Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
+1 ! Maar ik heb makkelijk praten, de mijne heeft immers geen enkel probleem. Misschien goed om dat ook even te zeggen...
Same here!

Ik ben wellicht ook niet te zeurderig. Ik weet dat ik die 100k heb betaald voor nieuwe techniek en niet voor afwerking tot in het meest miniscule puntje.

100k aan een Audi of BMW spenderen heb je waarschijnlijk een auto die er nét wat beter uit ziet van binnen, maar rijd die zo als een Model S? Nee! En hij verbrand ook oude dino's.

Laat die prijs van 100k eens los in die hele discussie en kijk vooral naar de techniek die je krijgt.

Als laatste: Ja, de Model S heeft zijn kleine puntjes, maar ik vind het een prachtige en degelijke auto in de eerste 4300km.

- - - Updated - - -

+1 ! Maar ik heb makkelijk praten, de mijne heeft immers geen enkel probleem. Misschien goed om dat ook even te zeggen...
Same here!

Ik ben wellicht ook niet te zeurderig. Ik weet dat ik die 100k heb betaald voor nieuwe techniek en niet voor afwerking tot in het meest miniscule puntje.

100k aan een Audi of BMW spenderen heb je waarschijnlijk een auto die er nét wat beter uit ziet van binnen, maar rijd die zo als een Model S? Nee! En hij verbrand ook oude dino's.

Laat die prijs van 100k eens los in die hele discussie en kijk vooral naar de techniek die je krijgt.

Als laatste: Ja, de Model S heeft zijn kleine puntjes, maar ik vind het een prachtige en degelijke auto in de eerste 4300km.
 
Heeft iemand hier een nummer van een DS (in Amsterdam)? Ik kreeg van Lester 10 dagen geleden te horen dat mijn auto begin november geleverd zou worden, maar kan nu Lester of geen enkele van de Tesla nummers op de site telefonisch bereiken (allemaal voicemail). Gaat lekker daar...

Mijn DS zit waarschijnlijk gewoon in Tilburg (013-7999337). Je zit waarschijnlijk eind november, ze zoeken vanzelf contact, geduld is een...
 
Klinkt allemaal niet best. Erg teleurstellend voor je!.

Bij mij is eea gepolijst en behandeld door Fa. Haans en Fa. Protech monte Carlo, St. Michielsgestel. Pm anders maar even, geef ik je exacte dingen door!.

Laden werkt bij mij prima en ook geen brom.

Wel na laatste update trage 3G, lees niet te doen. Gaat goed komen verwacht ik na volgende update wat ik heb gelezen op forum.
Wat verder storend is, is het geruis als je op achterbank zit, komt uit gaten waar gordels in zitten. Ga ik nog werk van maken.
Android app werkt niet, alleen IPad/IPhone. Ga dus maar nieuwe telefoon aanschaffen.

Suc6 en laat het er niet bij zitten ,

Werkt de Android app niet? Iemand meer ervaringen?
Is dit bekend bij Tesla?
 
Misschien mogen we nu ook wel in US$ betalen. Scheelt een middenklasser in ons voordeel.
Ja, Tesla vangt nu zeker 5% extra inkomsten op de EU-autotjes t.o.v. 11 maanden geleden, toen de prijzen voor hier vastgesteld werden.
Iets van $1,38 per euro nu t.o.v. 1,30? toen

- - - Updated - - -

ik begin het zeer lastig te krijgen om te wachten... waar blijft het verlossende telefoontje / email:confused:
Begint dat nu pas bij jou ??? IK WIL NU WETEN WANNEER IK 'M KRIJG
(sorry, moest er ff uit)
 
Begint dat nu pas bij jou ??? IK WIL NU WETEN WANNEER IK 'M KRIJG
(sorry, moest er ff uit)

het is al een tijdje bezig en het begint ook duur te worden, 'k heb ondertussen schoenen met een rode zool besteld, een rode riem en een rood hemd op maat gemaakt in het oosten.
elke avond (nacht) schuim ik het internet af op zoek naar iets dat bij de rode auto past.:redface:

ter info: de schoenen met de rode zool zijn geen "louboutin's":wink:
 
Werkt de Android app niet? Iemand meer ervaringen?
Is dit bekend bij Tesla?

Bij mij werkt de Android app prima. Zo af en toe kan hij geen verbinding maken, dan sluit ik de app af (of kill hem) en start weer op. Dan werkt hij meestal weer prima.

Ik heb niet al te veel problemen verder. Krijg alleen af en toe een melding dat de TPMS sensoren onderhoud nodig hebben. Verder heb ik ook last van de brom, hiervoor wordt binnenkort de drive inverter vervangen, dan gaan ze gelijk naar de TPMS sensoren kijken en worden de mistlampen voor ingebouwd.

Vandaag had ik wel iets vreemds... Ik werd door een buurman gebeld met de mededeling dat het bijrijders raampje open stond. Ik weet toch echt wel zeker dat alles dicht zat. Iemand anders dit ook een keer ervaren? Jammer dat je nog niet de ramen op afstand via de app kan sluiten.
 
