Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Kan XFrank geen mooi opzetje voor ons maken?

electra man.jpg
 
I guess we are looking at August (earliest) for Signatures… Deze is in CH due gaat niet via Tilburg (als het goed is).

I talked to Tesla Europe today and they told me that my car with EU Sig:366 will not arrive in July. More likely August. It has not yet started production, even if it has a VIN assigned.

At the same time they confirmed to me that european cars will have a menekes-type2 connector on the car itself. So not the proprietary tesla connector that US uses.

- - - Updated - - -

In addition 20-30 days in factory production....Shipping length unknown yet.....
 
Parking-EV-P.jpg
Ik heb deze ooit gevonden online. Mits je daar de tekst rond zet en beleefd uitleg geeft dat onze wagens deze plaatsen echt wel nodig hebben, denk ik dat dit wel een mooie sticker kan opleveren. Vb voor tekst: "Zou ik U mogen vragen, in het vervolg deze plaats niet meer in te nemen, daar mijn wagen wel 100% electrisch is en dus de stroom nodig heeft om ergens te geraken!"
 
View attachment 23773 Ik heb deze ooit gevonden online. Mits je daar de tekst rond zet en beleefd uitleg geeft dat onze wagens deze plaatsen echt wel nodig hebben, denk ik dat dit wel een mooie sticker kan opleveren. Vb voor tekst: "Zou ik U mogen vragen, in het vervolg deze plaats niet meer in te nemen, daar mijn wagen wel 100% electrisch is en dus de stroom nodig heeft om ergens te geraken!"

Om effect te hebben denk ik dat je het eerder ludiek moet houden.
 
Kunnen we niet beter A5 doen das een stuk goedkoper en nogsteeds goed om te kloten!

Tuurlijk Jetje, maar dan is het effect minder. Net zoiets als waarom een Model S als een Ampera ook kan? Maakt trouwens niet uit, het ontwerp van Xfrank past ook op een A5 of een A6 als je een Aygo te grazen wilt nemen. Maar op een A6 moet zeker een A4. Ben je er nog? ;-)
 
Dag Peter,

Sorry, hier moet ook ik op reageren! Ik rijd sinds maart vorig jaar in een ampera.

P.S. Staat de SZ in jouw naam voor de beroemde alfa van dat type?

Met vriendelijke groet,

Daniel

Beste Daniël,

Ik had het uiteraard niet over mijn forumgenoten in hun Ampera's :smile:
En met frustratie heeft het niets te maken - wel met het een beetje opschudden van het geheel af en toe; helpt een beetje de tijd te doden terwijl we WACHTEN. Neem mijn stukjes niet al te serieus, dus. Zie ook mijn kleur-analyse, haha. En ja ik heb een SZ, hoezo?
 
Ik zou gaan voor A3 en san van die sticker die altijd kapot gaat bij losmaken

Hoe groter en moeilijker het is om de sticker te verwijderen, hoe meer agressie dit opwekt. Mocht je met je Model S in de directe omgeving staan, reken er dan op dat je vroeg of laat een kras of deuk in je auto aantreft. Een kleine, nog redelijk te verwijderen sticker, brengt de boodschap ook over.
 
20 juni spreekt Musk weer. Op het Amerikaanse forum is wel heel veel buzz over een swappable battery, een verwisselbare batterij dus. Ben nu wel heel erg benieuwd, dat zou ons leven wel heel mooi maken. Tenzij je die batterij in Tilburg moet halen...