Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik kan dat Facebook-bericht niet lezen om een of andere reden. Maar het onderwerp vind ik wel intrigerend (al was het maar omdat ik op road trips mijn S'je ook graag "leeg rijd").

Dus wat zijn de omstandigheden:
- plots snellere afname, over de laatste kilometers, van typical range vs. echte range?
- de Tesla die er de brui aan geeft omdat je een felle acceleratie wil doen waar ie niet langer mee akkoord gaat?
- de Tesla die er gewoon de brui aan geeft, zonder reden en zonder eerst typical range aangepast te hebben?
- buitentemperatuur?

Ik vind dit een van de meest existentiële vragen inzake Tesla-rijden; hoe meer gedetailleerd de verklaring die Sander en anderen kunnen geven, hoe beter :) !!
 
Gezocht maar geen draadje gevonden dat gaat over de nieuwe veranderingen m.b.t. het interieur MX. Bij iemand bekend hoe dat de 2e zitrij eruit gaat zien? Met name de "designstoelen" zijn voor mij de reden geweest om een 6-zitter uitvoering te kiezen. Nu dat ze dadelijk plat kunnen ben ik bang dat ze gaan lijken op de "lelijke" 5 & 7 zitters... Smaken verschillen, dat begrijp ik.

Bestelling bevestigd gekregen op 17-8-2017. MX75D
 
Gezocht maar geen draadje gevonden dat gaat over de nieuwe veranderingen m.b.t. het interieur MX. Bij iemand bekend hoe dat de 2e zitrij eruit gaat zien? Met name de "designstoelen" zijn voor mij de reden geweest om een 6-zitter uitvoering te kiezen. Nu dat ze dadelijk plat kunnen ben ik bang dat ze gaan lijken op de "lelijke" 5 & 7 zitters... Smaken verschillen, dat begrijp ik.

Bestelling bevestigd gekregen op 17-8-2017. MX75D
Mijn " lelijke" 7 zits stoelen zijn gelijk aan de 6 zits stoelen. Ik ben echter blij dat ik geen gapend gat heb als de achterste stoelen plat liggen omwille van laadruimte.....En ik alsnog met 5 personen kan rijden met bagage (lees sporten kinderen e.d.)