Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
OK

Maar even iets anders.
Ik heb een afbeelding van een Model X bij mijn profiel geplaatst.
En ik kan hem ook zien in mijn profiel, maar als ik een bericht post, dan zie ik hem niet onder mijn gebruikersnaam verschijnen.
Hoe zit dat nou?

Dan moetvje de avatar instellen

- - - Updated - - -

OK

Maar even iets anders.
Ik heb een afbeelding van een Model X bij mijn profiel geplaatst.
En ik kan hem ook zien in mijn profiel, maar als ik een bericht post, dan zie ik hem niet onder mijn gebruikersnaam verschijnen.
Hoe zit dat nou?

Dan moetvje de avatar instellen
 
Ik heb nu de avatar ingesteld.
Eens kijken of het nu wel gelukt is.

Zo ook ik even mijn voorkeur Model S als avatar. Hoe langer ik ernaar kijk hoe mooier ik zelf de grijze kleur vind worden.

Ik heb even uitgerekend, dat als iedere week 100 reservisten mogen bestellen ik in week 19 mag bestellen. Ben ik effe op vakantie kan ik lekker in de zon nadenken wat ik allemaal wil.

Wie neemt er een duo-lader? Ik denk het wel, zeker handig voor onderweg bij een laadpaal. Zo niet, waarom niet?
 
Zo ook ik even mijn voorkeur Model S als avatar. Hoe langer ik ernaar kijk hoe mooier ik zelf de grijze kleur vind worden.

Ik heb even uitgerekend, dat als iedere week 100 reservisten mogen bestellen ik in week 19 mag bestellen. Ben ik effe op vakantie kan ik lekker in de zon nadenken wat ik allemaal wil.

Wie neemt er een duo-lader? Ik denk het wel, zeker handig voor onderweg bij een laadpaal. Zo niet, waarom niet?
Ik neem de 'duolader' om met ~20kW te kunnen laden.

Altijd handig om de S in 4 uur vol te kunnen gooien.
 
Is er wel keuze voor een duo lader? Weten we al hoe het 3 faseladen gaat?
Wie met het meeste verstand van elektrisch laden voelt zich geroepen slimme vragen te stellen volgende week en dit op Nijntje nivo uit te leggen?
 
Ik had zonet een lap tekst getypt, maar ik moet elke keer steeds opnieuw inloggen, en nu ben ik alles kwijt.
Kun je hier niet op de een of andere manier iets aanpassen zodat je niet steeds opnieuw moet inloggen?
Want dit is toch wel vervelend hoor.
Hoe werkt dit nou?
 
Apologies for posting in English. Does anyone have any recent experience of Roadster public charging in Belgium? I'm traveling from Calais to Saarbrücken and would like to 'fast' charge if possible. I've seen some references to 63A Type 2 in Total Garages (Total Bruxelles Cambre) but wonder if that really exists :smile:

check these out.
Belgium - Charging Infrastructure - Belgium | IA-HEV

Charging locations - ASBE

Total does offer -in some locations- quick-charging.

good luck.

- - - Updated - - -

Apologies for posting in English. Does anyone have any recent experience of Roadster public charging in Belgium? I'm traveling from Calais to Saarbrücken and would like to 'fast' charge if possible. I've seen some references to 63A Type 2 in Total Garages (Total Bruxelles Cambre) but wonder if that really exists :smile:

http://economie.fgov.be/fr/binaries/TOTAL_Bres_P_tcm326-121903.pdf
 
Ik had zonet een lap tekst getypt, maar ik moet elke keer steeds opnieuw inloggen, en nu ben ik alles kwijt.
Kun je hier niet op de een of andere manier iets aanpassen zodat je niet steeds opnieuw moet inloggen?
Want dit is toch wel vervelend hoor.
Hoe werkt dit nou?

Als je inlogt, kun je volgens mij iets aanvinken waardoor je ingelogd blijft (maar weet het niet zeker, ik ben al een half jaar niet uitgelogd :wink:).

Algemene tip voor posten op fora: als je een flinke lap hebt getypt en wilt posten, kopieer die dan eerst even met Ctr C voordat je post. Soms is er een storing en kun je ook alles kwijtraken. Met Ctrl V heb je je tekst weer terug.
 
is er al iemand met een Athlon signature reservering die een link heeft gekregen om de modelS te configureren?

Wiebe misschien??

Deventer lees ik, liefhebber? Ben ik niet de enige hier, kennelijk!

- - - Updated - - -

Gisteren de eerste get amped rit gemaakt, geweldig !!]

Wassenberg waar heb je die S nog voor nodig?:smile: