Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Je koopt momenteel geen FSD. Je hebt de hardware sowieso al (of krijgt die HW3 in de toekomst gratis).
Wat je dus koopt is Tesla's belofte dat je bijblijft met de laatste stand van de software-updates in je regio.
Of dat hier ooit tot enige vorm van FSD gaat leiden, moet je zelf beoordelen.
 
Tesla's Next Big Product: Tesla Watch
Ik ga niet het hele filmpje kijken, ik dacht dat dit al debunked was? Dit zou eerder een copy/paste error zijn. De gebruikte zin komt in veel van dergelijke confidentiality letters voor, en als je per ongeluk teveel selecteert en kopieert, kom je met dit broodje aap verhaal...

“Since this design is a basis form which future technological products will evolve," - Google Search

Volgens Whole Mars Blog is het hetzelfde bedrijf dat de Tesla Phone Charger doet dus kans is groot dat het gewoon een copy/paste fout is.

https://twitter.com/WholeMarsBlog/status/1293221011395973122?s=20

Je kan misschien argumenteren "maar het zou toch leuk zijn dat je je auto met je horloge kan openen"? Ja, maar waarom? Je hebt voor de Model 3 al je smartphone die je meeneemt, en als je toch gekke dingen met een smartwatch wil doen zijn er genoeg alternatieven met apps op bestaande smartwatches. Het is een beetje zoals de wearables van KBC met NFC om betalingen te doen: leuk, als je geen Android of iPhone hebt, maar ga je echt met een normale horloge én een wearable rondlopen omdat je geen Apple Watch wilt/hebt? Een wearable die niet zo goed beveiligd is als een Apple Watch en constant op elke NFC gaat reageren met "ja, ik betaal".