Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Tof! een 60kWh hebben we nog niet vaak gezien :)

Zie ik daar nou een Leaf ergens in een foto in een weerspiegeling?

Veel plezier allemaal die hun auto krijgen, want zoals ik het zie gaan er nog al wat de deur uit deze dagen.

Klopt een leaf, Die is van me oom. Die bracht ons even weg, Gelukkig konden we bij tesla aan de oplader want de terug weg was voorlopig nog niet haalbaar. Toen de actie radius van de leaf weer een beetje bijgekomen was langs breda gereden om daar aan een snel lader te hangen. Aangezien een laadpaal bij dongen kapot was:crying:

Gellukig met de tesla net iets meer actie radius, Want 108 kilometer rijden naar tilburg is voor een leaf net iets te ver:wink:
 
Taking delivery:biggrin:
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    1.5 MB · Views: 335
  • image.jpg
    image.jpg
    2 MB · Views: 322
  • image.jpg
    image.jpg
    670.8 KB · Views: 315
Last edited:
Hey Maurice,

Krijg jij hem nu eerder dan ik? Of ben je net gebeld? Ik zat toch zo'n 700 nummers voor je.... met welk nummer bellen ze? Gewoon 013? Of anoniem? Ik kijk al dagen mijn scherm uit mijn toestel ;-)

Ik denk dat er met die van jou iets fout is gegaan. Maar ze hebben nog een maand om het te herstellen toch?
;)

- - - Updated - - -

3a8e4y2u.jpg

We've got him!
Proficiat allemaal! Ik ben uiteindelijk niet meer naar Tilburg gereden, te druk.
Ik zag vanmorgen wel een sig rode MS op de A58 van Tilburg richting Eindhoven. Ik heb geprobeerd dichterbij te komen maar dat lukte niet door trage priussen enzo...
 
carlos was jij er met je zoon (die alle kleren op rekening van pa koopt) :) ik was er toen met mijn rode sig ivm wat vochtprobleempjes en vooral de goede koffie (nespresso) ik reed ivm werk langs en dacht effe probleempje wegleggen!

veel fun met de 60kwh gewenst en kun je even laten weten hoever je komt op een lading?
 
carlos was jij er met je zoon (die alle kleren op rekening van pa koopt) :) ik was er toen met mijn rode sig ivm wat vochtprobleempjes en vooral de goede koffie (nespresso) ik reed ivm werk langs en dacht effe probleempje wegleggen!

veel fun met de 60kwh gewenst en kun je even laten weten hoever je komt op een lading?


Ja klopt! Maar die zoon ben ik zelf, Mijn pa heeft de tesla gekocht. ik ben degene die hem daarbij moest ondersteunen en overhalen:wink: Is alles wel weer verholpen bij jou tesla?
 
Ik denk dat er met die van jou iets fout is gegaan. Maar ze hebben nog een maand om het te herstellen toch?
;)
Ik laat het allemaal maar gebeuren, ze willen dat ding toch graag van de parkeerplaats af zodra hij er staat ;-) In elk geval zijn mijn nieuwe net-aansluiting en mijn zonnepanelen vanaf volgende week vrijdag klaar en kan ik 'gratis' rijden! Ook bericht dat 'onze' BMW i3 ook nog dit jaar geleverd gaat worden. Wel bijzonder, want er worden er maar 28 geleverd nog dit jaar. The wife dus ook helemaal happy vandaag.