Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Yessss!!!! Vandaag nog eens geïnformeerd naar de levering van Sig 429 en wordt teruggebeld. De eerste datum die kan is 23 september. Vraagje: we hebben 21 september een openingsparty voor de Model S in Nederland. Zou het eerder kunnen? Wel, 21 september om 10.00 uur, is dat mogelijk. Maar natuurlijk!!! Dus met de Roadster naar Tilburg en daarna door naar Waalwijk. Hoeveel oplaadpunten waren er ook al weer beschikbaar? Rol de verlengsnoeren maar vast uit.

Wat leuk voor je! Maar ook verdorie, want ik wilde ook graag op 21 september. Helaas ben ik nog niet gebeld door mijn DS. Ik zou deze week een telefoontje krijgen.
 
Ik krijg het op mijn systeem van @ton_aarts op Twitter. Zelden iemand zo dom op Tesla zien bashen. Volledig in "Troll" mode.
Hij kickt er natuurlijk op dat wij, die aan Teslaisme "lijden", voor elke domme opmerking die hij maakt op ons paard springen. En zo negatieve aandacht krijgt van andere en de media.
"Je moet natuurlijk niet aan een boom hangen om een Eikel te zijn."

Hij maakt wel erg veel domme opmerkingen :)
 
Voor zover ik begrijp, met mijn rudimentaire noors, gaan de eersten morgen open in Noorwegen:
http://www.elbil.no/ladestasjoner/1071-30august-apner-tesla-6-superladestasjoner

Ik zou kunnen zeggen dat ik het zelf vertaald heb, maar dan gaan jullie denken dat ik een wel heel rare vorm van Nederlands spreek. (zullen de Nederlanders nu al denken van het Vlaams :wink:)

Kortom, dit is de vertaling door google translate:

30 augustus opening 6 Tesla super opladen stations
dinsdag 27 augustus 2013 06:00 Zijn Havard Hell's Kitchen
E - mail Afdrukken PDF

Tesla Super Charger Bijna ongelooflijk , Tesla heeft nog een barrière te doorbreken , en je krijgt een super lader web voor Zuid-Noorwegen in een paar maanden .

In maart Elon Musk heeft ons beloofd dat er veel gedaan moet worden in de zomer . We hebben de ontwikkelingen op de voet en was een beetje sceptisch dat het mogelijk was om zo snel opzetten van een netwerk van oplaadpunten . Maar goede verslagen van detectives op elektrische auto forum hebben bevestigd dat er momentum in Tesla 's toewijding .

Deze week is het nog steeds warm weer , ja absoluut zomers - 30 augustus en het wordt een nog meer extatische stemming in het kamp Tesla . Dit opent superladerne in Lillehammer , Dombås , Gol , Aurland , Brokelandsheia en Lyngdalselva . U kunt cruise de Model S in een netwerk dat Oslo zal verbinden met Trondheim , Bergen en Stavanger . Zoals het eerste land buiten de Verenigde Staten , de Noorse eigenaars van de toegenomen mobiliteit Model S Tesla's door middel van investeringen in infrastructuur .

Geen grote kans om te nemen ?
Er mag geen bijzonder risico in te schepen met lange runs zijn. Nauwelijks wachtrij om te beginnen . Begrijpen we het goed , zijn er vier super laders op elk laadstation ( een beetje onzeker als het geldt voor alle ) die tegelijkertijd kan verwerken acht elektrische voertuigen . Als elk van hen een uur opladen en vul ongeveer 60 kWh , en de eigenaren zorg te komen op verschillende tijdstippen , het hanteren van een schijf bijna 200 laadcycli per dag . Wow !

Maar zo dichtbij het ​​nauwelijks op het eerste , en laad het tempo van de voorlopige 90 kW kan volledig worden benut . Als je neergeschoten volle tiet in minder dan een uur . Maar zorg ervoor dat je niet een super -lader waar de Model S bestaande als balanceringsvermogen voor batterijstatus .

We zijn een beetje opgewonden over hoe snel opladen is in de winter . Ervaring opgedaan in een andere snelle opladen van de accu's niet in slagen om zulke grote gevolgen krijgen . We wachten op rapporten bij de Noorse winter ervaringen op de berg gemaakt .

Dit was de status van Gol vijf dagen geleden . Niet lang om Model S kan langskomen om een boost .

Tesla Super Charger

Gratis - voor altijd!
Tesla heeft vele voordelen . Niet de minste is dat ze een business model voor snel opladen ze bieden . Terwijl andere operators zich afvraagt ​​hoe om geld te verdienen , heeft Tesla lading snel opladen genomen voor het moment dat je betaalt voor de Model S. Daarom kon je gratis EVs boost door het leven .