Bij mij werkt de Android app prima. Zo af en toe kan hij geen verbinding maken, dan sluit ik de app af (of kill hem) en start weer op. Dan werkt hij meestal weer prima.

Ik heb niet al te veel problemen verder. Krijg alleen af en toe een melding dat de TPMS sensoren onderhoud nodig hebben. Verder heb ik ook last van de brom, hiervoor wordt binnenkort de drive inverter vervangen, dan gaan ze gelijk naar de TPMS sensoren kijken en worden de mistlampen voor ingebouwd.

Vandaag had ik wel iets vreemds... Ik werd door een buurman gebeld met de mededeling dat het bijrijders raampje open stond. Ik weet toch echt wel zeker dat alles dicht zat. Iemand anders dit ook een keer ervaren? Jammer dat je nog niet de ramen op afstand via de app kan sluiten.

Vraagje over die mistlampen.. hoe wordt daar door Tesla tegenaan gekeken ? weet het niet meer precies, maar zat dat in de configuratie maar werd het gewoon niet geleverd ? geldt dat voor alle tot nu uitgeleverde auto's in NL of is het incidenteel ...
Zal er zo zelf eens naar kijken - weet niet eens of ze er bij op zitten -;)
 
Ook ik heb problemen met mijn MS. Leuk is inderdaad anders maar ik ben nog NOOIT zo klantvriendelijk behandeld bij een garage als nu bij Tesla. Eergisteren kwamen ze een nieuwe P85+ brengen (100 km op de teller) zodat ze mijn eigen auto goed kunnen herstellen en pas terug geven als ze er zeker van zijn dat hij 100% goed is.

Alle spullen waren netjes omgeruild zodat het precies mijn oude auto was.( zelfs de nieuwe pakjes kauwgum lagen in het dashboard kastje en het opengebroken pakje onder het scherm) zonnebril op dezelfde plek, kabels netjes opgerold.

Natuurlijk lopen ze nu met nieuwe/minder ervaren mensen tegen alle kinderziektes aan maar een buitengewoon dik compliment voor de Tesla medewerkers die de problemen oplossen.
 
Vraagje over die mistlampen.. hoe wordt daar door Tesla tegenaan gekeken ? weet het niet meer precies, maar zat dat in de configuratie maar werd het gewoon niet geleverd ? geldt dat voor alle tot nu uitgeleverde auto's in NL of is het incidenteel ...
Zal er zo zelf eens naar kijken - weet niet eens of ze er bij op zitten -;)
Ik ben ook de draad kwijt met al die configuratie wijzigingen die ze dit jaar door hebben gevoerd. Driver profiles met leren bekleding, of was het nou met Tech Package. Sfeerverlichting met Tech Package, of toch als aparte optie.. Om inderdaad over die mistlampen maar helemaal te zwijgen.

Ik weet vrij zeker dat toen ik mijn definitieve order aan Athlon doorgaf, de sfeerverlichting nog in het Tech Package zat. Maar zit niet in mijn auto, in ieder geval. Mistlampen ook niet, wel "corner lights". Nou ja, ik heb geen zin om daar iets mee te doen. De auto is te fijn om me daar druk om te gaan maken.
 
Ook ik heb problemen met mijn MS. Leuk is inderdaad anders maar ik ben nog NOOIT zo klantvriendelijk behandeld bij een garage als nu bij Tesla. Eergisteren kwamen ze een nieuwe P85+ brengen (100 km op de teller) zodat ze mijn eigen auto goed kunnen herstellen en pas terug geven als ze er zeker van zijn dat hij 100% goed is.

Alle spullen waren netjes omgeruild zodat het precies mijn oude auto was.( zelfs de nieuwe pakjes kauwgum lagen in het dashboard kastje en het opengebroken pakje onder het scherm) zonnebril op dezelfde plek, kabels netjes opgerold.

Natuurlijk lopen ze nu met nieuwe/minder ervaren mensen tegen alle kinderziektes aan maar een buitengewoon dik compliment voor de Tesla medewerkers die de problemen oplossen.

je zou straks nog beginnen hopen dat er iets mis is met de Auto. (de 60 omruilen voor een P85+:smile:)
 
Bij mij werkt de Android app prima. Zo af en toe kan hij geen verbinding maken, dan sluit ik de app af (of kill hem) en start weer op. Dan werkt hij meestal weer prima.

Ik heb niet al te veel problemen verder. Krijg alleen af en toe een melding dat de TPMS sensoren onderhoud nodig hebben. Verder heb ik ook last van de brom, hiervoor wordt binnenkort de drive inverter vervangen, dan gaan ze gelijk naar de TPMS sensoren kijken en worden de mistlampen voor ingebouwd.

Vandaag had ik wel iets vreemds... Ik werd door een buurman gebeld met de mededeling dat het bijrijders raampje open stond. Ik weet toch echt wel zeker dat alles dicht zat. Iemand anders dit ook een keer ervaren? Jammer dat je nog niet de ramen op afstand via de app kan sluiten.
Het openstaan van raampje is heel regelmatig langs gekomen op het US forum. Zeker bij Tesla melden, is een bekend probleem.