Fuzzylogic
Roadster Sport 2.5 & S100D
Ik geloof dat die mensen van Fastned elkaar kennen van Epyon, deze maakten snelladers, en zijn overgenomen door ABB.
Logische keuze dus om voor hun te kiezen.
Logische keuze dus om voor hun te kiezen.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ze vindt de S mega stoer inderdaad. Ik mocht alleen geen P versie, ze wil me nog langer houdenIk vind je vrouw toch meer een model s type ben bang dat jij in de i3 mag gaan rijden
Even de knuppel in de frunk gooien: ik heb de afgelopen dagen de discussies over hybrids en plugins met gematigde aandacht gelezen. Er bekroop mij een idee vandaag. Stel je nou een voor dat Tesla een Plugin kit verkocht die je in de frunk zou kunnen monteren. Gewoon een lullige naaimachine die voorkomt dat we range-anxiety hebben, de laatste kilometers stroom levert als een laadpaal uit de buurt is.
Laten we zeggen dat het een optiepakket is voor, pak hem beet, 5K.
De ultieme vraag is: zou je 'm bestellen? Om de dans te openen, ik zeker!
Jullie? Hoe sterk zijn de elektrische principes t.o.v. Range-anxiety?
Ze vindt de S mega stoer inderdaad. Ik mocht alleen geen P versie, ze wil me nog langer houden
Even de knuppel in de frunk gooien: ik heb de afgelopen dagen de discussies over hybrids en plugins met gematigde aandacht gelezen. Er bekroop mij een idee vandaag. Stel je nou een voor dat Tesla een Plugin kit verkocht die je in de frunk zou kunnen monteren. Gewoon een lullige naaimachine die voorkomt dat we range-anxiety hebben, de laatste kilometers stroom levert als een laadpaal uit de buurt is.
Laten we zeggen dat het een optiepakket is voor, pak hem beet, 5K.
De ultieme vraag is: zou je 'm bestellen? Om de dans te openen, ik zeker!
Jullie? Hoe sterk zijn de elektrische principes t.o.v. Range-anxiety?
Nooooit! Ik heb geen Range-anxiety, ik snap gewoon hoe ver ik kan komen met mijn Model S.Even de knuppel in de frunk gooien: ik heb de afgelopen dagen de discussies over hybrids en plugins met gematigde aandacht gelezen. Er bekroop mij een idee vandaag. Stel je nou een voor dat Tesla een Plugin kit verkocht die je in de frunk zou kunnen monteren. Gewoon een lullige naaimachine die voorkomt dat we range-anxiety hebben, de laatste kilometers stroom levert als een laadpaal uit de buurt is.
Laten we zeggen dat het een optiepakket is voor, pak hem beet, 5K.
De ultieme vraag is: zou je 'm bestellen? Om de dans te openen, ik zeker!
Jullie? Hoe sterk zijn de elektrische principes t.o.v. Range-anxiety?
The factory did 600 cars the last week of June. I got delivery Friday, June 30 th at the factory with the tour. The first week of July they will be off to retool, reconfigure and recalibrate equipment. This week they are doing European signature series so they will be painting Signature Red again as we saw during the tour. They build the European cars, then remove the battery and wheels so they can be "assembled" in Europe for a lower import duty.
Als die plugin op basis van een ICE is, dan niet. Maar als het weer een innovatie is, iets met alu-metaal-hydrostatisch-poepaanmegaatsjie, dan welEven de knuppel in de frunk gooien: ik heb de afgelopen dagen de discussies over hybrids en plugins met gematigde aandacht gelezen. Er bekroop mij een idee vandaag. Stel je nou een voor dat Tesla een Plugin kit verkocht die je in de frunk zou kunnen monteren. Gewoon een lullige naaimachine die voorkomt dat we range-anxiety hebben, de laatste kilometers stroom levert als een laadpaal uit de buurt is.
Laten we zeggen dat het een optiepakket is voor, pak hem beet, 5K.
De ultieme vraag is: zou je 'm bestellen? Om de dans te openen, ik zeker!
Jullie? Hoe sterk zijn de elektrische principes t.o.v. Range-anxiety?
Zie dit topic: ABB deploys over 200 Fast Chargers in The Netherlands
FastNed gaat dus 200 snelladers plaatsen in Nederland.
