Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Dank voor jullie ervaringen! Ik weet alleen nog steeds niet of ik voor de husqvarna of de robomow moet gaan.

Het bedrijf waar wij onze zitmaaier hebben gekocht en waar deze ook in onderhoud is, levert alleen husqvarna robitmaaiers. Binnenkort komen zij langs om advies te geven. Ik ben benieuwd. Bijzonderheid bij ons is dat wij veel slootkanten hebben met natuurlijke oevers.
 
Hallo, vraag. Voor Model 3. update vraagt om wifi. Auto is wel verbonden met wifi. Nu wil de update starten. Wat kan ik doen om deze wel te downloaden?
Hallo Ger356, volgens mij heb je niet altijd wifi nodig om te updaten, maar als de update wil starten kun je deze gewoon starten.
Kijk overigens ook eens in dit draadje:Even voorstellen...
 
  • Helpful
Reactions: PaulusdB
Bescherming Tesla-genoten! in deze bijzondere tijden hoop ik dat iedereen okay is. Met al het thuiswerken staan onze 2 teslas er maar werkloos bij! De M3 wordt dagelijks voor kortere ritjes gebruikt en de MS staat er maar. Heel af en toe rijd ik er maar mee. Wat me aan het hart gaat is dat hij met het warme weer vol in de zon staat. van s ochtends tot savonds. Af en toe poept er een vogel op wat ik snel verwijder maar je moet het maar net zien. Omdat we al jaren verhuisplannen hebben, gaat een carport er niet komen. Daarom overweeg ik een outdoor autohoes om hem te beschermen tegen de zon en UV (rubbers worden al droog). De originele teslahoes is me te duur (360) . Heeft iemand ervaring met een andere goede betaalbare passende outdoor hoes? En wie kan wat zeggen over nut en noodzaak? Thanks all!

EVENeen update, de amazon hoes is binnen. Mijn witte M3 zonder hoes tikte gisteren 60 graden aan. En de MS met hoes bereikte toen max 39 graden. Mooi is anders maar ik denk dat het toch iets beter is voor de lak, elektronica en anderszins. zolang de MS stil staat ivm corona is me dat wel 59 euro bruto waard. Let op als je hoes plaatst wel even de ventilatie opening van de airco open laten , mocht ie gaan koelen
 
@DriverS, opvallend te horen dat de temperatuur zo hoog wordt: 60 graden. En ook dat je het meer dan 20 gr omlaag kan brengen met een hoes. Goede tip, van die ventilatieopening trouwens ook. Maar ik las hierbij dus ook dat je 2 Tesla's voor de deur hebt staan. Mag ik vragen (ik hoop dat ik niet een eerdere vraag van iemand anders hier herhaal) hoe je dat doet met thuisladen? Heb je ook 2 laadpalen (wat dan denk ik ook een zwaardere aansluiting aan het net zal vereisen) of een extra netaansluiting of?
 
tja ze staan vanaf 10 uur VOL in de zon een grotendeels uit de wind. dan met een zwart glazen dak en zwarte bekleding wil het wel heet worden daar leg je je hand niet meer op! wel op de witte lak zelf trouwens, dat scheelt enorm. Voor die witte lak ben ik niet zo bang dus.
Dank voor je snelle antwoord over de laders en dit. Interessant ook om te lezen dat die witte lak dus wel effect heeft. Ik moet zelf nog bestellen en twijfel tussen blauw en wit, maar dit is dus wel weer een voordeel van wit.
 
Iemand ervaringen met het preventief vervangen van de "oude" versie wielmoeren (met de alu sierkapjes) naar de stalen varient, en hoe Tesla hier zelf binnen garantie mee omgaat?

Heb zojuist een offerte á 350~ ontvangen voor vervanging dopjes & uitlijnen. Beter de dopjes gewoon bestellen en laten uitlijnen bij Profile?
 
Beste,

Ik ben momenteel opzoek naar een tesla om te lenen van 2 tot 11 juli. Natuulijk voor een mooie vegoeding!
Ik ben namelijk erg fan geworden van Tesla sinds mijn laatste langere ritten met Tesla model s 90D. Ik heb dus al ervaring met tesla en de superchargers. Ik ga namelijk met mijn compagnon naar zuid Frankrijk rijden. Zelf ben ik 22 jaar oud en heb sinds mijn 17e heb ik mijn rijbewijs, dus ik heb deze 5 jaar. Is er Mischien iemand of ken je iemand die zijn tesla wilt uitlenen voor die data? Hier zal uiteraard betaald voor worden.

Ik heb hiervoor ook een nieuwe afzonderlijke thread van gemaakt
 
FSD voor 2400€? ik zag in mijn upgrades scherm in de app de mogelijkheid voor een upgrade naar FSD voor mijn MS Heeft iedereen dat?. Eerder was die veel duurder. Nu ben ik niet heel erg onder de indruk van de NOA en alleen cruisecontrol gebruik ik heel veel. Lane changes daarin ben ik zwaar teleurgesteld. Dus 2400 voor de FSD lijkt goedkoop maar ga ik er blij van worden. Wie heeft het en kan er over vertellen?
 

Attachments

  • fsd2400.jpg
    fsd2400.jpg
    70.7 KB · Views: 59