Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Hier nog een +1 op de vorige posts....mijn vrouw reageert al niet meer, kijkt me alleen nog meewarig aan als ik nog maar een keer de laptop openklap voor het laatste 'nieuws' op het forum. Dit is het eerste forum waar ik ooit op kom, en ik herken mezelf ook niet in het bijna dwangmatige F5-en. Een wifi connectie op vakanties is ineens een must. Terwijl ik dit schrijf loopt mijn zoon langs, kijkt me aan met zo'n 'papa kom bij ons terug' blik en zegt "zit je nou weer naar dat Tesla gedoe te kijken?".

Waar ik een beetje bang voor ben is het zwarte gat na de auto eenmaal geleverd te hebben gekregen. Hoe zat het met dat spreekwoord over begeerte.... Als we dat ding eenmaal hebben zullen vast nog even enthousiast onze verhalen doen en ervaringen uitwisselen, maar de meeste vragen zullen beantwoord zijn. Misschien moeten we ergens een boerderij in the middle of nowhere gaan bemannen (met een groot parkeerterrein erbij). Een Tesla sekte starten. Of ben ik nou naïef en zijn we dat allang en ontbreekt alleen die boerderij nog?
 
Ben ik dan de enige met een vrouw die ook niet kan wachten tot ie er staat?

Oké ze wordt soms ook wel een beetje gek ervan dat ik weer een filmpje zit te kijken of weer de handleiding zit door te lezen. Maar als ie er straks staat, dan wil ik rijden en niet uitvinden hoe de auto werkt.

Nee hoor; hier ook 1. Want dan krijgt ze haar eigen auto weer terug ;-) Had mijn A6 alvast verkocht omdat S in Augustus zou komen...
 
Hier nog een +1 op de vorige posts....mijn vrouw reageert al niet meer, kijkt me alleen nog meewarig aan als ik nog maar een keer de laptop openklap voor het laatste 'nieuws' op het forum. Dit is het eerste forum waar ik ooit op kom, en ik herken mezelf ook niet in het bijna dwangmatige F5-en. Een wifi connectie op vakanties is ineens een must. Terwijl ik dit schrijf loopt mijn zoon langs, kijkt me aan met zo'n 'papa kom bij ons terug' blik en zegt "zit je nou weer naar dat Tesla gedoe te kijken?".

Waar ik een beetje bang voor ben is het zwarte gat na de auto eenmaal geleverd te hebben gekregen. Hoe zat het met dat spreekwoord over begeerte.... Als we dat ding eenmaal hebben zullen vast nog even enthousiast onze verhalen doen en ervaringen uitwisselen, maar de meeste vragen zullen beantwoord zijn. Misschien moeten we ergens een boerderij in the middle of nowhere gaan bemannen (met een groot parkeerterrein erbij). Een Tesla sekte starten. Of ben ik nou naïef en zijn we dat allang en ontbreekt alleen die boerderij nog?
Een voordeel: als we de Tesla hebben kunnen we ook onderweg continue de ontwikkelingen op het forum volgen, via dat 17"scherm in de middenconsole (in ieder geval als we zonder de familie op pad zijn...).
 
Nee hoor; hier ook 1. Want dan krijgt ze haar eigen auto weer terug ;-) Had mijn A6 alvast verkocht omdat S in Augustus zou komen...

Mijn vrouw kan ook niet wachten tot de Model S komt (misschien wel omdat ze hoopt dat het forumlezen dan voorbij is? ;) ). Zij heeft me zelfs overgehaald om deze auto te kopen, omdat ze zo genoeg had van onze oude stinkende en benzine slurpende Volvo 960.

Even kijken of het gaat lukken, dan zijn we er de 21ste graag bij. :)
 
Ik praat thuis maar weinig over de Tesla. Ik kan me nog wel herinneren dat ik een paar weken liep te dralen en vroeg "Wat vind jij?" Antwoord: "koop dat ding nu maar, je hebt allang besloten!" Inmiddels zijn er twee bomen gerooid, wordt er een muurtje verplaatst en een carport gebouwd omdat die S daar moet staan. En inderdaad zeer herkenbaar: ook ik zit nimmer op een forum, laat staan te F5'en! Heeft ie toch mooi voor elkaar die Musk...

@Jetje: al uitgedanst? Kan je nog slapen?
 