Slimme en redelijkerwijs gemaakte
Superladerne is modulair opgebouwd en bevat 12 laders van het type dat zit in de auto , dat wil zeggen 12 keer 10 kW . Wat aangeeft dat dit een relatief goedkope productie van apparaten gelijkrichter wisselstroom van het net , zodat de batterijen DC . Tesla heeft volledige controle - onderhoud en upgrades zijn zelf afgehandeld . Moet een module van een of andere manier te breken , de andere is nog steeds in staat om het resterende vermogen te leveren . Interessant om te zien of Tesla zodanig stabielere werking dan we nu hebben ervaren voor snelladen kunnen zorgen .

Verbazingwekkend snel komen
We moeten het herhalen , wij knielen bewondering voor hoe snel deze heeft plaatsgevonden . Maar dit is niet geluk , dit is omdat Tesla is slim :

Tesla super lader tesla weten wie zal zijn uw klanten en wat er moet worden gedekt : die lange reizen kriskras door het land .
Tesla heeft een business model klaar - u betaalt voor de vrije lading wanneer je elektrische auto te kopen . Ze hebben geen financiering uit andere spelers nodig hebben, hoeven ze niet af te vragen hoeveel de eigenaren bereid zijn te betalen voor het opladen . Bedrijfskunde is voorspelbaar .
Ze hebben weinig spelers om te gaan met , maar gemeentelijke instanties , eigenaar en de ISP had . Ze moet hebben gehad goede hulp om documenten te ontwerpen , om de vergunningen te krijgen. Bovendien , het is sexy voor een klein dorp op het platteland van Noorwegen op een onstuimige Tesla super laadstation te krijgen. Wie zou niet een deel van de elektrische revolutie ?
Tesla is niet afhankelijk van de toekomstige standaardisatie of behoefte zich af te vragen welke technologie ze zullen aanbieden . Ze hebben de keuze zelf gemaakt en kan nu versnellen .

sympathiek
Om dit te compenseren is merkgebonden , de stoelen en de capaciteit werd uitgebreid , zodat snel ladingsdragers kunnen kopen om andere vormen van sneller opladen bieden . De locaties kan inderdaad lijkt een beetje off meeste byelbilenes gebaande paden te zijn , maar wel leuk en spannend voor avontuurlijke reizen dat veel meer dan ooit beginnen aan .

Onthoud, wij zijn niet vergis , heeft Elon Musk verklaard dat het super opladen is niet voor dagelijks gebruik . Het kan de batterij chemie benadrukken te veel . Maar Tesla heeft opgesteld voor alle vormen van oplaadopties kan worden gebruikt op de Model S , ook AC 10 en 20 kW , dus het moet geen probleem zijn . Hoewel het Model S , ondanks de fantastische behandeling , het merendeel van de tijd geparkeerde - en kan worden opgeladen .

De uitnodigingen zijn verstuurd
Tesla opent vrijdag 30 augustus alle locaties . Maar op verschillende tijden , omdat Tesla wil deze gelegenheid door het uitvoeren van de Model S op de verschillende routes van Trondheim , Bergen en Stavanger naar Oslo . Velen zijn ook per e-mail uitgenodigd om deel te nemen in deze . De lijst ziet er als volgt .

Ben je onder de gelukkigen die e-mail kreeg en het opzetten ? Aanmelden graag terug naar ons over de ervaring , gebruik het commentaarveld - en foto's versturen .

We hebben niet alle details van Tesla . Maar we accepteren . Mocht er iets mis zijn in het artikel , de schuld we het. Als een klein understatement , zouden we kunnen zeggen dat Tesla is niet de beste bij de communicatie ? Maar wat? Drie keer drie cheers voor Tesla dat in plaats van het leveren van gesprekken !

PS Foto's zijn onder andere de prachtige draad Detective Work : Het vinden van toekomstige superchargers ? de elektrische auto forum . Dank u aan allen die er hebben bijgedragen aan iedereen bijgewerkt te houden .
 
Ik krijg het op mijn systeem van @ton_aarts op Twitter. Zelden iemand zo dom op Tesla zien bashen. Volledig in "Troll" mode.
Hij kickt er natuurlijk op dat wij, die aan Teslaisme "lijden", voor elke domme opmerking die hij maakt op ons paard springen. En zo negatieve aandacht krijgt van andere en de media.
"Je moet natuurlijk niet aan een boom hangen om een Eikel te zijn."

