Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb dit ook zo hoog mogelijk in de kerstboom bij tesla gemeld kreeg het volgende antwoord


Why sig?

-Collectibility and resale value
-collectible color interior and exterior
-special significance in the history of automobiles
-Sigs delivered before GP per country

Antwoord van tesla mwa kan me daar niet in vinden maar ja we zoen wel!

Afdoende Leer je en ik ben nog jong (onder de 35) dus mag nog zulke fouten maken
De eerste twee geloof ik persoonlijk weinig van, de derde is alleen in de VS en de vierde is gewoon niet waar!
 
Goed Nieuws! Vandaag een email met voorstel voor afleverdatum ontvangen: 24 september. Slechte nieuws is natuurlijk dat dat na 21 september is...
Maar als laatste NL Sig reservering lijk ik daarmee een hoop andere Sig's voor te zijn. Dus ik verwacht niet dat 'normale' reserveringshouders hieruit kunnen concluderen dat het voor hen na 24 september los gaat.

Maar goed dat ik vakantie heb want nu moet ik mij verdiepen in de opties, laadkabels, etc. Zal ook die handleiding eens gaan lezen...
Super gaaf voor je LastNLSig maar ik ben bang dat je die naam binnenkort aan mij mag overdragen :smile:. Zo te zien moet het voor jou FastestNLSig worden :smile:.

- - - Updated - - -

Niet via Athlon. Zelf financial lease geregeld (ga hem dus wel zakelijk rijden). Mazzel had ik zeker omdat ik als laatste nog een Sig kon 'krijgen'. (was juli vorig jaar net te laat). Ik had te lang getwijfeld over een reservering maar de auto al lang geleden en regelmatig n San Jose (Santana Row ) en Palo Alto (service center) bewonderd.
Verder zit de mazzel denk ik in de kleur/configuratie keuze. Ik zag dat er nog een paar rode Sigs met serienrs dichtbij zitten. Wellicht zit ik daardoor dus in een gelukkige batch (want ik moet een van de laatste zijn geweest met finalizen van een Sig).
Grappige van een Signature is juist dat er bijna niets te kiezen valt dus ook het kleur/configuratie argument gaat hier helaas niet op.
 
Zeg Peter, dit hoort in off-topic thuis!
Jouw weekend eindigde zo te zien beter dan dat van mij...
adura3an.jpg

Is dit veroorzaakt door een gebrek aan range anxiety?
 
Super gaaf voor je LastNLSig maar ik ben bang dat je die naam binnenkort aan mij mag overdragen :smile:. Zo te zien moet het voor jou FastestNLSig worden :smile:.

Pffff….Het ziet er naar uit dat je toch zelf je S naar de overkant moet varen. Het is inmiddels duidelijk dat het copy-paste van de Sigs 1 op 1 van USA naar EU een enorme miskleun is. Als ze dit nu gewoon zouden zeggen. Want dit is inmiddels geen grapje meer. Maar alles lijkt erop dat ze inschatten dat ze er wel mee wegkomen. En dat doen ze, want ondanks de scheve gezichten en de verontwaardiging is er niemand (althans zeer weinigen) die daadwerkelijk zijn S teruggeeft. Dus. Een soort early-adapter-accept-all-failures-phase ofzo. Heb je nu al 'ns iets gehoord dat op een uitleg lijkt?
 
Nee, gebrek aan kwaliteit bij Engelse auto's. Koppeling of aandrijving stuk :(

Italianen kunnen er ook wat van.
Mijn bak begaf het ook (deels eigen schuld overigens) dus race 3 werd DNF en race 4 DNS

- - - Updated - - -

There are currently 50 users browsing this thread. (19 members and 31 guests)
PeterSZ, JeroenF, PDK, jja, chrisdl, Edwin, V60_PHEV, Yoda888, CGes, HWS, Rsvarthur, pjhartog, SIG116, Wallien, Wies, in-clusion, Twelloman, Z1970, liosim

Member V60_PHEV?
Nu al spijt van die Chinese twijfelbak zeker:wink:
 

This devil has no disguise! Sorry, XFrank, weer een moeilijk woord. Wanneer gaan we eens kennis maken? Je bent een leuke, creatieve kerel, je hebt een leuke familie, een prachtige garage en binnenkort ook een mooie auto. Niet denken dat het om je dochter gaat hoor!

By the way: fenomenaal weer! Die staart aan de S - briljant, zo'n oplaadkabel wil ik ook! En dan laten hangen, doet het leuk als je optrekt bij een stoplicht...
 
Last edited:
Pffff….Het ziet er naar uit dat je toch zelf je S naar de overkant moet varen. Het is inmiddels duidelijk dat het copy-paste van de Sigs 1 op 1 van USA naar EU een enorme miskleun is. Als ze dit nu gewoon zouden zeggen. Want dit is inmiddels geen grapje meer. Maar alles lijkt erop dat ze inschatten dat ze er wel mee wegkomen. En dat doen ze, want ondanks de scheve gezichten en de verontwaardiging is er niemand (althans zeer weinigen) die daadwerkelijk zijn S teruggeeft. Dus. Een soort early-adapter-accept-all-failures-phase ofzo. Heb je nu al 'ns iets gehoord dat op een uitleg lijkt?

Wil niks afdoen aan de gedane 'valse' beloftes, maar door de verhoging van de productie van nog geen 5.000 auto's vorig jaar naar meer dan 20.000 stuks dit jaar (was het geen 500 auto's per week?) de tijd tussen de levering van de 500 Signatures en gewone productiemodellen wel een heel stuk minder wordt. Kortom, volgens mij zijn degenen met een bestelde Signature grotendeels het slachtoffer van de grote vraag....
 
Wil niks afdoen aan de gedane 'valse' beloftes, maar door de verhoging van de productie van nog geen 5.000 auto's vorig jaar naar meer dan 20.000 stuks dit jaar (was het geen 500 auto's per week?) de tijd tussen de levering van de 500 Signatures en gewone productiemodellen wel een heel stuk minder wordt. Kortom, volgens mij zijn degenen met een bestelde Signature grotendeels het slachtoffer van de grote vraag....
Lijkt een redelijk logische verklaring...
 
This devil has no disguise! Sorry, XFrank, weer een moeilijk woord. Wanneer gaan we eens kennis maken? Je bent een leuke, creatieve kerel, je hebt een leuke familie, een prachtige garage en binnenkort ook een mooi auto. Niet denken dat het om je dochter gaat hoor!

21 september waarschijnlijk, maar ik kom met mijn vrouw en niet met de dochter. mijn vrouw leek op mijn dochter (25 jaar geleden:wink:)

- - - Updated - - -

Als ze iets ouder is heb jij geen bal meer te vertellen vadert. Geloof me, been there, read the book, have the t-shirt, saw the movie. Zelfhulpgroep in oprichting, iemand interesse?

Yep, klopt.
maar daarna komt het weer goed en luisteren ze terug (een beetje)