en onbeperkt in aantal. Ik hoor dat er Nav update abo's verkocht worden met recht op max 1 update per jaar tijdens de beurt...Nou, ondanks dus al het gemopper, is het bij ons gratis
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
en onbeperkt in aantal. Ik hoor dat er Nav update abo's verkocht worden met recht op max 1 update per jaar tijdens de beurt...Nou, ondanks dus al het gemopper, is het bij ons gratis
Wij rijden idd al 4 jaar over wegen die onze gratis NAV niet kent.
en waarom? omdat het handig is of een veelvoud van klachten oplevert? Voor autonomous driving zijn foutloze kaarten tot op de cm/inch nodig, ook voor AP2 S/X dus die komen wel.M3 navigatie zal echt beter moeten zijn, wat zeg ik foutloos !
Weet iemand al hier iets over ?
er schijnen er 60 te zijn...15 dagen IJsland en Schotland. Zonder Tesla
1 Tesla gezien. In Reykjavik. Erg eenzaam.
Luchtverontreiniging Ok, maar de geluidsoverlast zal met snelweg snelheden niet significant minder worden door meer EVsWaar ik woon woedt een verhitte discussie over het doortrekken van de A8 naar de A9. Ik las net dat de Raad van State het doortrekken van de A16 bij Rotterdam heeft goedgekeurd (cq. de bezwaren heeft afgewezen). Die bezwaren spitsten zich toe op geluidsoverlast en luchtverontreiniging. Ik bedacht me dat tegen de tijd dat het traject gereed is die bezwaren al veel minder van toepassing zullen zijn, maar eigenlijk lees je dat nooit bij de argumentatie van de voorstanders van nieuwe wegen. Best wel vreemd.
Zolang als het gewicht van de accu's hoog blijft zal het bandengeruis wellicht zelfs toenemen...Luchtverontreiniging Ok, maar de geluidsoverlast zal met snelweg snelheden niet significant minder worden door meer EVs
Zolang als het gewicht van de accu's hoog blijft zal het bandengeruis wellicht zelfs toenemen...
Het gewicht van de Model 3 is gelijk aan het gewicht van de belangrijkste concurrenten, dus dat is ook verleden tijd.
Stond vanmiddag even met mijn collega (die van de brandblusser vandalisme) te praten en kon het niet laten onderstaande foto te maken. De mooiste foto's zijn die met veel contrast.... hoeveel contrast wil je hebben ;-)
View attachment 239324[/QU
S staat er wel weer als nieuw bij! Ben toch wel benieuwd hoe dit uiteindelijk is gedaan?Stond vanmiddag even met mijn collega (die van de brandblusser vandalisme) te praten en kon het niet laten onderstaande foto te maken. De mooiste foto's zijn die met veel contrast.... hoeveel contrast wil je hebben ;-)
View attachment 239324
Grappig ik heb zelf een MS en een Fiat 500 uit 1972. Veel meer bekijks met de laatste overigens.Stond vanmiddag even met mijn collega (die van de brandblusser vandalisme) te praten en kon het niet laten onderstaande foto te maken. De mooiste foto's zijn die met veel contrast.... hoeveel contrast wil je hebben ;-)
View attachment 239324
Vanochtend ongeluk op de A12 met een blauwe S. Hij stond in een weiland, en degene die hij geraakt had 50 meter verder in een sloot. Voorkant lag er af, auto zag er verder onbeschadigd uit. Geen idee van wie de schuld had, maar toch niet lekker voor ons imago en onze premies.
Behalve Semi's, gezien hun verbruik valt dat nog af te wachten wat Tesla daarvoor uit de hoed tovert komende september.Als ik JB Straubel zo hoor (Q2 earnings call) komt er inderdaad niet binnen afzienbare tijd een veel sneller Supercharger. Te veel trade offs in prijs en energy density voor iets wat je maar eigenlijk zelden nodig hebt.
Was eigenlijk mijn idee al: de prijzen van de batterijen dalen veel sneller dan dat het economisch haalbaar wordt om hele laadpleinen met 350kW laders aan te leggen. En met de toenemende energiedichtheid en range is de behoefte er ook minder. Na 4 uur rijden heb je behoefte aan een lange pauze, niet aan opladen in tien minuten.
Tesla zet in op verdrievoudiging van het aantal SuC stalls eind volgend jaar. En SuCs met veel groter aantal stalls.