Bekend simplistisch inzicht van iemand die graag aandacht wilt en niet de capaciteit bezit om daadwerkelijk tweets te posten met inhoud.

Niks aan te doen, voor deze mensen is het helaas jammer dat elke mens dom geboren wordt.
 
Yessss!!!! Vandaag nog eens geïnformeerd naar de levering van Sig 429 en wordt teruggebeld. De eerste datum die kan is 23 september. Vraagje: we hebben 21 september een openingsparty voor de Model S in Nederland. Zou het eerder kunnen? Wel, 21 september om 10.00 uur, is dat mogelijk. Maar natuurlijk!!! Dus met de Roadster naar Tilburg en daarna door naar Waalwijk. Hoeveel oplaadpunten waren er ook al weer beschikbaar? Rol de verlengsnoeren maar vast uit.

Gefeliciteerd man!

De huidige smart charge oplossingen lijken wel de reductie te regelen, maar het verhogen niet.
Dat is niet iets wat de laadpaal kan regelen, helaas. Deze zegt namelijk al tegen de auto dat ie weer met meer vermogen kan laden.
Tesla moet dat in hun software fixen.
 
Wat leuk voor je! Maar ook verdorie, want ik wilde ook graag op 21 september. Helaas ben ik nog niet gebeld door mijn DS. Ik zou deze week een telefoontje krijgen.

Hiephoi, ik werd gebeld door mijn DS (Michael). En we hebben 21 september 12.00 uur kunnen afspreken. Dus happy wat dat betreft.

Domper is dat ze helaas in Tilburg geen grijze velgen op voorraad hebben, dus er kan zoals het er naar uitziet niet worden gewisseld. En zodra ik de deur uitrijd, is die mogelijkheid natuurlijk helemaal verkeken want dan zijn ze gebruikt. Michael zou nog nagaan of er mogelijkheid is velgen te laten overkomen, of iets anders, maar die kans is niet groot. Ik zou erg blij moeten zijn met mijn leverafspraak, maar voel me helaas niet zo. :crying:
 
Last edited:
Hiephoi, ik werd gebeld door mijn DS (Michael). En we hebben 21 september 12.00 uur kunnen afspreken. Dus happy wat dat betreft.

Domper is dat ze helaas in Tilburg geen grijze velgen op voorraad hebben, dus er kan zoals het er naar uitziet niet worden gewisseld. En zodra ik de deur uitrijd, is die mogelijkheid natuurlijk helemaal verkeken want dan zijn ze gebruikt. Michael zou nog nagaan of er mogelijkheid is velgen te laten overkomen, of iets anders, maar die kans is niet groot. Ik zou erg blij moeten zijn met mijn leverafspraak, maar voel me helaas niet zo. :crying:

Nou, banzai is er om 10.00h, gezellig! Lezen de DS'en mee ofzo? Je zegt 10 minuten geleden dat je nog niet gebeld bent, en prompt... @DS-en: ik sta pas voor december, maar wil ook graag gebeld worden :)

Even terug naar je velgen, ruilen met andere forumleden geen optie? Je had het over bandenslijtage omdat jij dan al 1 of twee maanden rijdt, maar je kan natuurlijk de banden laten omzetten (dus je eigen banden houden) en alleen de velgen ruilen. Velgen een maand heel houden moet lukken zou ik zeggen.
 
Ik heb die checkbox 'laat contact met me opnemen' wel aangevinkt, maar ik wordt niet gebeld :biggrin:. Heb het ook al bij Cohere geregeld.
En ik heb drie Bubblebums besteld voor de S, had ik op het officiële forum goede berichte over gelezen. Die beschadigen het leer niet.
Cold weather packet heeft weinig zin met kinderzitjes...

Bubblebums ?? Daar heb ik nog niet van gehoord. Wat is dat?
 
Dit is mijn nummer: 5YJSA2DN8DFP18071
Ik zou de model s performance eind okt begin nov. krijgen.
Dit is een non-performance Vin (8e digit moet een P igv performance zijn). Heb je na bestellen ge-upgraded naar een performance?
Dan strookt het met mijn situatie. Ben 3 weken geleden alsnog overstag gegaan, maar mijn Vin is nog steeds niet aangepast naar een performance (duurt volgens Lester wel even voor de systemen elkaar ge-updated). In "view design" staat gelukkig wel de juiste auto.
Maar zou het toch wel fijn vinden als het Vin klopt, over een paar weken zouden ze namelijk alle onderdelen gevonden moeten hebben. Moet die arme stakker straks weer weken terug lopen om de juiste motor te gaan halen (en ik wachten :crying:)