Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zag wel onder de laatste nieuwsbrief ineens een Amsterdams adres staan.

Kijk je in de KVK dan zie je dit:
* Atlasstraat 7 -9, 5047RG, Tilburg (Hoofd)
* Gustav Mahlerplein 76 ITO Tower 11, 1082MA, Amsterdam (Neven)
* Keienbergweg 111, 1101GG, Amsterdam Zuidoost (Neven)

Kijk je op Google Maps dan lijkt de Keienbergweg wel het service centrum te worden.

Langs de A2, ook wel makkelijk dus vanuit Utrecht en wellicht een locatie voor een SuperCharger?
Oei, in Antwerpen dachten ze nog aan Hoofddorp voor het servicepunt. Hier wil je in de ochtendspits je auto niet naartoe brengen. Dan toch maar de Ranger service.
 
Overstap? Er gaat toch een direct flight SFO-AMS?

veel succes bij onze douane vrienden :)

Zeker, maar niet als je met United vliegt. Bovendien ben ik dit weekend eerst nog een dag in Albuquerque langs geweest.
Op weg naar het vliegveld gisteren voor ons op de snelweg een man zijn auto zien crushen. Eerst links tegen de muur, voor ons langs de weg over en toen rechts tegen de muur. Auto totalloss, maar vent mankeerde gelukkig niks (behalve dat ie een zere kop had :scared:).
Mag ie nog blij zijn dat ie een gare amerikaanse bak had en geen Model S.


Douane had ik door kunnen glippen (niemand bij de uitgang), maar toch maar even officieel gedaan. Aangifte stond al klaar. Risico is te groot om als bedrijf een 'notitie' op te lopen. Heb je later alleen maar last van. Conclusie merchandise is binnen. Ik zal eens zien wat ik naast de bestellingen over heb. Laat ik wel weten wat er de 21ste te krijgen/kopen is.
 
Das ook lekker. Uitgaande van een rente van 5% (krijg je nu weliswaar niet op de bankrekening) en de aanbetaling van € 30.000,- heeft de auto je al ruim € 6.000,- gekost, zonder nog maar een meter gereden te hebben.:mad::scared:
Tja, als je voor dat bedrag in 2010 bij introductie a 17 dollar aandelen TSLA had gekocht, waren die nu € 295.000 waard geweest....
Maar dat wil Sig116 niet weten. Ik waardeer zijn steun aan Tesla!
 
Das ook lekker. Uitgaande van een rente van 5% (krijg je nu weliswaar niet op de bankrekening) en de aanbetaling van € 30.000,- heeft de auto je al ruim € 6.000,- gekost, zonder nog maar een meter gereden te hebben.:mad::scared:
Maar al wel 4 jaar voorpret:rolleyes:

- - - Updated - - -

Douane had ik door kunnen glippen (niemand bij de uitgang), maar toch maar even officieel gedaan. Aangifte stond al klaar. Risico is te groot om als bedrijf een 'notitie' op te lopen. Heb je later alleen maar last van. Conclusie merchandise is binnen. Ik zal eens zien wat ik naast de bestellingen over heb. Laat ik wel weten wat er de 21ste te krijgen/kopen is.
Ben benieuwd of er nog wat lekkers voor me tussen zit..
 
Net even langs de oude Skoda-garage gereden, en ja hoor, druk bezig met de inrichting van het Amsterdamse Tesla service center! Ik mocht even binnen komen, om het werk te bekijken. Ze gaan ook vanuit deze locatie auto's uitleveren, de beroemde rode muur was al geplaatst. Ze denken met de inrichting eind deze week klaar te zijn. De witte expoxy vloer in de onderhoudsruimte was er al, enkele Tesla-rode bruggen, en de bureau's werden uitgepakt. Electra was nog een issue, ze hadden 250 iets nodig (3x250A? 250kW?), maar dat heeft Liander even niet snel liggen :)

Verder waren ze ook al ver in de PC Hooft wist iemand mij te vertellen. Ik kreeg overigens ook de indruk dat het onderhoud wellicht op korte termijn nog even in Tilburg blijft. Verder ook hier de bekende gekte, de auto's zijn niet aan te slepen. En ook het enthousiasme was wel aanstekelijk, ook de interieur-mannen heb last van het Tesla virus.

