Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Heb er vandaag 6 uur lang een CTEK MXS 3.6 aan gehangen. Auto deed ook na die uren nog steeds helemaal niets - best guess lijkt dan dat de 12V het heeft begeven.... morgen eerst maar eens wat langer een ander accu er aan hangen, wellicht kan service dan van afstand contact krijgen en diagnose stellen. Dank iedereen voor het meedenken. Meest waardevolle onderdeel van TMC!
Ik wens onderstaand niet toe, maar er zijn gelijkenissen. Tesla gebeurtenissen
Gelukkig heb je waarschijnlijk nog garantie.
 
Accu vervangen door mobiele service was bij mij iets van € 200,00 incl BTW. Kun je zelf bij zo’n Classic niet voor gaan prutsen, want die accu’s zitten erg ongelukkig ingebouwd bij die serie. De door Tesla geleverde accu’s zijn sowieso beter dan je zelf elders kunt kopen. Een ervaren service medewerker deed er in mijn garage drie kwartier over.
 
Kom vervelend probleem tegen - auto reageert niet op de fob - deuren gaan niet open. Model S P85 uit 2013. Staat sinds 5 dagen stil met oorspronkelijk circa 200km typical SoC. Ook tweede fob, nieuwe batterij... geen verschil. Omdat ik deze auto net verkocht heb staat hij niet meer in mijn App en nieuwe eigenaar heeft het overzetproces nog niet afgerond. Helaas kan Tesla niet meekijken omdat "het systeem er op dit moment uitligt". eMMC is maand geleden in Eindhoven vervangen - daarna geen issues gehad. Iemand enig idee voor een oplossingsrichting??

Voor de meedenkers afgelopen week,,, 12V accu bleek spontaan overleden. Maar Tesla zag ook een storing in de HV batterij. Auto op een ambulance naar Amsterdam laten brengen, Een refurbished batterij is in spoedbestelling - deze wordt vervangen onder garantie (tot 8 jaar). Ben wel benieuwd welke garantie je daar dan weer op krijgt. Overigens alle complimenten voor Tesla Amsterdam - gewoon via centrale service-nummer gebeld....ze hebben direct even een techneut in de autologs op afstand laten kijken.
 
Voor de meedenkers afgelopen week,,, 12V accu bleek spontaan overleden. Maar Tesla zag ook een storing in de HV batterij. Auto op een ambulance naar Amsterdam laten brengen, Een refurbished batterij is in spoedbestelling - deze wordt vervangen onder garantie (tot 8 jaar). Ben wel benieuwd welke garantie je daar dan weer op krijgt. Overigens alle complimenten voor Tesla Amsterdam - gewoon via centrale service-nummer gebeld....ze hebben direct even een techneut in de autologs op afstand laten kijken.
Valt dus nog alleszins mee, E.
En blijkbaar herleeft het ‘oude’ serviceniveau...
 
  • Funny
Reactions: CJA Hulskamp
Voor de meedenkers afgelopen week,,, 12V accu bleek spontaan overleden. Maar Tesla zag ook een storing in de HV batterij. Auto op een ambulance naar Amsterdam laten brengen, Een refurbished batterij is in spoedbestelling - deze wordt vervangen onder garantie (tot 8 jaar). Ben wel benieuwd welke garantie je daar dan weer op krijgt. Overigens alle complimenten voor Tesla Amsterdam - gewoon via centrale service-nummer gebeld....ze hebben direct even een techneut in de autologs op afstand laten kijken.
Ik moet zeggen dat deze symptomen bij een S toch wel veel kunnen omvatten. Ik heb vorig jaar eenzelfde situatie gehad de auto in een deepsleep en de 12v accu leeg. De auto is toen afgevoerd naar SeC Tilburg en daar is de batteryheater vervangen die kapot zou zijn gegaan.
 
1x gebruikt, en toen stuurde hij me midden in de nacht door de Waalse negorij richting Zuid-Frankrijk, nooit meer.

gaaf, kan je het reproduceren? dan kan je waardevolle feedback geven

dank voor je waardevolle toevoeging, ik ga ook feedback geven zo comments plaatsen voor alle systemen die ik 1x gebruik :confused:

is echt een leuk project wat nu nog volwassen lijkt te worden, de eerdere versies waren nogal buggy(maar ymmv) maar als je beetje handig ermee om gaat geeft het veel toegevoegde waarde, wellicht nog niet als primair navigatie systeem.

en dat vendor neutraal