Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Da's ook niet helemaal eerlijk, jij woont in België. Daar wordt je niet door plotselinge wetswijzigingen gedwongen tot dit soort fratsen.

Laten we de Belgische, Federale, Vlaamse of eender welke andere regering in België niet op ideëen brengen. Er komen verkiezingen aan, dus je weet hier maar nooit!! En geloof me, ze kunnen ook plots heel "creatief" uit de hoek komen, kijk maar naar Di Rupo die aan het einde van zijn regeerperiode nog even de woningen ingebracht in de zaak ging belasten...
 
Cool! Nog een hagelnieuwe die in gereden wordt tijdens de E-Rally! Gefeliciteerd Maurice. Mooie combi!
Nou, demo wagen. Hij is dus al ingereden lijkt me. Hoef ik me geen zorgen te maken over max toerental enz ;)
De korting die ik er nu op kreeg was een stuk minder dan ik twee maanden geleden op een nieuwe (op de boot) kreeg (had ik achteraf gezien beter kunnen doen). Reden om nu toch deze te nemen is dat ik nog de oude rente betaal op fin.lease. zo'n 2% ipv 4% op een nieuwe.
 
Nou, demo wagen. Hij is dus al ingereden lijkt me. Hoef ik me geen zorgen te maken over max toerental enz ;)
De korting die ik er nu op kreeg was een stuk minder dan ik twee maanden geleden op een nieuwe (op de boot) kreeg (had ik achteraf gezien beter kunnen doen). Reden om nu toch deze te nemen is dat ik nog de oude rente betaal op fin.lease. zo'n 2% ipv 4% op een nieuwe.
Waarmee maar weer aangetoond is dat je alleen met Tesla verkopers zaken moet doen in Maart, Juni, September of December.
 
  • Like
Reactions: robertvg
nee, die telt niet mee natuurlijk -;)
die van mij wel uit 9/2013. maakt dus 5

staat sinds 29/3 bij Splinter, waiting for spare parts...dat is toch wel een dingetje, bij SeC Amsterdam zag ik vanmiddag binnen minstens 20 auto's met truck open staan (="wachten op onderdelen").

IMG_0749.jpg
 
nee, die telt niet mee natuurlijk -;)
die van mij wel uit 9/2013. maakt dus 5

staat sinds 29/3 bij Splinter, waiting for spare parts...dat is toch wel een dingetje, bij SeC Amsterdam zag ik vanmiddag binnen minstens 20 auto's met truck open staan (="wachten op onderdelen").

View attachment 301582

Gezichtsbedrog of ligt de rechterachteras er zo’n beetje af?o_O
 
Wat kunnen we hier van leren? :)

—————————
Hello,

I’m reaching out you since you are someone who has expressed interest or requested open source code from Tesla in the past.
We would like to let you know that we now have two repositories on GitHub that might be of interest. You can find them here:

teslamotors/buildroot
teslamotors/linux

Today they contain the buildroot material that is used to build the system image on our Autopilot platform, and the kernel sources for those boards as well as the NvidiaTegra-based infotainment system in Model S/X. It is expected to be amended with material for other systems in the car in the near future.

Currently the material that is there is representative of the 2018.12 release, but it will be updated with new versions corresponding to new releases over time.

It does not contain the proprietary applications Tesla has built on top of this system image such as the actual Autopilot software stack, Nvidia proprietary binaries, etc.

Work is underway on preparing sources in other areas as well, together with a more coordinated information page. We wanted to let you know about this material as it is available now while work continues on the other parts.

For further questions, please contact [email protected].

Regards,
————————