Ik heb een paar slechte foto's gemaakt, ben toe aan een nieuwe telefoon :)

IMG_3373.jpg

IMG_3376.jpg

IMG_3377.jpg
 
Das ook lekker. Uitgaande van een rente van 5% (krijg je nu weliswaar niet op de bankrekening) en de aanbetaling van € 30.000,- heeft de auto je al ruim € 6.000,- gekost, zonder nog maar een meter gereden te hebben.:mad::scared:
In eerste instantie heb ik gewoon 5.000 aanbetaald omdat Tesla er op dat moment niet heel florissant voor stond. Omdat het wel lang begon te duren en het steeds beter ging met Tesla heb ik mijn reservering later omgezet in een Signature. Die zou toen nog zes maanden eerder komen dan de gewone :smile:.
 
In eerste instantie heb ik gewoon 5.000 aanbetaald omdat Tesla er op dat moment niet heel florissant voor stond. Omdat het wel lang begon te duren en het steeds beter ging met Tesla heb ik mijn reservering later omgezet in een Signature. Die zou toen nog zes maanden eerder komen dan de gewone :smile:.

Wat ik me zelf in ieder geval altijd voorhoud bij een 'dure' investering (en bij goedkoop vs duurkoop), is dat je het geld al snel bent vergeten en het genieten nog jaren kan duren..:smile:
 
Net even langs de oude Skoda-garage gereden, en ja hoor, druk bezig met de inrichting van het Amsterdamse Tesla service center! Ik mocht even binnen komen, om het werk te bekijken. Ze gaan ook vanuit deze locatie auto's uitleveren, de beroemde rode muur was al geplaatst. Ze denken met de inrichting eind deze week klaar te zijn. De witte expoxy vloer in de onderhoudsruimte was er al, enkele Tesla-rode bruggen, en de bureau's werden uitgepakt.
Dat zou perfect zijn. Om de hoek bij mijn werk, en ook een stuk makkelijker om de mijne op te halen (god weet wanneer) als hij geleverd wordt. Ik ga denk ik ook binnenkort even een blik werpen.
 
Net even langs de oude Skoda-garage gereden, en ja hoor, druk bezig met de inrichting van het Amsterdamse Tesla service center! Ik mocht even binnen komen, om het werk te bekijken. Ze gaan ook vanuit deze locatie auto's uitleveren, de beroemde rode muur was al geplaatst. Ze denken met de inrichting eind deze week klaar te zijn. De witte expoxy vloer in de onderhoudsruimte was er al, enkele Tesla-rode bruggen, en de bureau's werden uitgepakt. Electra was nog een issue, ze hadden 250 iets nodig (3x250A? 250kW?), maar dat heeft Liander even niet snel liggen :)

Verder waren ze ook al ver in de PC Hooft wist iemand mij te vertellen. Ik kreeg overigens ook de indruk dat het onderhoud wellicht op korte termijn nog even in Tilburg blijft. Verder ook hier de bekende gekte, de auto's zijn niet aan te slepen. En ook het enthousiasme was wel aanstekelijk, ook de interieur-mannen heb last van het Tesla virus.
Ha, wat een snelle kijk in de KVK al niet oplevert ;)

Maar ik denk dat ze 3x250A willen hebben, dat is lastig voor Liander, begrijp ik :)
 
Ohh zag vandaag twee Tesla mensen met twee Model S'en op de Zuidas staan (samen met mensen van Google???). Voor mij, mijn eerste live spot. Dit is de eerste keer in mijn 33 jarig bestaan dat ik als een klein kind rond een auto heb staan springen. Echt geweldig!!
 
Ik heb net een knagend onderbuikgevoel bevestigd gekregen van Tesla. Mijn MS is "operational lease" bij Athlon, en hoewel ze bij Athlon hadden aangegeven dat het issue zou zijn opgelost ten tijde dat de auto's daadwerkelijk zouden worden uitgeleverd, kunnen ze NIET "mijn" Model S koppelen aan mijn teslamotors.com account.

En daarmee kan ik dus niet de Mobile App gebruiken!

En als ik zeg "ik", dan bedoel ik "alle (operational) leaserijders bij Athlon". Ik neem aan dat een aantal van jullie hier op het forum hier ook onder vallen? Was dit jullie bekend? Ben ik de enige die hier heel, heel erg teleurgesteld over is??
 
Ik heb net een knagend onderbuikgevoel bevestigd gekregen van Tesla. Mijn MS is "operational lease" bij Athlon, en hoewel ze bij Athlon hadden aangegeven dat het issue zou zijn opgelost ten tijde dat de auto's daadwerkelijk zouden worden uitgeleverd, kunnen ze NIET "mijn" Model S koppelen aan mijn teslamotors.com account.

