Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Zojuist mijn eerste probleempjes gespot - de "lumbar support" in de stoel werkt niet in combinatie met driver profiles. Als ik hem aanpas gaat het "Save" knopje niet aan, en omgekeerd, als ik op "Restore" klik wordt hij niet teruggezet. Ik had ergens een post gelezen van iemand waarvan de hoogte instelling niet werd opgeslagen in het driver profile - die doet het voor mij dan juist weer wel.

Verder denk ik dat ik last heb van het "pressure buffeting" probleem als de achterklep niet goed genoeg tegen de rubber noppen aangetrokken wordt. Dit zou ik zelf moeten kunnen oplossen, volgens veel posts op teslamotors.com.
 
Integendeel, inspiratie!!! Erg mooi en stijlvol geworden. Ben je zelf ook tevreden?

So far so good!
Ja, erg tevreden tot dusver kan ik wel zeggen. De auto is nog niet klaar en verwacht dat ze hem nog minimaal morgen een dag nodig hebben plus vrijdag om details zoals de spiegels mooi te krijgen. Spiegels bijvoorbeeld zijn erg beeldbepalend ook bij Model S door de omvang ervan. Ik weet niet wat het mooiste is een speciaal Carbon, de kleur van de velgen, hetzelfde mat grijs of juist die van het panoramisch dak zoveel mogelijk benaderen. Finishing touch wordt dat, morgen meer plaatjes.
 
The Tesla factoren is building your Model S. Sinds vandaag (nummer 974). Ik heb voor wat vraagjes met tesla Tilburg gebeld, toen gevraagd of er al een levertijd bekent was. Er werd mijn vertelt dat je 1 maand van te voren word gebeld door tesla om de aflever datum bekend te maken. Heeft iemand enig idee of dit klopt? Ik had dat telefoontje toch dan al gister verwacht:wink:
 
The Tesla factoren is building your Model S. Sinds vandaag (nummer 974). Ik heb voor wat vraagjes met tesla Tilburg gebeld, toen gevraagd of er al een levertijd bekent was. Er werd mijn vertelt dat je 1 maand van te voren word gebeld door tesla om de aflever datum bekend te maken. Heeft iemand enig idee of dit klopt? Ik had dat telefoontje toch dan al gister verwacht:wink:

De levertijd is zo'n zes weken na productie (voor transport en gereedmaken), dus ze hebben nog even de tijd lijkt me.
 
Kan niet wachten tot mijn MS er is maar ga ook met pijn in mijn hart mijn huidige auto wegdoen. Maar ja, life is a bitch.

IMG_3001.JPG
 
Ervaringen : webbrowser blokkeerde nog in de store, navigatie werkt perfect onder 3G (van brussel tot thuis geen problemen)
brom boven de 120 heb ik ook, maar stoort me niet echt voorlopig, kheb wel al een fluittoon gehad bij full power eens het verbruik boven de 250kw ging. Eens gestopt, car off, car terug gestart en was weg.

De remafstand met 19" vindt ik redelijk lang ...

Wat een heerlijke wagen, gelijk waar, gelijk wanneer, als je erop drukt gaat ie keihart. Hij is beperkt tot 200, maar het lijkt alsof hij eindeloos zou kunnen doorgaan.
Ik heb geen P en geen + en zou het verschil waarschijnlijk niet voelen ook.

Laden gaat perfect met de rode stekker aan 3*16A of 50km/H :)
 
Ervaringen : webbrowser blokkeerde nog in de store, navigatie werkt perfect onder 3G (van brussel tot thuis geen problemen)
brom boven de 120 heb ik ook, maar stoort me niet echt voorlopig, kheb wel al een fluittoon gehad bij full power eens het verbruik boven de 250kw ging. Eens gestopt, car off, car terug gestart en was weg.

De remafstand met 19" vindt ik redelijk lang ...

Wat een heerlijke wagen, gelijk waar, gelijk wanneer, als je erop drukt gaat ie keihart. Hij is beperkt tot 200, maar het lijkt alsof hij eindeloos zou kunnen doorgaan.
Ik heb geen P en geen + en zou het verschil waarschijnlijk niet voelen ook.

Laden gaat perfect met de rode stekker aan 3*16A of 50km/H :)

Bedankt voor je feedback!! Het valt me op dat je al beleverd bent met een "gewone" productieversie (lees: geen signature).
 
Deze post barst intussen uit z'n voegen....

Daarom even aandacht voor een andere post : http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/21671-Relevante-lijstjes

en vooral het document met 'laadpalen van TMC-leden voor TMC-leden' (ZeeMaps Private Map 672926 - PM Gelden voor code.)
We zijn tot nu toe met 9. Negen dus...


Dat moet dringend en drastisch naar boven, komaan !!! Vol Amp's !

Het lukte mij niet om mijn adres toe te voegen op de kaart!
Ik vind het een reuze goed idee!