Jetje is die prijs voor winterset voor velgen+banden+tpms ? Of moet die laatste overgezet worden van je zomerset ?

jep incl. alles ook tpms

dansen is voorbij ben net wat stroompunten bij de buren weesten regelen voor de 21. dit is rond!

en je kunt langs komen en dan doorrijden naar de efteling! of om 9.30 uur bij de efteling staan dan ben je om 15.30 uur de efteling uit (doe ik ook met mijn abonement)

verder de vraag of iemand in nederland of belgie een leuk vakantiehuisje heeft aan de kust waar ik de week van 16 sept. even gebruik van kan maken! had net ruzie met de vrouw dan hebben de kinderen een week vrij en nu kunnen we niet weg (ik wil genieten van de s) dus als iemand een huisje heeft wat ik even mag huren/lenen dan heb ik 2 vliegen in 1 klap! ps wel graag een dot slaapplaatsen want ik heb 3 kinderen

schema als volgt

maandag 10 uur auto ophalen
doorrijden naar de kust om even een weekje er tussenuit te zijn!
zaterdag terug voor de teslive te waalwijk :biggrin:

ik hoor het graag mag pm :biggrin:
 
Last edited:
Waar ik een beetje bang voor ben is het zwarte gat na de auto eenmaal geleverd te hebben gekregen. Hoe zat het met dat spreekwoord over begeerte.... Als we dat ding eenmaal hebben zullen vast nog even enthousiast onze verhalen doen en ervaringen uitwisselen, maar de meeste vragen zullen beantwoord zijn. Misschien moeten we ergens een boerderij in the middle of nowhere gaan bemannen (met een groot parkeerterrein erbij). Een Tesla sekte starten. Of ben ik nou naïef en zijn we dat allang en ontbreekt alleen die boerderij nog?

Die boerderij is er al, ik woon er namelijk in. Heel dicht bij je in de buurt :)

WIM_4298.jpg
 
Een voordeel: als we de Tesla hebben kunnen we ook onderweg continue de ontwikkelingen op het forum volgen, via dat 17"scherm in de middenconsole (in ieder geval als we zonder de familie op pad zijn...).


:biggrin: :biggrin:

dat is de oplossing !
in plaats van weer eens meewarig bekeken te worden als de laptop nog maar eens open gaat, nemen we de S om daar onze verslaving te laven.


intussen eindelijk antwoord op mijn mail, zoals gevreesd staat ook hier de levering nu 'ergens in november'.
 
Mijn dochter moet nu afzwemmen voor haar B diploma. Duurt drie kwartier. Kan ik niet omheen, maar ben zo terug....

oei, 3 kwartier.... dat moet tot een cold-turkey leiden... veel sterkte.

- - - Updated - - -

wiebe ik heb je doc iets aagepast met wat voor auto je meeneemt dit is handig om vooraf te weten hoeveel fun ev auto's we hebben.

Welcome to Google Docs


ik heb de vrijheid genomen om ook een rubriekje toe te voegen met de AFwezigen :crying:

- - - Updated - - -

Even iets zeeeeeet belangrijk!

1. mijn auto komt 16 sept dan krijg ik mijn sleutels dus die is er de 21 ook bij!

super !! het gaat nu allemaal echt gebeuren.


Verder winterbanden pirelli bij besteld! a 2800 euro incl. de 19inch velgen

En dan nu

Service 4 jaar 2200 euro excl. Ranger maar wel let op onbeperkte km!!!!!

met ranger 2800 euro (die 15 km rijd ik zelf wel naar tilburg)


Oke, de service @2200€, 4 jaar, ONbeperkte km : neem ik zeker.
@50.000km/jaar -->> 200.000 km

Indien beperkt tot 20.000km, dan zeker niet. 4*20k/50k = 1,5 jaar...
 
Last edited:
Dat van die onbeperkte km's staat niet op de website, daar staat 20.000 km of 1 jaar, wat het eerst komt. Dit doet me nog twijfelen aan het nemen van het 4-jaars pakket want aan die limiet van 80.000 km zit ik al na 2,5 jaar. Maar als ik een pakket kan nemen voor 4 jaar met onbeperkte km's, dan ben ik verkocht. Kan iemand dit bevestigen?

En nog wat anders: heeft iemand al bevestiging gehad dat je op de Europese auto's kunt surfen TIJDENS het rijden (niet dat ik rijdend surfen zou willen aanraden, maar er zijn vast dingen denkbaar die je wilt laten openstaan, bijvoorbeeld buienradar om maar iets te noemen)
 
Dat van die onbeperkte km's staat niet op de website, daar staat 20.000 km of 1 jaar, wat het eerst komt. Dit doet me nog twijfelen aan het nemen van het 4-jaars pakket want aan die limiet van 80.000 km zit ik al na 2,5 jaar. Maar als ik een pakket kan nemen voor 4 jaar met onbeperkte km's, dan ben ik verkocht. Kan iemand dit bevestigen?

En nog wat anders: heeft iemand al bevestiging gehad dat je op de Europese auto's kunt surfen TIJDENS het rijden (niet dat ik rijdend surfen zou willen aanraden, maar er zijn vast dingen denkbaar die je wilt laten openstaan, bijvoorbeeld buienradar om maar iets te noemen)

Niet op papier natuurlijk, maar hoorde vandaag van DS dat er geen kilometer beperking op zit.