En daarmee kan ik dus niet de Mobile App gebruiken!

En als ik zeg "ik", dan bedoel ik "alle (operational) leaserijders bij Athlon". Ik neem aan dat een aantal van jullie hier op het forum hier ook onder vallen? Was dit jullie bekend? Ben ik de enige die hier heel, heel erg teleurgesteld over is??

Herkenbaar - mijn lease loopt via Multilease - zelfde verhaal. Auto is oorspronkelijk besteld via EC Centrum - 8 op hun naam als ik het goed heb. De DS mailde mij vorige week dat dit nog niet was opgelost - ze waren er nog mee bezig. Ik zie niet dat dit een onmogelijkheid is... maar ga nog eens navragen waneer dit dan is geregeld. Zit immers toch gewoon in het pakket...
 
Ik heb bij de aflevering een verwante vraag gesteld. Wij hebben 7 MS-en besteld die allen in 1 My Tesla account zitten. De app is gekoppeld aan dit account, dus ik heb gevraagd of de bestuurders straks allemaal met hun app hun eigen auto kunnen zien, en die van anderen niet. Antwoord: wordt aan gewerkt. Nu kan app maar 1 auto per account aan. Gelukkig ben ik de eerste...
 
Ik heb net een knagend onderbuikgevoel bevestigd gekregen van Tesla. Mijn MS is "operational lease" bij Athlon, en hoewel ze bij Athlon hadden aangegeven dat het issue zou zijn opgelost ten tijde dat de auto's daadwerkelijk zouden worden uitgeleverd, kunnen ze NIET "mijn" Model S koppelen aan mijn teslamotors.com account.

En daarmee kan ik dus niet de Mobile App gebruiken!

En als ik zeg "ik", dan bedoel ik "alle (operational) leaserijders bij Athlon". Ik neem aan dat een aantal van jullie hier op het forum hier ook onder vallen? Was dit jullie bekend? Ben ik de enige die hier heel, heel erg teleurgesteld over is??

Zou voor mij totaal onaanvaardbaar zijn. De Tesla-API en koppeling aan de MyTesla account lijkt me meer en meer de achillespees van de Model S. Niets onoverkomelijk, maar iets waar Tesla toch wel aandacht mag beginnen aan besteden. Wat als je de wagen wil doorverkopen... hoe zal dat dan in zijn werk gaan? Je MyTesla account ook meegeven?

Ik ben er zeker van dat er wel een oplossing zal komen, doch volgens Tesla planning waarschijnlijk.
 
Dit stemt me niet gerust. Ik heb P1079 en vin19236 en heb tot nu toe eind oktober in mijn hoofd, zonder dat op al te veel logica te baseren. En enerzijds lees je hier dan berichten van mensen die ineens een telefoontje krijgen of ze hem binnen twee weken op willen komen halen, gecombineerd met positieve berichten over een uitpuilend distributiecentrum in Tilburg, anderzijds dan weer zo'n bericht van Frank. Ik probeer mezelf maar niet gek te maken, maar omdat ik toch ook nog tijdig van mijn huidige auto af moet ga ik er binnenkort ook maar eens een telefoontje aan wagen.

Ondertussen is de 21e alweer aanstaande zaterdag! Even het potje voetbal van mijn zoontje afwachten en dan vanuit Noord-Holland de reis over de rivieren maken. Verwacht er iets na 14:00 te zijn, Jetje & Co succes met de laatste voorbereidingen, vooralsnog klinkt het allemaal veelbelovend.

Hoi JM, ik ben P664 met een eerste opgave van aug/sep. Toch maar even gemaild, en te horen gekregen dat het nu eerste helft november wordt...nou ja, het is natuurlijk nog steeds maar een verwachting. Ik kon geen config wijzigingen meer doorgeven, hij zou deze week in productie gaan. Dan weet je ongeveer waar jij gaat uitkomen.
 
Grappig, in de Volkskrant staat een stukje over het stroomnet en dalende elektriciteitprijzen: Meer goedkope Duitse stroom naar Nederland - Nieuws - VK. Goed voor de elektrische rijders, dat terwijl de benzineprijs stijgt :) Maar er staat ook dat een mWh ongeveer 40 a 50 euro doet op de energiemarkt: da's 4 cent per kWh! Weet iemand hoe de opbouw van de consumentenprijs in elkaar zit? Ik meen dat de grootverbruikersprijs ergens rond de 10 cent ligt?