Ik ben héél benieuwd of dit van de grond komt. Graag de discussie in dat topic, is wel zo leuk voor de internationale bezoekers
Ik zal de knuppel ff naar je teruggooien.Even de knuppel in de frunk gooien: ik heb de afgelopen dagen de discussies over hybrids en plugins met gematigde aandacht gelezen. Er bekroop mij een idee vandaag. Stel je nou een voor dat Tesla een Plugin kit verkocht die je in de frunk zou kunnen monteren. Gewoon een lullige naaimachine die voorkomt dat we range-anxiety hebben, de laatste kilometers stroom levert als een laadpaal uit de buurt is.
Laten we zeggen dat het een optiepakket is voor, pak hem beet, 5K.
De ultieme vraag is: zou je 'm bestellen? Om de dans te openen, ik zeker!
Jullie? Hoe sterk zijn de elektrische principes t.o.v. Range-anxiety?
Enneh, reken maar dat jij graag naast mijn vrouw gezien wil worden, zelfs al rijdt ze in een i3 ;-)
Even de knuppel in de frunk gooien: ik heb de afgelopen dagen de discussies over hybrids en plugins met gematigde aandacht gelezen. Er bekroop mij een idee vandaag. Stel je nou een voor dat Tesla een Plugin kit verkocht die je in de frunk zou kunnen monteren. Gewoon een lullige naaimachine die voorkomt dat we range-anxiety hebben, de laatste kilometers stroom levert als een laadpaal uit de buurt is.
Laten we zeggen dat het een optiepakket is voor, pak hem beet, 5K.
De ultieme vraag is: zou je 'm bestellen? Om de dans te openen, ik zeker!
Jullie? Hoe sterk zijn de elektrische principes t.o.v. Range-anxiety?
Even de knuppel in de frunk gooien: ik heb de afgelopen dagen de discussies over hybrids en plugins met gematigde aandacht gelezen. Er bekroop mij een idee vandaag. Stel je nou een voor dat Tesla een Plugin kit verkocht die je in de frunk zou kunnen monteren. Gewoon een lullige naaimachine die voorkomt dat we range-anxiety hebben, de laatste kilometers stroom levert als een laadpaal uit de buurt is.
Laten we zeggen dat het een optiepakket is voor, pak hem beet, 5K.
De ultieme vraag is: zou je 'm bestellen? Om de dans te openen, ik zeker!
Jullie? Hoe sterk zijn de elektrische principes t.o.v. Range-anxiety?
Ginger Kids (Season 9, Episode 11) - Full Episode Player - South Park StudiosNot bad. Not bad at all.
Maar ik val meer op …. rood!
Juist! Mijn Model S krijgt echt geen plofmotor er inEch nie. You make, or you don't. Je haalt 't of je haalt 't niet. Je kunt plannen of je kunt 't niet.
In de luchtvaart is het de normaalste zaak van de wereld dat je de hoeveelheid benodigde brandstof voor een trip vooraf zo nauwkeurig mogelijk inschat + een reserve.
Noodaggregaten meezeulen is voor risicodekkende sissies en voor preppers natuurlijk.
Succes met tellen! Ik hoop er voor die 100 dagen te staan.verder vier ik vandaag ' de 100-dagen '. (naar mijn schatting ga ik over 100 dagen naar Tilburg)
het aftellen gaat verder.
Dat is een mooie viering. Die ga ik morgen ook doen. Zien we wel wie aan de goede kant zat (ik hoop jij).verder vier ik vandaag ' de 100-dagen '. (naar mijn schatting ga ik over 100 dagen naar Tilburg)
het aftellen gaat verder.
heeft er iemand een 60 ? :wink::wink:
http://wallstcheatsheet.com/stocks/is-tesla-under-selling-its-cars-performance.html/
Tesla has several versions of the Model S. Drag Times used the base model, a car with a 60 kWh battery that Tesla says produces 302 hp with 317 ft-lbs. of torque. The company claims the car goes 0-60 in 5.9 seconds, yet the Drag Times team ran three straight tests in which the S 60 went 0-60 in 5.1 seconds. Their team tested their car (with no performance package installed) with a full battery charge. It went 0-100 in 12.8 seconds, which also beat Tesla’s time.
Tests by the same team have revealed better results than what Tesla claimed its cars can do. When the tester kept digging, he saw the Model S 60 was showing 240 kW at the top end of its power measurement. Tesla has the power maxed out on 225 kW. Is Tesla gaming the system or actually underestimating its cars’ power?