Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Arrivé !

Net thuis gekomen uit Tilburg - 135 km geweldige ervaring.. "echte foto's" volgen later..
een van de eerste non-Sig in blauw met grijze bekleding denk ik.. nog mooier dan ik verwacht had - het grijs is verre van saai..
De "fabriek" stond nog vol met Sigs - vandaag gaan er 22 direct de deur uit - vrijdag waren het er uiteindelijk 38..
TMS1.JPG
 
Voor degenen die hun laadpunt met S rijders willen delen, zie hier de link naar de kaart
Relevante lijstjes
Pm mij even voor de geheime toegangscode. Dan kun je je punt toevoegen.
Maurice

Ik wil mijn laadpunt graag delen met leden en viceversa. Ik zal wel oud zijn, maar...geen idee wat pm betekent(private mail? bedenk ik me nu opeens??). Mijn laadpunt wordt op dit moment geïnstalleerd via Cohere. 11kw 3x16A, niet supersnel, maar als de nood hoog is...

Gr. Erik
 
Na gisteravond even heel hard geschrokken te zijn van foto's van een bruine MS in precies mijn config minus PDC, en vanochtend een tijdlang niemand aan de lijn krijgen bij Tesla, kreeg ik net het verlossende mailtje: mijn configuratie is gecontroleerd en alles klopt! Ik reis over een uurtje af richting Tilburg!
Zie je nou wel!
Geweldig, benieuwd naar de eerste ervaringen. Genieten!
 
Net thuis gekomen uit Tilburg - 135 km geweldige ervaring.. "echte foto's" volgen later..
een van de eerste non-Sig in blauw met grijze bekleding denk ik.. nog mooier dan ik verwacht had - het grijs is verre van saai..
De "fabriek" stond nog vol met Sigs - vandaag gaan er 22 direct de deur uit - vrijdag waren het er uiteindelijk 38..
View attachment 31214

Gefeliciteerd! Mooi kleur ook :)
Ben benieuwd naar het grijze interieur, heb zelf lang over de grijze kleur getwijfeld
 
pm is private message. Klik op mijn naam en kies die optie, dan kun je me een bericht sturen en zal ik antwoorden met de inlogcode van de kaart.

- - - Updated - - -

Net thuis gekomen uit Tilburg - 135 km geweldige ervaring.. "echte foto's" volgen later..
een van de eerste non-Sig in blauw met grijze bekleding denk ik.. nog mooier dan ik verwacht had - het grijs is verre van saai..
De "fabriek" stond nog vol met Sigs - vandaag gaan er 22 direct de deur uit - vrijdag waren het er uiteindelijk 38..
View attachment 31214
Wat is dat blauw toch een mooie kleur!
 
Vandaag een beetje fors over een drempel en direct op het gas......auto stil, midden op drukke straat. Foutmelding, zet de auto opnieuw aan en uit! Das lekker op zo'n punt. Niet met een slakke gangetje door kunnen rijden of zoiets maar gewoon ....doodstil. Ik hoop dit niet nog eens mee te maken op de snelweg (zijn gelukkig ook geen drempels)

O Ja, hoe beeindig je een telefoongesprek in de Model S?
 
Vandaag een beetje fors over een drempel en direct op het gas......auto stil, midden op drukke straat. Foutmelding, zet de auto opnieuw aan en uit! Das lekker op zo'n punt. Niet met een slakke gangetje door kunnen rijden of zoiets maar gewoon ....doodstil. Ik hoop dit niet nog eens mee te maken op de snelweg (zijn gelukkig ook geen drempels)
Oeh, wat is niet fijn.

Op de snelweg heb je gelukkig nog snelheid en kan je al coastend richting de vluchtstrook, maar het moet gewoon niet gebeuren.
 
Dank je Wido, net in de pauze even boodschap gedaan met de auto natuurlijk en DAB geprobeerd met iets meer geduld en voorbereiding dan afgelopen weekend. Super, het werkt en heb een stuk of zeven zenders gevonden op 12C, zuiver geluid echter nog niet mijn favoriete omroep(en) ertussen. Moet ik nu een anders 'kanaal' kiezen voor meer zenders?

Volgende stap die ik wil oplossen is luisteren naar Podcasts opgeslagen op de iPhone die geschakeld staat (Bluetooth of AUX) met auto, iemand een goede tip hiervoor?

Ik heb nog geen foto's gepost van mijn Model S, een zilvergrijze uitvoering met donkergrijze velgen. Eind van de week ga ik de auto ophalen en is hij gewrapped, beloof dat daarna wat foto's zal publiceren. Ben zelf het meest benieuwd naar de uitwerking van een matte wrap die ik heb gekozen op de mooie details in de carrosserie van de Model S die nu onvoldoende zichtbaar zijn zoals de twee opstaande vouwen in de Frunk(kap) en de ontzettend mooie brede achterschermen met hoekige kanten erin.
 
