Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Op velerlei fronten als passingen van delen, aansluitingen van naden. De eerst geleverde US model S auto's hebben soms heel matige passingen en ongelijke naden. Dit is in de loop van het afgelopen jaar sterk verbeterd. Voor de Europese auto's is dit recent nog weer sterk verbeterd, volgens Philip dan.
Dus als ik niet zo enorm vertraagd zou zijn zou ik nu een slecht gebouwde auto hebben gekregen? Eigenlijk moet ik dus blij zijn dat de mijne nog steeds niet van de band af is :confused:

- - - Updated - - -

lijkt me "blij maken met een dooie mus"


Ik geloof die Philip wel. Lijkt me een eerlijke jongen :smile:
 
Gefeliciteerd! Dat is goed nieuws dan worden alle signatures dus voor 25/9 geleverd. Zullen we ook wel snel een belletje krijgen... Zal mijn agenda vast vrijmaken :)

Helaas - Tesla ziet de Belgische markt als een andere dan de NL-se en dus worden er in Belgie al vrolijk productie auto's geleverd terwijl in NL de SIGs nog niet halverwege zijn.

Ik zal Lester laten weten dat ze mijn X SIG reservering mogen cancellen en omzetten voor betaling van de S. Het voordeel van de SIGs is nu echt niets - in tegendeel. Waardeloos.