heeft die Aston...:wink:

- - - Updated - - -

Lijkt me dat er ook een Service Center in Antwerpen komt:
http://tbe.taleo.net/CH07/ats/careers/jobSearch.jsp?org=TESLA&cws=1

Er is een entry voor jobs voor Belgium-Antwerp-Service.
Frank, heb jij dat aan Elon gevraagd?

En voor onze noorderburen:
Netherlands-Amsterdam-Service (reeds op http://www.teslamotors.com/en_BE/findus/service)
Netherlands-Apeldoorn-Service
Netherlands-Rotterdam-Service
Netherlands-Son en Breugel-Service
Netherlands-Tilburg-Service

En als je dan op Tilburg-Service de jobs bekijkt, dan zie je waarom het nog even zal duren met de delivery: ze zoeken nog een hoop volk.
Zo ook de Delivery Territory Manager Benelux and Denmark, Tilburg

  • Responsible for all planning and co-ordination aspects of vehicle delivery process in your area of responsibility.
http://ch.tbe.taleo.net/CH07/ats/careers/requisition.jsp?org=TESLA&cws=1&rid=10056
Dus als je zin hebt om te wisselen van job en je Model S het snelste wil hebben...
Of nu we het hier in Belgie toch hebben over de politieke benoemingen, zo kan je het ook spelen misschien.

Apeldoorn :cool:
Da's om de hoek!
 
Maar we worden de grootste ambassadeurs. Ik vraag me af hoeveel keer per week we vragen zullen krijgen van mensen en tegengehouden zullen worden
Met de Roadster van mijn collega krijg ik nog steeds veel vragen. Het is en blijft toch iets onbekends voor mensen. Al hebben ze vaak al wel iets van de Model S gehoord.

Ik kan iig niet wachten om te beginnen met evangeliseren!
 
Bij mij nu ook een status wijziging. De levertijd is oktober/november.


View attachment 22500
De capaciteit in Tilburg moet echt enorm worden gezien het aantal auto's dat Tesla straks in twee maanden gaat afleveren :wink:

- - - Updated - - -

Musk: Half-Priced Tesla Model S in 3-4 Years - Businessweek

juli europa eerst prio!!! dank frank voor je goede communicatie met elon :biggrin:
Ik hoop dat Tesla Europa het ook heeft gezien :smile:
 
Met de Roadster van mijn collega krijg ik nog steeds veel vragen. Het is en blijft toch iets onbekends voor mensen. Al hebben ze vaak al wel iets van de Model S gehoord.
Ik maakte het eergisteren bij mijn vader bekend dat ik een Model S ging kopen en hij had er ook al van gehoord. Nochtans niet zo'n autoliefhebber. Ik ben benieuwd naar de reacties. Ik vermoed dat autorijden nooit meer hetzelfde zal zijn. Van de anonieme wagen naar iets heel anders... Het zal wennen worden.
 
De capaciteit in Tilburg moet echt enorm worden gezien het aantal auto's dat Tesla straks in twee maanden gaat afleveren :wink:
Wel iets meer dan 2 maanden.
In augustus zijn alle sig's geleverd.
Houden we sep-nov over voor de rest. ±240 per week is dan wel nodig om na 3 maanden op 3.000+ te komen.
Maar als alle noren rechtstreeks geleverd krijgen volstaat misschien ± 150/week via Tilburg.
En dan is er nog dec. als uitloop.
 
Wel iets meer dan 2 maanden.
In augustus zijn alle sig's geleverd.
Houden we sep-nov over voor de rest. ±240 per week is dan wel nodig om na 3 maanden op 3.000+ te komen.
Maar als alle noren rechtstreeks geleverd krijgen volstaat misschien ± 150/week via Tilburg.
En dan is er nog dec. als uitloop.
Ik ben #116 en ik krijg hem nu augustus/september als het niet weer vertraagd. Ik hoop dat je gelijk hebt maar het lijkt me wat optimistisch.
 
Maar we worden de grootste ambassadeurs. Ik vraag me af hoeveel keer per week we vragen zullen krijgen van mensen en tegengehouden zullen worden

Geloof me, als wij met de Twizy rondrijden dan bij ieder stoplicht gaat er een raampje open. In de stad wordt je telkens aangehouden wat het in hemelsnaam is waar we in rijden. Nu zal het met de Tesla ietsje minder zijn denk ik, omdat die wel op een normale auto lijkt en de twizy niet.
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    91.4 KB · Views: 248