- - - Updated - - -

Wat is dat blauw toch een mooie kleur!

Zeker - het is een mooi diepblauwe kleur. in sommige omstandigheden denk je eerst dat het zwart is..
de combinatie met chrome en het grijze interieur geeft het geheel een stijlvolle uitstraling.
Op de foto (althans bij mij..) is de kleur te veel paars.. moeilijke kleur om te fotograferen/tonen, los van het feit dat weinigen met een gekalibreerde monitor werken..

Wat me wel opvalt is dat je direct vingerafdrukken ziet.. moet ik de auto daarvoor eerst eens in de was laten zetten oid ? iemand ?
 
Net thuis gekomen uit Tilburg - 135 km geweldige ervaring.. "echte foto's" volgen later..
een van de eerste non-Sig in blauw met grijze bekleding denk ik.. nog mooier dan ik verwacht had - het grijs is verre van saai..
De "fabriek" stond nog vol met Sigs - vandaag gaan er 22 direct de deur uit - vrijdag waren het er uiteindelijk 38..
View attachment 31214
Zeker een mooie kleur. Die had ik ook wel gewild maar dan had ik niet meer moeten betalen voor minder keus :smile:. Mijne komt vrijdag en Tesla heeft speciaal voor mij als Signature een kenteken met SGN geregeld. Dat is dan wel weer aardig van ze :wink:.
 
Volgende stap die ik wil oplossen is luisteren naar Podcasts opgeslagen op de iPhone die geschakeld staat (Bluetooth of AUX) met auto, iemand een goede tip hiervoor?

De media app werkt een beetje raar....je kan via my media naar je USB of je Iphone. Als je kiest voor Iphone is de bediening van de radio verder via je Iphone en kan je je Podcasts luisteren..

Maar hoe beeindig je een telefoongesprek?
 
Ik heb contact gehad met The New Motion over het probleem met de Lolo Smart (en EV Box). Er wordt gezocht naar een oplossing, die zal moeten komen in de vorm van een aanpassing van de software door Tesla of The New Motion. In de tussentijd moet je dus even een minuutje in de auto zitten en handmatig de 6A naar 16A verhogen. Niet handig maar ook geen ramp, in afwachting van een definitieve oplossing.
 
Ik heb contact gehad met The New Motion over het probleem met de Lolo Smart (en EV Box). Er wordt gezocht naar een oplossing, die zal moeten komen in de vorm van een aanpassing van de software door Tesla of The New Motion. In de tussentijd moet je dus even een minuutje in de auto zitten en handmatig de 6A naar 16A verhogen. Niet handig maar ook geen ramp, in afwachting van een definitieve oplossing.
Speelt dit alleen bij de Lolo Smart of ook bij andere laadpunten?
 
Volgende stap die ik wil oplossen is luisteren naar Podcasts opgeslagen op de iPhone die geschakeld staat (Bluetooth of AUX) met auto, iemand een goede tip hiervoor?

De media app werkt een beetje raar....je kan via my media naar je USB of je Iphone. Als je kiest voor Iphone is de bediening van de radio verder via je Iphone en kan je je Podcasts luisteren..

Maar hoe beeindig je een telefoongesprek?

Dank je The Froq, telefoongesprek beëindigen gaat bij mij gewoon via het (17-inch) scherm waar een rood icoontje 'End call' verschijnt om het gesprek te beëindigen....bij jou niet begrijp ik? Ik heb de telefoon via bluetooth gekoppeld, jij toch ook?
 
Maar hoe beeindig je een telefoongesprek?
Dat staat in de handleiding:
Druk op de bovenste toets rechts op het stuur
om tijdens een gesprek het telefoonmenu op
het instrumentenpaneel op te vragen. Draai het
scrollwieltje omhoog of omlaag om een van de
opties te kiezen (zie blz. 4.4).

Druk tijdens een gesprek op deze toets om
het telefoonmenu op te vragen met de
opties mute, hold en end the call.
 
Net thuis gekomen uit Tilburg - 135 km geweldige ervaring.. "echte foto's" volgen later..
een van de eerste non-Sig in blauw met grijze bekleding denk ik.. nog mooier dan ik verwacht had - het grijs is verre van saai..
De "fabriek" stond nog vol met Sigs - vandaag gaan er 22 direct de deur uit - vrijdag waren het er uiteindelijk 38..
Jesus wat is ie mooi Edi99, kan niet wachten tot mijn blauwe komt. Was leuk je te ontmoeten zaterdag. Post maar veel mooie foto's:biggrin::biggrin: