Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Hoorde op het journaal dat de belastingvoordelen schone auto's weer op de tocht staan voor 2014..

Ja, zag het ook. Denk dat er wel een kans is dat volledig elektrische wagens wat buiten schot blijven. Dat gaat om zulke kleine aantallen, je maakt goede sier als kabinet om die tegen een laag tarief te laten bijtellen, terwijl het weinig kost. Plugins zijn er veel meer, en die zijn ook vaak vooral optisch milieuvriendelijk - zo'n Panamera met 416 PK benzinemotor + 9kWh batterijtje - ik kan me zo voorstellen dat ze dat soort auto's wat minder voordeel willen geven.
 
Even legitieme valsemunterij plegen

10000posts.jpg

Ere wie ere toekomt, driewerf-fase !!!
 
Ja, zag het ook. Denk dat er wel een kans is dat volledig elektrische wagens wat buiten schot blijven. Dat gaat om zulke kleine aantallen, je maakt goede sier als kabinet om die tegen een laag tarief te laten bijtellen, terwijl het weinig kost. Plugins zijn er veel meer, en die zijn ook vaak vooral optisch milieuvriendelijk - zo'n Panamera met 416 PK benzinemotor + 9kWh batterijtje - ik kan me zo voorstellen dat ze dat soort auto's wat minder voordeel willen geven.

Ik meen dat het vooral gaat om het afschaffen van de vrijstelling motorrijtuigenbelasting voor zuinige auto's, en niet zozeer om bijtelling en andere fiscale voordelen.
 
Ik weet niet of andere forumleden die de MS hebben besteld bij Athlon de afgelopen dagen hun Vin en reserveringsnummer hebben ontvangen, ik in ieder geval niet. Elke keer wordt er weer wat beloofd en elke keer komt Athlon vervolgens haar afspraak niet na. En het erge is dat er dan vervolgens niet wordt gecommuniceerd. Je wordt er doodziek van. Het motto "Klant is koning" hoort duidelijk niet bij Athlon. En ik ben toch echt wel vergevingsgezind. Dat zou mijn aanspreekpunt bij Athlon toch wel moeten weten. Gek wordt je er van.

Nope nog niets ontvangen. Communicatie is echt K daar...