Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Hoewel ik ook meer van het vliegen ben (zelfs met baby er bij) lijkt het me toch wel gaaf om volgend jaar al (?) een supercharger roadtrip richting de Spaanse costa te kunnen maken met mijn Model S. Maar dan niet zo naïef op zwarte zaterdag vertrekken uiteraard ;)

Precies mijn plan. Normaal vliegen en huren, maar volgend jaar lijkt het me leuk om met de MS te gaan. Mijn dochtertje is dan 3, hopelijk houdt ze het zo lang uit achter in de Tesla. Zuid frankrijk of noord italie lijkt me ver genoeg, maar de locatie van superchargers zou wel eens de bestemming kunnen gaan bepalen.
 
Hoe doen jullie de vakanties?

Ik (nu met 3 kinderen) heb dus voor de vakanties in eu en voor de zaak om aanhangers te trekken die ik normaal met de a6 voort sleepte dus net een vw transporter met dubbele cabine gekocht! Niet de snelste maar wel van alle luxe voorzien! Niet groen maar altijd handig voor als de model s een keer niet kan

Vliegen en huurbak. Ik erger me nu al groen en geel aan al die Alpenkreuzers en Compacte Kippen op de "snelweg". Mijn oude Moeder zei het al: op vakantie moet je beter hebben dan thuis. Dus naar villa in Portugal met een ongelofelijke carbon footprint, en dat voelt goed (blijft het tenminste ook warm in NL)!

Naschrift: ik heb vorig jaar een blog gevolgd van een paar gasten die coast-to-coast USA deden met een Model S. Dat lijkt me ook wel gaaf om te doen, naar Zuid-Europa bijvoorbeeld. Maar dan moet je wel de tijd hebben/nemen. Daarnaast is de USA stukker beter ingericht voor dit soort grappen. Maar het lijkt me wel top!
 
Same here, lekkere villa met alles erop en eraan in Portugal.

- - - Updated - - -

Het moet niet gekker worden, heb je eindelijk een datum van levering gekregen ga je het schip weer volgen.

Zo vraag ik me af en toe af of we hier ook niet elkaar een beetje gek zitten te maken (doe ik ook lekker aan mee), en ik weet dat het voor Wiebe e.d. dit al jaren wachten ook anders is, maar…

als je nu eens rustig naar kijkt; Eerste formele lever indicatie bij orderbevestiging Jul-Aug, verder wordt je 30 dagen vooraf gebeld (mbt communicatie). Lijkt er op nu op dat levering begin-mid september gaat worden. Dat zou een 'vertraging' ten opzichte van een indicatie van 1-2 weken zijn, waar hebben we het eigenlijk over. Zou ook betekenen dat ze me ergens in Augustus gaan bellen, wat tijdens de indicatieve leverperiode is. Kan me voorstellen dat men wacht met verdere communicatie tot men dichterbij is en het dan meer definitief kan doen, nu weer een indicatie afgeven zit niemand op te wachten...

Ik heb mijn zen denk ik gevonden;)
 
Zelfde gedachte hier. Wist bij reserveren vorig jaar: t komt als t komt (okt-dec 2013) hopelijk nog met 0%.
Lijkt nu november te worden. Kan er niet ongelukkig van worden (begrijp de sig frustraties zeker, en zou een actuele window nu zeker wensen. Ik ga lekker op vakantie en zie daarna vast m'n delivery window
Prettig zomer allen
 
Screenshot_2013-07-21-08-10-23.png

:crying:
ik heb de klok ook maar achteruit gedraaid, naar maaandag 28 oktober - 14u.
het leuke is dat ik vandaag dan nóg eens de 100 dagen mag vieren.
met een groot feest in Brussel (niet dat ik ga kijken)


intussen kunnen we de tijd missen doden met onnozelheden.
bijvoorbeeld . wie is het jongste forumlid ?

(ikke alvast niet :crying: met mn 52)
 
Mijn plan was om dit jaar met de Tesla naar de Spaanse zon te reizen en Frankrijk te ontwijken door met de boot vanaf Zeebrugge te gaan. En. inderdaad mijn huidige auto staat nu keurig naast een krachtstroom aansluiting op de Stena Carrier terwijl we economy naar Bilbao tuffen en de dolfijnen om de boot zwemmen. In Spanje allemaal hotels met oplaadpunt geboekt. Gelukkig wel prima hotels dus verder prima vakantie. Na 3,5 jaar wachten maak ik me nu ook niet meer druk of hij in augustus of december komt. Wel heerlijk onthaasten op een vlakke zee langs de Franse kust.
 
Als die mat voor de Frunk zo bekijk kan je bijna de hele lengte van een skilat daarin steken. Volgende optie op de lijst, een front skiluikje. :p
De frunk is ook écht groot!


Ik zit net op het strand in Zeeland en zie weer een groot schip van Cobelfret binnen komen vol met auto's.

Bedenk me ineens, wie zegt dat Tesla de haven van Vlissingen niet gaat gebruiken?

Ik weet dat de auto's zonder accu en motor komen, dus een Roro wordt hem niet, maar toch.

Zou wel leuk zijn, kan ik al die S'en op de trein danwel vrachtwagen naar Tilburg zien!
 
Gisteren Top Gear gezien?
Vergelijking van Elektrische Mercedes SLS met de AMG black versie.
De elektrische kwam er goed vanaf, ze waren er erg enthousiast over. Het kan dus wel.
Ze hebben hem vast veel moeten opladen om alle tests en opnames af te ronden, maar daar werden geen flauwe grappen over gemaakt.
Hier te zien: http://www.streetfire.net/video/top-gear-20x04-20130721_part-1_2432236.htm
 
Gisteren Top Gear gezien?
Vergelijking van Elektrische Mercedes SLS met de AMG black versie.
De elektrische kwam er goed vanaf, ze waren er erg enthousiast over. Het kan dus wel.
Ze hebben hem vast veel moeten opladen om alle tests en opnames af te ronden, maar daar werden geen flauwe grappen over gemaakt.
Hier te zien: http://www.streetfire.net/video/top-gear-20x04-20130721_part-1_2432236.htm
Misschien omdat JC een grote Mercedes fan is...?
Tesla is ook deels Mercedes:wink: